Miika Lundin
Luottopelaaja
Laittanu rairuohot toimistolle jo kevättä varten. Voi Lasse, Lasse.Osa jäi itämään....
Laittanu rairuohot toimistolle jo kevättä varten. Voi Lasse, Lasse.Osa jäi itämään....
Voisko tässä olla jotain?
Voisko tässä olla jotain?
Juu Kukko-Lasse oli lähdössä kyllä. Juttua ollut useampaan otteeseen Petopodissakin.Ainakin jatkoajassa on puhetta, että jo tammikuussa on ollut höpinää Kukkosen suunnalta, että ei jatka enää tämän kauden jälkeen. Petopodissa asiaa käsitelty.
En siis ainakaan itse usko, että liittyy. Mutta mistä sitä tietää.
No miksi ei lähtenyt sitten kauden jälkeen? Sitä siis aloin itse ihmetteleen. Tää ajotus on tosiaan kohtalaisen outo.Ainakin jatkoajassa on puhetta, että jo tammikuussa on ollut höpinää Kukkosen suunnalta, että ei jatka enää tämän kauden jälkeen. Petopodissa asiaa käsitelty.
En siis ainakaan itse usko, että liittyy. Mutta mistä sitä tietää.
Hyvä kysymys. Eiköhän nuo potkut kuitenkin olleet ja nyt meni vain ”Lassen lähtönä”.No miksi ei lähtenyt sitten kauden jälkeen? Sitä siis aloin itse ihmetteleen. Tää ajotus on tosiaan kohtalaisen outo.
No miksi ei lähtenyt sitten kauden jälkeen? Sitä siis aloin itse ihmetteleen. Tää ajotus on tosiaan kohtalaisen outo.
Eipä tuossa tilanteessa voi muuta tehdäkkään, kun pistää työkintaat käteen.UC kertoilee että Junno yritti ensin saada J. Jalosen Ouluun.
Huhuilee myös Myllykosken lähdöllä.
Junno pistänyt työkintaat käteen.
Juu tai taustalla ne on varmasti ollut kokoajan. Kukkoselle oli sanottu jo talvella että voit itse päättää millä tyylillä lähdet keväällä.Eipä tuossa tilanteessa voi muuta tehdäkkään, kun pistää työkintaat käteen.
Noh, katsotaan ketä sinne tilalle sitten tulee nyt urheilun johtajaksi. Onhan herra Myllukoski ollut aika katastrofaalinen tapaus, jo pelkästään kommenttiensa kanssa. Eikä näin voimakas uudelleenrakennus kesken kauden yleensä hyvää tulosta tuota kuten on nähty.UC kertoilee että Junno yritti ensin saada J. Jalosen Ouluun.
Huhuilee myös Myllykosken lähdöllä.
Junno pistänyt työkintaat käteen.
Soosilla on pakko olla jotain arkaluontoista videomateriaalia Junnosta johto- ja valmennusryhmän saunaillasta
Saunaklonkku sessiot sillä on jossain kovalevyllä.Soosilla on pakko olla jotain arkaluontoista videomateriaalia Junnosta johto- ja valmennusryhmän saunaillasta
Roikkuihan hän maajoukkueessakin pelaajana pitkään tekemättä enää mitään.Eipä tuosta Kukkosen jäähyväisviestistäkään saa sellaista kuvaa että siellä olisi yhtään mitään tehty![]()
Samassa viestissä siis spekuloi sillä, että sen takia Matikainen naarattiin, että ottaisi GM:n pestin.Noh, katsotaan ketä sinne tilalle sitten tulee nyt urheilun johtajaksi. Onhan herra Myllukoski ollut aika katastrofaalinen tapaus, jo pelkästään kommenttiensa kanssa. Eikä näin voimakas uudelleenrakennus kesken kauden yleensä hyvää tulosta tuota kuten on nähty.