Oulun Kärpät

IhanJuniori

Junioripelaaja
Ei kyllä oikeastaan harmita tuo Richien tilanne. Nurmi on kerjännyt koko kauden, että jollakin kiehuu häneen yli. Kuulemma semi asiatonta kieltä käyttää jäällä, ja kuoleva juotsen muutoinkin. Selväähän oli, että kukaan tavan Lüga-pelaaja ei häntä uskalla ottaa opetettavaksi, niin tämä mielestäni ihan hyvä. Ehkä Nurmikin valkenee, miksei P-Amerikka auennut, jos kokoajan sattuu ja ollaan kumossa. Hyvin samantyylinen pelaaja kuin Saku Mäenalanen, jonka oli pakko oppia pysymään pystyssä amerikassa, ettei teurastaja tule.

Oliko tuo nyt sitten hienoa, no tuskin, mutta itse kyllä aina syttynyt kun noita "neitejä" joku kouluttaa jääkiekko-nimiseen lajiin.

Ei Zaborskylläkään helppoa aina ollut, kun tykkäsi sukellella ja korostaa eleitä. Nurmi on siinä vaan oksettava, kun sen tietää ihan kaikki.
Eihän Nurmi tuossa tilanteessa mitään opetusta saanut.
Nurmi antoi opetuksen Kärppien Ritchielle ja siitä seurauksena Kärpät 5min alivoimalle.

On kyllä pehmeä pää jos annat jonkun Markus Nurmen päästä noin pahasti ihon alle, että hommaat itsellesi 5min jäähyn kyseisen Bambin takia.

Ei Gregoire itseään pihalle mätkinyt Ilves - TPS pelissä vaan tönäs kerran ja Nurmi lensi kun leppäkeihäs ja otti itse aivan kamalat lämmöt tilanteesta eikä saanut mitään aikaan koko loppu pelissä ja sai varmasti kuulla siitä kuittailua ihan koko loppu pelin ajan.

Moraalinvartija

OS41 Lutuurituottaja
Eihän Nurmi tuossa tilanteessa mitään opetusta saanut.
Nurmi antoi opetuksen Kärppien Ritchielle ja siitä seurauksena Kärpät 5min alivoimalle.

On kyllä pehmeä pää jos annat jonkun Markus Nurmen päästä noin pahasti ihon alle, että hommaat itsellesi 5min jäähyn kyseisen Bambin takia.

Ei Gregoire itseään pihalle mätkinyt Ilves - TPS pelissä vaan tönäs kerran ja Nurmi lensi kun leppäkeihäs ja otti itse aivan kamalat lämmöt tilanteesta eikä saanut mitään aikaan koko loppu pelissä ja sai varmasti kuulla siitä kuittailua ihan koko loppu pelin ajan.

Noh. Mä näen asian niin, että perseily loppuu yleensä siihen, kun joku isompi tulee ja sanoo, että raja meni tossa. Jääkiekossa vastustajan hermojen menetyksen voi nähdä kahdella tapaa, toisen heikkoutena, ja toisen vahvuutena saada se jäähy kaverille.

Richie ihan täys lihanuija, ei siitä kahta sanaa, mutta eipä NHL tasolla tuollaisia Nurmia katsottais, niin varmaan hän kuvitteli olevansa niin meritoitunut että hänellä on oikeus ja tarve näyttää kaapin paikka.

Joku Nickerson tms olisi leiponut vähän enemmän, kyllä näitä on suomessakin ollut.

Nurmen pelityyli odottaa sitä, että joku oikeesti menettää malttinsa ja teloo kaverin sairaslomalle

IhanJuniori

Junioripelaaja
Noh. Mä näen asian niin, että perseily loppuu yleensä siihen, kun joku isompi tulee ja sanoo, että raja meni tossa.
Otetaanko veto loppuuko Nurmen pelleily?
Voin muuten luvata, että ei todellakaan lopu vaan kierrokset senkun nousevat.

Anteeksi OT.

Arzamas

Luottopelaaja
Ai kuten viime pleijareissa Pelicansia vastaan? Bloodin teko oli ainakin puolet vähemmän törkeä kuin tämä ja silti täällä porukka vaati Bloodia tilille. Itseni mukaan lukien.
Ei noita kahta tilannetta voi verrata keskenään. Suomi-Blood oli pelitilanne, missä Supin niskat oli vinossa laitaa vasten. Vahinko tai ei, niin pidän tuota Bloodin selästäahdistelua huomattavasti törkeämpänä juuri loukkaantumisriskin vuoksi.

Tuossahan Ritchien tilanteessa nyt ei ole oikeastaan mitään törkeää, paitsi Nurmen heittäytyminen viimeisestä huitaisusta mikä ei edes osu. Hanskat kädessä pari läpsyä, voimaa ei noissa ole nimeksikään. Loukkaantumisriski olematon, ellei satu kuristumaan liian löysällä olevaan kypärän remmiin.

Toutain

Luottopelaaja
Asiat voi sitten varmaan nähdä monella tapaa. Mä nauttisin suuresti esim. painavista taklauksista Nurmeen. Eikä sekään haittaisi, jos vähän naamaa hierottaisiin tai pikkuisen nolattaisiin jollain tapaa. Sen sijaan mun on todella vaikea nähdä, missä tilanteessa/minkä pelaajan kohdalla hyväksytään niskaan lyöminen, joka itsessään on jo vaarallista. Ja Ritchie jatkaa lyömistä, kun Nurmelta puuttuu kypärä. Ei tuollaisessa tilanteessa nyt kovin huonoa tuuria vaadittaisi siihenkään, että pää osuisi jäähän, (vaikka se ei tässä lähellä ollutkaan).

Moraalinvartija

OS41 Lutuurituottaja
Otetaanko veto loppuuko Nurmen pelleily?
Voin muuten luvata, että ei todellakaan lopu vaan kierrokset senkun nousevat.

Anteeksi OT.
En harrasta vedonlyöntiä. Näkemyseroja, en väitä että Nurmi muuttuu nyt, uskoisin noiden herättelevän ihmistä kun ihmistä, jos kuonoon tulee kokoajan

Iksan Kalapuikot

Luottopelaaja
Liigassa tuntuu olevan suuri kynnys antaa filmauksesta jäähyjä, varmasti myös osaamiskysymys, mutta se on ainoa keino päästä eroon niistä. Filmaamisesta olisi hyvä päästä eroon ennen kuin siitä tulee isompi ongelma Liigaan, pelaajat tietää että se toimii.

Viimeksi muokattu:

Ilves ikuisesti

Vakiokokoonpanossa
Kyllä tuon voi katsoa että oli kiekollinen kun jaloissa kiekko ja Nurmi oli sitä pelaamassa mutta ei ehtinyt.

Clendeningin jäähy oli omasta mielestä tuomarivirhe.
No nyt katoin ton Glendenigin jäähyn uudestaan, (hallissa siitä ei tullut kunnon uusintaa) niin sehän oli selkeä tuomarivirhe. Ässien pelaaja löi kiekon päätyyn ja taklaus tuli samantien. Luulen et tuomari otti ton pois kun oli ehkä vähän kostoreissulla ja oli kohtalaisen kova taklaus.

M22

Luottopelaaja
X:ssä joku kirjoitteli eilen, että "Ritchie on kuin Kärppien organisaatio, kallis ja vitun huono!"
:D

Redondo

Vakiokokoonpanossa
Sinänsä kumma että ei ole kukaan aiemmin hiiltynyt tuolla tavalla tuohon kaatuiluun kuin nyt Ritchie. Olisi Nick saanut vain jatkaa noilla painavilla taklauksilla mieluummin kuin tuollaisilla päähän hakkaamisilla.
Kyllä on. Kysy hifk faneilta ja pelaajilta mitä mieltä ovat Nurmesta.