Eiköhän sieläkin se pelaaminen ole ”napostellut” mutta jos koko joukkue on ihan kasa paskaa ja kyntää niin minkäs teet.Sieltä se palkkasoturi taas löytyi. Ei napostellut Ajoiessa paljon pellailla.
Johtavana pelaajana tuo ka on huono eikä ne ketjukaverit siellä mitään huonoja olleet. Mutta aina löytyy selittelijöitä.Eiköhän sieläkin se pelaaminen ole ”napostellut” mutta jos koko joukkue on ihan kasa paskaa ja kyntää niin minkäs teet.
Veti sentään 0,5pts/peli siellä.
Siis selittelijöitä mistä? Mun mielestä hienoo Oulalta, että näyttää taitonsa, kun saa uuden mahdollisuuden. Koko joukkueen alkukausi ollut todella haastava.Johtavana pelaajana tuo ka on huono eikä ne ketjukaverit siellä mitään huonoja olleet. Mutta aina löytyy selittelijöitä.
Missä kohtaa mä tässä nyt mitään pahaa olen halunnut? Pitääkö sun nyt vittu taas kerran lähteä tolle tielle? Minä en Palvea pelaajana arvosta ja syyt on siinä että pelaa vain itselleen silloin kun siitä on hyötyä. Pelkkä palkkasotilas. Se ei tarkoita että hänelle nyt vittu jotain pahaa tässä haluaisin. Melko kuvottavaa sulta edes sanoa n. ja kertoo kyllä taas kerran kaiken susta.Siis selittelijöitä mistä? Mun mielestä hienoo Oulalta, että näyttää taitonsa, kun saa uuden mahdollisuuden. Koko joukkueen alkukausi ollut todella haastava.
Ymmärrän toki, että sinä haluat vain pahaa kun ei ollutkaan sitä Ilves-tatuointia otsassa.
Heh, 60 pinnaa ja pistepörssin kärki auttaa aika paljon kyllä joukkuetta. Tuuletti kuin pikkupoika niitä Nymanin 6-1 maaleja.Missä kohtaa mä tässä nyt mitään pahaa olen halunnut? Pitääkö sun nyt vittu taas kerran lähteä tolle tielle? Minä en Palvea pelaajana arvosta ja syyt on siinä että pelaa vain itselleen silloin kun siitä on hyötyä. Pelkkä palkkasotilas. Se ei tarkoita että hänelle nyt vittu jotain pahaa tässä haluaisin. Melko kuvottavaa sulta edes sanoa n. ja kertoo kyllä taas kerran kaiken susta.
No kun se puhu rehellisesti, ja sano olevansa reissumies niin osalla meni visiiri huuruun.Mikä tää juttu on et Oula pelais vaan omaan pussiin?
Viime kevään pahanolon kanavointia sanon minä.Mikä tää juttu on et Oula pelais vaan omaan pussiin?
Ei saatana. Reissumies ja taiteilija hyvässä merkityksessä. Anto kyllä 100 pinnasen panoksen et olis saatu eka mestaruus hetkeen.No kun se puhu rehellisesti, ja sano olevansa reissumies niin osalla meni visiiri huuruun.
Kyse olikin siitä, etteikö Palvetta olisi napannut. Tai etteikö olisi ollut joukkueen mies.Niin no.
Faktaa on, että runkosarjassa oli suurimman aikaa aivan päällikkö ja takoi 60 peliin 20+44 tehopinnaa tauluun.
Faktaa on myös, että playoffeissa oli suurimman aikaa märkä sukka ja sai koko KalPa-sarjassa kaksi syöttöpistettä.
Totuus on tuolla ulkona.
Niin no. Uhkakuvat joukkueessa oli kokoaika näkyvissä. Leveyttä ei ollut. Joukkueen paras pistemies oli Eemeli Suomi joka keräs tasan pisteen enemmän kuin Palve. Kyllä pari kevättä ollaan kyykätty joukkueena eikä tuollainen selity yhden miehen panoksella.Niin no.
Faktaa on, että runkosarjassa oli suurimman aikaa aivan päällikkö ja takoi 60 peliin 20+44 tehopinnaa tauluun.
Faktaa on myös, että playoffeissa oli suurimman aikaa märkä sukka ja sai koko KalPa-sarjassa kaksi syöttöpistettä.
Totuus on tuolla ulkona.
Runkosarjassa pisteiden tekeminen ja ”hyvä pelaaminen” helpompaa. Yv-kuvio millä sahaat pinnoja runkosarjassa pelataan ikävästi pois pleijareissa ihan esimerkkinä.Runkosarjassa miestä motivoi pistepörssin voitto. Tosipelit alko ni mies neppaili mukana. Joo vaikka muutkin katosi niin katosi myös tämä mies. "Vaikka muutkin" ei saa olla syy omaan huonoon tekemiseen.
Runkosarjassa miestä motivoi pistepörssin voitto. Tosipelit alko ni mies neppaili mukana. Joo vaikka muutkin katosi niin katosi myös tämä mies. "Vaikka muutkin" ei saa olla syy omaan huonoon tekemiseen.
Joo oli kauden tärkeimmissä peleissä todella hyvä. Suorastaan kannatteli joukkuetta kuten isojen tähtien kuuluukin. Ajoiessa myös aivan jäätävät tehot pöytää isolla palkalla. Vaikka oli kuulemma aivan paskat ketjukaveritkin. On se kova!Heh, 60 pinnaa ja pistepörssin kärki auttaa aika paljon kyllä joukkuetta. Tuuletti kuin pikkupoika niitä Nymanin 6-1 maaleja.
”Omaan pussiin”.
Ilveksestä tuttua, vain yksi syyllinen löydettävä -meininkiä.Joo oli kauden tärkeimmissä peleissä todella hyvä. Suorastaan kannatteli joukkuetta kuten isojen tähtien kuuluukin. Ajoiessa myös aivan jäätävät tehot pöytää isolla palkalla. Vaikka oli kuulemma aivan paskat ketjukaveritkin. On se kova!