Oulun Kärpät

:D :D :D :D
:D :D :D :D

Räty vois tulla loppu kaudeksi tänne.
Screenshot 2026-02-20 at 21-31-47 Oulun Kärpät Sivu 192 Ilvesfoorumi - Ilves-kannattajien oma ...png

Jaa jaa. Joku Suikula tykännyt. Puita uuniin?!

katso liitettä 17376
Jaa jaa. Joku Suikula tykännyt. Puita uuniin?!
Hetkonen?!

Toki voihan Suikula tykätä tuosta niinkuin ihan vaan ideana, muttamutta. :D

Tuleeko tästä kaikkien aikojen trade deadline vai jääkö ihan O’Learyksi tämän vuoden siirtohulinat.

Edit: ihan väärä ketju muuten tämä. Modet varmaan siirtänee toisaalle?

Hetkonen?!

Tuleeko tästä kaikkien aikojen trade deadline vai jääkö ihan O’Learyksi tämän vuoden siirtohulinat.
Ei Suikula hirveen herkkään ole omaan silmään tykkäyksiä käyttänyt. Toivotaan, toivotaan.

Hetkonen?!

Edit: ihan väärä ketju muuten tämä. Modet varmaan siirtänee toisaalle?

LOL.

Järvisen Massi ja Boleslavin Tillu sanoo moi.

On kyselty, sanotaan näin. En mä silti usko että Kärppien kauppa aukeaa.
Mutta jos Aku itse haluaa lähteä niin kai siinä nyt pienet saumat olisi saada kevääksi mukaan. Toki ulkomaat tietysti nokkimisjärjestyksessä ekana jne.

Ei Kärpillä mitään tarvetta ole myydä, mutta jos pelaajalla halua mennä niin asia lienee toinen.

Räty varmaan ehkä on heidän omana kasvattina juuri sellainen että tulevat vastaan ja antavat mahdollisuuden muualla voittaa jos Kärpissö ei onnistu. Loppukauden vuokra ja paluu heille takaisin.

Eivät välttämättä muiden kohdalla toimisi näin

Mutta jos Aku itse haluaa lähteä niin kai siinä nyt pienet saumat olisi saada kevääksi mukaan. Toki ulkomaat tietysti nokkimisjärjestyksessä ekana jne.

Ei Kärpillä mitään tarvetta ole myydä, mutta jos pelaajalla halua mennä niin asia lienee toinen.

Muualle siirtorajat kiinni. Jos siirtyy, niin Liigaan. Ja toki olisi sitten seuralta kädenojennus päästää pelaamaan kevään pelejä muualle.

Noni eiköhän laiteta kipinä pystyyn. Akun siirtyminen tänne on vain julkaisua vailla.

-Ei ole oma kasvatti
-Tämä plussaa Timon papereissa
-Täällä miehestä kouhittiin lopullisesti pelimanni
-Lukkarin rakkaus?

Tervetuloa takaisin Aku!

:) :)

Niin eihän Kärpät tuossa mitään menettäisikään jos Rädyn tänne loppukaudeksi päästäisiin. Ei tarvitsisi palkkaa maksaa ja Akulle lisää kokemusta pudotuspeleistä. He voisivat jotain omia junnuja testailla sitten omissa peleissä.

Ne Marjamäen kommentit siitä jatkuvasta valmentajan vaihtamisesta käyvät kyllä päivä päivältä enemmän järkeen.

En muista mitä sanonut, mutta sen muistan, että tuli itse kesken kauden Mikkolaa korvaamaan "pelastajana" ja omilla saatesanoillaan: "eihän noin voi pelata!"

En muista mitä sanonut, mutta sen muistan, että tuli itse kesken kauden Mikkolaa korvaamaan "pelastajana" ja omilla saatesanoillaan: "eihän noin voi pelata!"
Tuli kyllä aikas uhmakkaasti sisään.

Seuraavalla kaudella olikin jo eri ääni kellossa.

Takaisin