Oulun Kärpät

Ei nyt välttämättä kerro. 20v ei nyt välttämättä kannata johonkin leikkisarjaan jäädä vaan kehittyy varmasti paremmin jossain muualla Euroopassa, Liigassa esim.
Kyllä tasan kertoo. Jos ei peliäkään ole nöyryyttä ECHL:ssä pelata ja antaa näyttöjä, silloin on turha haaveilla paikasta auringossa.

Tietämättä yksityiskohtia, niin pidän erittäin virkistävänä sellaista, että joku nuori ei tee asioita tietyllä tavalla vain sen takia, että "niin kuuluu tehdä". Jos olet tehnyt 60 pistettä 60 otteluun OHL:ssa pakin paikalta, niin lähtökohtaisesti ECHL ei ole silloin se seuraava sarjataso. Tietysti jos kyseessä on sellainen tapaus että Pieniniemi vaan on jättänyt saapumatta paikalle ilmoittamatta mitään kellekään, niin silloin kyseessä on todella typerä menettely, ja sillä tulee olla asiaankuuluvat seuraamukset.

Näköjään Pieniniemellä on soppari 2028 asti, joten tämä tietysti laittaa tapausta vähän uuteen valoon. Aika suuren riskin kyllä ottaa, kun pahimmassa tapauksessa joutuu olemaan reilut kaksi ja puoli vuotta pelaamatta, elleivät osapuolet pääse sopimukseen.

Erikoisinta tuossa on, että kommunikaatio ei ilmeisesti ole pelannut seuran ja pelaajan välillä. Sitä en ihmettele yhtään jos vaihdat Echl kiekon Euroopaan. Se on taloudellisestikin parempi ratkaisu ja matka Nhl on liian pitkä.

No en mä ainakaan osaa näillä tiedoilla arvostella jonkun ihmisen henkilökohtaisia työelämään liittyviä ratkaisuja. Mitä se nyt ihmisestä kertoo, että priorisoi näin?
Sinulla on oikeus muodostaa oma ajatuksesi, mutta itse ajattelen asian toisin. :) Se, että heittää pyyhkeen kehään ennen ensimmäistäkään virallista peliä rapakon takana ei mulle indikoi millään muotoa nöyrästä kaverista tekemään töitä uransa eteen.

Agentin kommentteja asiaan.

Varmasti Liiga olisi parempi paikka kehittyä kuin ECHL, mutta sopimus on sopimus.
Nimet on papereissa joten mielestäni vähän turhaa itkua.

Takaisin