Oulun Kärpät

Paatelainen

Luottopelaaja
Eilisessä Kärpät - SaiPa pelissä mentiin 3-3 tilanteessa kolmanteen erään.
Saipa teki johtomaalin kun kolmatta erää oltiin pelattu 3:06.

Kun kolmatta erää oltiin pelattu 15 minuuttia eli 12 minuuttia Kärpät takaa-ajajina niin laukaukset 12-0 SaiPalle :D
Edes me ei olla noin alistuneita ja huonoja.

Ei oltu, mutta oman alueen puolustamisessa oli hirveästi yhtäläisyyksiä Ilvekseen.

Serve

Luottopelaaja
Eilisessä Kärpät - SaiPa pelissä mentiin 3-3 tilanteessa kolmanteen erään.
Saipa teki johtomaalin kun kolmatta erää oltiin pelattu 3:06.

Kun kolmatta erää oltiin pelattu 15 minuuttia eli 12 minuuttia Kärpät takaa-ajajina niin laukaukset 12-0 SaiPalle

Hintsanen sanoi Ilvestyskirjassa, että Ilves-Kärpät pelissä kahteen erään Kärpät ampui KAKSI kertaa kohti maalia, jos jätetään pois ykkösketju, eli kolme muuta ketjua, kaksi laukausta kahteen erään.

Kärpät pelasti totaaliselta selkäsaunalta Ilveksen tehottomuus, ja Dominon pari imasua. Paremmasta ei ollut missään vaiheessa epäselvyyttä, vaikka tulos olikin tasainen.

Siksi olin hämmästynyt, kun Havu oli tyytyväinen peliin.

Toutain

Luottopelaaja
Hintsanen sanoi Ilvestyskirjassa, että Ilves-Kärpät pelissä kahteen erään Kärpät ampui KAKSI kertaa kohti maalia, jos jätetään pois ykkösketju, eli kolme muuta ketjua, kaksi laukausta kahteen erään.

Kärpät pelasti totaaliselta selkäsaunalta Ilveksen tehottomuus, ja Dominon pari imasua. Paremmasta ei ollut missään vaiheessa epäselvyyttä, vaikka tulos olikin tasainen.

Siksi olin hämmästynyt, kun Havu oli tyytyväinen peliin.

Tuo oli täysin yksipuolinen jääkiekko-ottelu. Kärpät oli aivan vastaantulija. Sen jälkeen Ilves on hävinnyt kolme kertaa ja on nyt "kriisissä". Mitä se(kin) kertoo Kärpistä?

Zerofan

Luottopelaaja
Kärppä legenda Nick Ritchie näköjään siirtynyt Slovakiaan pelailemaan.
Raju pudotus, 21-22 kaudella änäriä 74 peliä, 22-23 Oulun hevostallien kautta Saksaan ja nyt tuonne.
Samassa joukkueessa näkyy pelavan myös Kalle Maalahti.

Seteri

Vakiokokoonpanossa
Onko Karri Kives pakkaillut salkkunsa oulun reissulle? Kalpa vielä vähän hidasti Mäntymaan luiskaan laittoa.

Miika Lundin

Luottopelaaja
Juu, kyllä Havun lapun jatkuminen ilahduttaa (ja vähän huvittaakin) kaikkialla muualla kuin itse Oulussa.

Toutain

Luottopelaaja
No ei sitten taatusti olla "taisteltu" Veikko Loimarannasta :D

Battery

Luottopelaaja
Ja viikon ensimmäisenä päivänä Veikko loi maan ja rannan itselleen talon paikaksi hiljaiseen ja tyhjään vara-Lappiin. Maahan jota muut rannikon kaupungit häpeävät, koska eihän ne edes ruotsia osaa. Ouluksikin tuota syrjäkylää kutsutaan. Tarinaan ei liity Massi-Ilves ja Tillu millään muotoa. Sen pituinen sen.

Kodytek88

Luottopelaaja
Onko täällä hassuteltu Loimaranta pohjoiseen? Jatkoaika kuhisee.
Minä se olin. Myös Jere Henriksson näytti nimenä uppoavan ainakin jossain määrin.

Samaisesta laihialaisten hevosmiesten tietotoimistosta kuultu, että Juha Kärkkäinen on ottamassa päävalmentajan paikan Mäntymaalta.

Tälle viikolle ei ole Kärpille saatu lepoetupelejä ja HIFK vastassa kahdesti. Helsingissä tuskin hirveästi jakoja on, mutta IFK:lla on hieman Ilveksen tavoin ollut tapana sulaa lauantain otteluissa, kun puhutaan peräkkäisten päivien peleistä. Uskon, että kuitenkin kaatavat Kärpät kahdesti. Olisikohan se Mäntymaan osalta sitten siinä?

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Minä se olin. Myös Jere Henriksson näytti nimenä uppoavan ainakin jossain määrin.

Samaisesta laihialaisten hevosmiesten tietotoimistosta kuultu, että Juha Kärkkäinen on ottamassa päävalmentajan paikan Mäntymaalta.

Tälle viikolle ei ole Kärpille saatu lepoetupelejä ja HIFK vastassa kahdesti. Helsingissä tuskin hirveästi jakoja on, mutta IFK:lla on hieman Ilveksen tavoin ollut tapana sulaa lauantain otteluissa, kun puhutaan peräkkäisten päivien peleistä. Uskon, että kuitenkin kaatavat Kärpät kahdesti. Olisikohan se Mäntymaan osalta sitten siinä?
Toivotaan että Havu saa muutaman pisteen revittyä. Kyllä Havu nyt jatkon ansaitsis, oma mies kuitenkin joka tuntee talon tavat sekä nousevan puhurin.

Rännipahvi

Rivipelaaja
Kyllähän Havu tuosta vielä saa väistyä.

Ensi viikolla kuulemma selvii tulijat & lähtijät ilmeisesti puolustuksen osalta. Niin jos niillä ei ala meno muuttuu (epäilen että mitään vaikutusta olisi) niin Havu saa väistyä.

Onhan Myli siellä jo kommentoinut, että tämän hetkisellä kokoonpanolla on pystyttävä parempaan. Kuten myös Junno kommentoi, että valmennus ei ole onnistunut alkukaudesta.

Viikonlopun peleistä Kärpät voisi ottaa nolla pistettä ja saada selkäsaunan HIFK:ltä, jos vaikka laittaisi vähän vauhtia rattaisiin.