Oula Palve

Ylivoima

Vakiokokoonpanossa
Pelaa itselleen vielä sopimuksen parempaan joukkueeseen.

Aika hyvän sauman sai, kun pääsi Servetteen lainalle.
Uusi startti kauteen niin sanotusti ja hienosti on lunastanut

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Johtavana pelaajana tuo ka on huono eikä ne ketjukaverit siellä mitään huonoja olleet. Mutta aina löytyy selittelijöitä.
Siis selittelijöitä mistä? Mun mielestä hienoo Oulalta, että näyttää taitonsa, kun saa uuden mahdollisuuden. Koko joukkueen alkukausi ollut todella haastava.

Ymmärrän toki, että sinä haluat vain pahaa kun ei ollutkaan sitä Ilves-tatuointia otsassa.

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Siis selittelijöitä mistä? Mun mielestä hienoo Oulalta, että näyttää taitonsa, kun saa uuden mahdollisuuden. Koko joukkueen alkukausi ollut todella haastava.

Ymmärrän toki, että sinä haluat vain pahaa kun ei ollutkaan sitä Ilves-tatuointia otsassa.
Missä kohtaa mä tässä nyt mitään pahaa olen halunnut? Pitääkö sun nyt vittu taas kerran lähteä tolle tielle? Minä en Palvea pelaajana arvosta ja syyt on siinä että pelaa vain itselleen silloin kun siitä on hyötyä. Pelkkä palkkasotilas. Se ei tarkoita että hänelle nyt vittu jotain pahaa tässä haluaisin. Melko kuvottavaa sulta edes sanoa n. ja kertoo kyllä taas kerran kaiken susta.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Missä kohtaa mä tässä nyt mitään pahaa olen halunnut? Pitääkö sun nyt vittu taas kerran lähteä tolle tielle? Minä en Palvea pelaajana arvosta ja syyt on siinä että pelaa vain itselleen silloin kun siitä on hyötyä. Pelkkä palkkasotilas. Se ei tarkoita että hänelle nyt vittu jotain pahaa tässä haluaisin. Melko kuvottavaa sulta edes sanoa n. ja kertoo kyllä taas kerran kaiken susta.
Heh, 60 pinnaa ja pistepörssin kärki auttaa aika paljon kyllä joukkuetta. Tuuletti kuin pikkupoika niitä Nymanin 6-1 maaleja. ;)

”Omaan pussiin”.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Niin no.

Faktaa on, että runkosarjassa oli suurimman aikaa aivan päällikkö ja takoi 60 peliin 20+44 tehopinnaa tauluun.

Faktaa on myös, että playoffeissa oli suurimman aikaa märkä sukka ja sai koko KalPa-sarjassa kaksi syöttöpistettä.

Totuus on tuolla ulkona.
Kyse olikin siitä, etteikö Palvetta olisi napannut. Tai etteikö olisi ollut joukkueen mies.

Kolpy

Vakiokokoonpanossa
Niin no.

Faktaa on, että runkosarjassa oli suurimman aikaa aivan päällikkö ja takoi 60 peliin 20+44 tehopinnaa tauluun.

Faktaa on myös, että playoffeissa oli suurimman aikaa märkä sukka ja sai koko KalPa-sarjassa kaksi syöttöpistettä.

Totuus on tuolla ulkona.
Niin no. Uhkakuvat joukkueessa oli kokoaika näkyvissä. Leveyttä ei ollut. Joukkueen paras pistemies oli Eemeli Suomi joka keräs tasan pisteen enemmän kuin Palve. Kyllä pari kevättä ollaan kyykätty joukkueena eikä tuollainen selity yhden miehen panoksella.

Seteri

Vakiokokoonpanossa
Runkosarjassa miestä motivoi pistepörssin voitto. Tosipelit alko ni mies neppaili mukana. Joo vaikka muutkin katosi niin katosi myös tämä mies. "Vaikka muutkin" ei saa olla syy omaan huonoon tekemiseen.

Kolpy

Vakiokokoonpanossa
Runkosarjassa miestä motivoi pistepörssin voitto. Tosipelit alko ni mies neppaili mukana. Joo vaikka muutkin katosi niin katosi myös tämä mies. "Vaikka muutkin" ei saa olla syy omaan huonoon tekemiseen.
Runkosarjassa pisteiden tekeminen ja ”hyvä pelaaminen” helpompaa. Yv-kuvio millä sahaat pinnoja runkosarjassa pelataan ikävästi pois pleijareissa ihan esimerkkinä.

Oulalle synninpäästö ja kaikki katseet Pennaseen joka teki itsestään ja joukkueestaan pienen. Lyhistyi paineiden alle valitettavasti.

Joka päivä ottaisin Oulan tuohon nykyporukkaan ja sunnuntaisin kahdesti. Toivottavasti moni muukin.

Toutain

Luottopelaaja

Ihmeellinen mies, kun ei pleijareiden pistepörssin voitto motivoinut, saati sitten jokin mestaruus. Varmaankin asia on siis juuri noin, että runkosarjan pistepörssin voitosta pelasi, aloitti jo syksyllä ja sitten lopetti, kun pleijarit alkoi.

Juu, ei ollut Palve hyvä pleijareissa, mutta ehkei nyt kuitenkaan kannata liikaa yksinkertaistaa ja sortua totaaliseen epäloogisuuteen.

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Heh, 60 pinnaa ja pistepörssin kärki auttaa aika paljon kyllä joukkuetta. Tuuletti kuin pikkupoika niitä Nymanin 6-1 maaleja. ;)

”Omaan pussiin”.
Joo oli kauden tärkeimmissä peleissä todella hyvä. Suorastaan kannatteli joukkuetta kuten isojen tähtien kuuluukin. Ajoiessa myös aivan jäätävät tehot pöytää isolla palkalla. Vaikka oli kuulemma aivan paskat ketjukaveritkin. On se kova!

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Joo oli kauden tärkeimmissä peleissä todella hyvä. Suorastaan kannatteli joukkuetta kuten isojen tähtien kuuluukin. Ajoiessa myös aivan jäätävät tehot pöytää isolla palkalla. Vaikka oli kuulemma aivan paskat ketjukaveritkin. On se kova!
:D :D :D :D Ilveksestä tuttua, vain yksi syyllinen löydettävä -meininkiä.

Miksi et ole samaa valitusta käynyt Eemelin ketjuun kertomassa? Tai Iksan tai Nymanin?

Mutta onneks Köntsä ja Virtane tsemppaa ja moikkaa osastoo nii ne on parhaita!!