Näin on, ja luulisi että tyhmäkin sen näkee. Mutta Liiga-tuomareista kun puhutaan, on hyvä jos yhteenlaskettu älykkyysosamäärä nousee edes Oulan pelinumeron tasolle...Oulahan pyrkii ihan puhtaasti taklaamaan kylkeen, ei tuossa mitään sikapommia haeta.
Kuulemma kaverilla oli nenä murtunut, siksi pelasi akvaario päässä.
Eli taklaus varmaan tuntui nwnän rustoissa aikas ikävästi
Itse ihan tohkeissani tuuletin taklausta, ei niitä liikaa ole nähty. Ja nimenomaan hienoa, puhdasta taklausta. Pöh!
eiköhän siel ollut jo valmiina jotain loukkia alla, kun oli akvaario päässä, ei tarvi ihmeellistä osumaa sitten, että menee uusiksi, jos sopiva vamma siinä pohjalla jo. Tietääkö tästä kukaan, mistä syystä johtuen koko naaman suojus kaverilla, eli mikä luokki siellä oli jo taustalla?Pitää paikkansa että jotku korostaa, mutta tämä Sportin pelaaja ei tehnyt sitä. Mielestäni ei pelannut enään sen jälkeen, joten toivotaan ettei ny mitään pahempaa sattunu.
eiköhän siel ollut jo valmiina jotain loukkia alla, kun oli akvaario päässä, ei tarvi ihmeellistä osumaa sitten, että menee uusiksi, jos sopiva vamma siinä pohjalla jo. Tietääkö tästä kukaan, mistä syystä johtuen koko naaman suojus kaverilla, eli mikä luokki siellä oli jo taustalla?
Kuulemma kaverilla oli nenä murtunut, siksi pelasi akvaario päässä.
Eli taklaus varmaan tuntui nwnän rustoissa aikas ikävästi
Pakko myöntää, että itse osasin pelätä jo samalla sekunnilla. Koska, liiga.Itse ihan tohkeissani tuuletin taklausta, ei niitä liikaa ole nähty. Ja nimenomaan hienoa, puhdasta taklausta. Pöh!
kakkosen ehkä oisin ite viheltäny pelissä, lievän pääosuman vuoksi ja se siitäLiiga ja ammattituomarit. Kunnon sirkusta ja valitettavasti Palve joutui sijaiskärsijäksi.
saakeli, puuttuu kyl nyky liigasta semmoset seppo mäkelät joilla on peli kunnolla hallussakakkosen ehkä oisin ite viheltäny pelissä, lievän pääosuman vuoksi ja se siitä
Huononee vaan vuosi vuodelta tuomareiden taso.saakeli, puuttuu kyl nyky liigasta semmoset seppo mäkelät joilla on peli kunnolla hallussa
Vuosi vuodelta peli myös nopeutuu. Onhan tuota joissain puheissa mietitty että pitäisikö peliä oikeastaan hidastaa, vaikka kahden viivan syötön palauttamisella. Mahtaisiko tuomarointikin pysyä paremmin perässä.Huononee vaan vuosi vuodelta tuomareiden taso.