Oulun Kärpät

Miika Lundin

Luottopelaaja
Kaiken lisäksi tuon Einsteinin lainaus on vielä väärin tuossa.
Juu, emmä sitä jaksanu 4h yöunilla ees kelata...

On vain ihan supersiistiä, kun joku aivan ylivertaisilla resuilla operoiva - ei ainoastaan anna tasoitusta - vaan vetää ihan perkele vihkoon.

VärienTunnustaja

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Kaiken lisäksi tuon Einsteinin lainaus on vielä väärin tuossa.
Oulussa tuntuu kaikki olevan tällä hetkellä aivan väärin.

- kokematon päävalmentaja parin kuukauden jälkeen suoraan pitkällä kiinnityksellä

- UTJ:na, eli esihenkilönä hyvä kaveri ilmeisesti valkulle ja UTJ itse kokematon pestissä

- todella kallis rosteri jo nyt ja silti UTJ puhelee, että kokoonpanoon panostetaan edelleen lisää ennen, kuin valmentaja vaihdetaan

-peliesitykset luokkaa "mikä on pelitapa?"

-Masin ylivoimapakkina

Tää lista vois jatkua loputtomiin.

Miika Lundin

Luottopelaaja
Mä en nauti. Noikin vois hoitaa hommansa arvoisellaan tavalla ja nousta kärkeen taas. Korkee aika olis.
Eikös tuolla jokainen suorita "arvoisellaan tavalla"? Sarjataulukon pisteet ei ikinä valehtele.

Enemmän mulla sympatiaa kerää esim. Vaasan Urheilu, joka kairas junnuveskalla Lukon. Oma häpeä, jos hassaa mahtiresunsa hevonperseeseen.

BanaaniKeisari

Luottopelaaja
Oulussa tuntuu kaikki olevan tällä hetkellä aivan väärin.

- kokematon päävalmentaja parin kuukauden jälkeen suoraan pitkällä kiinnityksellä

- UTJ:na, eli esihenkilönä hyvä kaveri ilmeisesti valkulle ja UTJ itse kokematon pestissä

- todella kallis rosteri jo nyt ja silti UTJ puhelee, että kokoonpanoon panostetaan edelleen lisää ennen, kuin valmentaja vaihdetaan

-peliesitykset luokkaa "mikä on pelitapa?"

-Masin ylivoimapakkina

Tää lista vois jatkua loputtomiin.
Oma suosikki lisäys tuohon on huikean kärjen hyytyminen ja turhautuminen.

Kolpy

Vakiokokoonpanossa
Eikös tuolla jokainen suorita "arvoisellaan tavalla"? Sarjataulukon pisteet ei ikinä valehtele.

Enemmän mulla sympatiaa kerää esim. Vaasan Urheilu, joka kairas junnuveskalla Lukon. Oma häpeä, jos hassaa mahtiresunsa hevonperseeseen.
Puhun kokonaisuudesta. Se on kaikkien etu jos Kärpät olis oikeesti iso niinku 2000 luvun. Mut eiköhän se sieltä ja en mä niiden tän päivän peliä arvosta.

Toutain

Luottopelaaja
Mitä helvettiä ne on Masinillekin tehneet (muuta kuin laittaneet ylivoimaan) :D

Mies astui Ouluun, niin muuttui Jandusiksi.

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Puhun kokonaisuudesta. Se on kaikkien etu jos Kärpät olis oikeesti iso niinku 2000 luvun. Mut eiköhän se sieltä ja en mä niiden tän päivän peliä arvosta.
Siellä ei asiat oikeasti muutu ennenkuin alkavat pukemaan ison pojan vaatteet päälle ja lakkaavat luulemisen kyläseurasta olemisena. Tämänhetkinen hyväveli Kärpät ansaitsee kaiken veetuilun mitä sinne tulee koska itse he ovat tuon leivoksensa luoneet. Talouspuolella, mahtavaa tekemistä. Mutta jostain syystä luulevat olevansa niin erinomaisia että Kärppä tausta luo edellytykset ties mihin virkaan mitä Kärppien toimisto keksii. Kärppien resursseilla sinne pitäisi ihmiset palkata pätevyyden perusteella, ei sen mitä Eliteprospectissa lukee ja kuinka hyvä äijä on.

Jos oikeasti haluaisivat menestystä niin Pekka Virta diktaattoriksi niin parissa vuodessa tapahtuisi.

Kolpy

Vakiokokoonpanossa
Siellä ei asiat oikeasti muutu ennenkuin alkavat pukemaan ison pojan vaatteet päälle ja lakkaavat luulemisen kyläseurasta olemisena. Tämänhetkinen hyväveli Kärpät ansaitsee kaiken veetuilun mitä sinne tulee koska itse he ovat tuon leivoksensa luoneet. Talouspuolella, mahtavaa tekemistä. Mutta jostain syystä luulevat olevansa niin erinomaisia että Kärppä tausta luo edellytykset ties mihin virkaan mitä Kärppien toimisto keksii. Kärppien resursseilla sinne pitäisi ihmiset palkata pätevyyden perusteella, ei sen mitä Eliteprospectissa lukee ja kuinka hyvä äijä on.

Jos oikeasti haluaisivat menestystä niin Pekka Virta diktaattoriksi niin parissa vuodessa tapahtuisi.
Jep mut en haluis kyl Virtaa tonne. Tai toimistolle voi mennä pyöriin mut penkin taakse ei. Noil resursseilla pitäs kyl joo lopettaa luulemiset mut kivoi hommii tutuille. Liigakin kärsii.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Puhun kokonaisuudesta. Se on kaikkien etu jos Kärpät olis oikeesti iso niinku 2000 luvun.
Mää en kyllä keksi yhtäkään syytä miksi se olisi kaikkien etu? En siis ensimmäistäkään.

Itse ainakin nautin aivan täysillä tästä Kärppien konttauksesta ja toivon Havulle sellasta vähintään 5v jatkosopimusta.

EDIT: Sää kyllä tunnut kannustavan kaikkia muita joukkueita paitsi Ilvestä mikä on tottakai ihan sallittua, mutta hieman erikoista kun kerran Ilvesfoorumilla ollaan. No jokainen tyylillään.

Kolpy

Vakiokokoonpanossa
Mää en kyllä keksi yhtäkään syytä miksi se olisi kaikkien etu? En siis ensimmäistäkään.

Itse ainakin nautin aivan täysillä tästä Kärppien konttauksesta ja toivon Havulle sellasta vähintään 5v jatkosopimusta.

EDIT: Sää kyllä tunnut kannustavan kaikkia muita joukkueita paitsi Ilvestä mikä on tottakai ihan sallittua, mutta hieman erikoista kun kerran Ilvesfoorumilla ollaan. No jokainen tyylillään.
Eikun Ilvestä mää kannustan ja ainoo kenen kotipeleissä mää käyn. Se miks nään kaikkien etuna on Kärppien älytön junnutuotanto ja se massa mikä heidän alueella kasvaa. Sieltä sitten tulee Aret ja kumppanit muille kun Kärpillä kulkee.

Porkkana - check
Näätä - check

Seuraavaa odotelles!

Toutain

Luottopelaaja

En mäkään keksi kyllä mitään syytä. Taloudellisesti vielä menee lujaa siellä, niin ei tarvitse siitä huolestua, että Kärpät minnekään katoaisi. Sen sijaan tämä jättiläisen korpivaellus tarjoaa suunnatonta sirkushuvia "puolelle Suomea". Se, että olisi koko sarjan etu, että Kärpät menestyisi kuulostaa kliseeltä, joka sanotaan, koska se kuulostaa jotenkin oikealta, mutta ei siitä mitään logiikkaa löydy.

@Kolpy tuossa mainitsee junnutuotannon syynä. No, ihan en nyt osaa Kärppien junnutuotannosta huolestua sen perusteella, että äijien edustus kyntää tällä hetkellä urheilullisesti.

Hienoa, että Kärpät on suossa! Tappara perässä, kiitos. Joo, ei tulle tapahtumaan, (tämä lisättävä, ettei kenenkään tarvitse vaivautua).

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen

Kyllä niissä Kiukaan arvosteluissa jotain perää on kun tämä Kunnarin teksti on kyllä yhtä sekasotkua. Ja pidän ajatusta siitä naurettavana että joku yksi voitto antaisi Havulle jatkoaikaa kun peli on tuollaista. Plus että Marjamäki ei edes saa palkkaa Kärpiltä enää kun valmentaa menestyksekkäästi Sveitsissä.

Kolpy

Vakiokokoonpanossa
En mäkään keksi kyllä mitään syytä. Taloudellisesti vielä menee lujaa siellä, niin ei tarvitse siitä huolestua, että Kärpät minnekään katoaisi. Sen sijaan tämä jättiläisen korpivaellus tarjoaa suunnatonta sirkushuvia "puolelle Suomea". Se, että olisi koko sarjan etu, että Kärpät menestyisi kuulostaa kliseeltä, joka sanotaan, koska se kuulostaa jotenkin oikealta, mutta ei siitä mitään logiikkaa löydy.

@Kolpy tuossa mainitsee junnutuotannon syynä. No, ihan en nyt osaa Kärppien junnutuotannosta huolestua sen perusteella, että äijien edustus kyntää tällä hetkellä urheilullisesti.

Hienoa, että Kärpät on suossa! Tappara perässä, kiitos. Joo, ei tulle tapahtumaan, (tämä lisättävä, ettei kenenkään tarvitse vaivautua).
Joo sinne se kuitenkin taitaa valua ja kovat nostetaan nopeammin sinne edustukseen kyntämään.

Jääkiekko kun vienyt ympäri maita ja mantuja niin oppinut katseleen asioita laajemmin. Tai ainakin yrittänyt oppia.

Luikaus

Luottopelaaja
Mitä helvettiä ne on Masinillekin tehneet (muuta kuin laittaneet ylivoimaan) :D

Mies astui Ouluun, niin muuttui Jandusiksi.
Kaapataan mies alennuslaarista ensi kaudeksi. Jos tuo sakki jatkaa noita esityksiä niin turha on Masinin haaveilla rahakkaista pahveista ulkomailta.

Kolpy

Vakiokokoonpanossa
Kaapataan mies alennuslaarista ensi kaudeksi. Jos tuo sakki jatkaa noita esityksiä niin turha on Masinin haaveilla rahakkaista pahveista ulkomailta.
Mut eikös sillä ollu se soppari jo sinne kotimaahansa? Lähti optiolla kaudeks pois?

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Toivottavasti miehellä on optio toisestakin vuodesta siinä Tshekin paperissa. Tosin Ilveksellä alkaa näitä puolustajia olemaan aika kasa jo.

Luchs

Luottopelaaja
Kovasti fanit rutisevat jatkoajassa, mutta eikö siellä oteta suoraa ja laajaa ulkoparlamentaarista kontaktia jo johtoportaaseen?

Ymmärrän että puhelimet jätetään saunan eteiseen, mutta kyllä ne sieltä joskus tulee.