bxl-man
Share Ilves #18
Ei varmaan kannata itse erota kun on taskussa soppari vuoteen 26 asti.Jos Laurilla olis munat se olis sanonut pressin päätteeksi "minä eroan".
Ei varmaan kannata itse erota kun on taskussa soppari vuoteen 26 asti.Jos Laurilla olis munat se olis sanonut pressin päätteeksi "minä eroan".
Nyt ollaan vedetty sitten uudet pohjat Kärppien organisaation osalta.
Siis aivan täysin käsittämätöntä. Toki tuossa mainitaan pelaajatkin, mutta mun mielestä sinne ei todellakaan nyt voi edes odottaa pelaajia vaan juurikin näitä puku herroja tai sitten valmennuksesta joku.Aika kovaa jazzia. 0-5 käkättimeen, eikä kukaan uskalla tulla kiittämään yhteistyökumppaneita.
Toimitusjohtaja on ollut valmiiksi laskemassa kaljaa rinnebaareissa? Kehitysjohtaja makaa Espanjassa etäyhteyden päässä...
Ei varmaan ymmärtäneet tulla, kun ei toimiston pukuhemmot käyneet pyytämässä kiittämään ja kaikesta huolimatta toivottamaan tervetulleeksi ensi syksynä seuraamaan kasvojenpesua.Toki tuossa mainitaan pelaajatkin, mutta
Onko toi oikeesti Galimov? Mitä v*ttuaTämä on jo kova. Viime kauden maalivahti vittuilee.
Varmaan ollut lämpimät välit
katso liitettä 4593
Onko toi oikeesti Galimov? Mitä v*ttua
Samaa mieltä. Marjamäen on syytä pikaisesti päivittää pelikirjansa. Ei pelaajia taida lähtökohtaisesti motivoida Marjamäen ylivarovainen träppikiekko, jossa vähän liioitellusti viimeistään vastustajan sinisellä jarrut pohjaan ja jäädään keskialueelle seisoskelemaan ja venailemaan....ja taitaa kärppien taaperruksessa olla marjamäellä yllättävänkin iso rooli.
Kärppien kauden lopputiedote.