Palautetta kanssakeskustelijoille

dr Origo

Luottopelaaja
Kun ei osaa mihinkään vastata niin taas on pakko kysyä?
Kuule ihan samalla tavalla tuli kuin sinä vastailit.

Edit. Esitin kysymyksen molemmille henkilöille ja sitten voi pohtia mikä sen seurauskollisuuden arvo on. Sinulle sitä ei oltu esitetty. Toki myös se, että kohtaako tarpeet muutenkaan.

Viimeksi muokattu:

Lima

Luottopelaaja
Ollaan niin eri tasolla kiekko asioissa.
Tämä lainaamani on juuri tätä amis- viiksi turinaa jota ainoastaan ”luokkatoverisi” peukuttaa.

Tulkitse miten haluat.
Paskapuhetta niin kauan kuin on antaa lihaa luitten ympärille.
Onko joku laittanut faktaa kenenkään tileistä???
Kerro ihmeessä jos tulee mieleen koska ja mihin perustunut?
Tiedän tasan sen kuin muutkin, eli en mitään.
Tämä on pointti.
Mahdoton kenenkään täällä on mitään faktaa laittaa palkoista. Paitsi jälkikäteen verotiedoista mistä niistäkään et rahastoinnin takia tiedä oikeaa palkkaa. Ei se kuitenkaan sitä poista, että joku on saattanut kuulla pelaajalta, sukulaiselta, agentilta, seuralta tai seuralta joka ei ollut valmis maksamaan pyydetttyä palkkaa. Onko se tieto oikea onkin sitten toinen asia.

Mutta rohkeata on sanoa tätä paskapuheeksi, jos itsellä ei ole mitään tietoa. Itse muotolisin sen hivenen erilailla, että kaikki ymmärtäisivät ettei minulla ole tietoa, vaan ne perustuvat esim Jokipakan meriitteihin.

Lima

Luottopelaaja
Minä puhuin yleisesti kasvateista ja sinä nyt puhut Jokipakasta. Mutta mielenkiinnosta; Miksi pidät 33-vuotiasta joka pelannut pari viime kautta hyvin Saksassa, jonain ikäloppuna jäähdyttelijänä?
Käsittääkseni Ilves sentteri Mattilasta ihan kilpailukykyisen tarjouksen pisti. Huhut taisivat Ilveksen tarjouksesta pyöriä jossain 200K kieppeillä jopa hivenen yli. Vai meinaatko, että Tappara pisti tuplasti isomman tarjouksen

Ilves97

Luottopelaaja
Siis.

Muut osaavat ”faktana” kertoa että kun joku siirtyy naapuriin on syynä vain ja ainostaan raha.

Syynä ei voi olla esim. rooli, pelaajan oma ajatus että olisi parempi sauma voittaa, organisaatio, tulevat joukkuekaverit jne. Vain ja ainoastaan raha?

ipa1970 aletaan vaatia vaikka ja mitä tietoja vaikka sanoo heti ettei tiedä palkoista :D

On sakeeta.
Hänhän kyllä ihan suoraan itse sanoi muiden puheita paskapuheiksi ja vaati näiltä faktoja pöytään. Mutta on sakeeta vaatia häneltä itseltään sitten niitä faktoja jos kerran pystyi muiden puheet paskapuheiksi teilaamaan?

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Hänhän kyllä ihan suoraan itse sanoi muiden puheita paskapuheiksi ja vaati näiltä faktoja pöytään. Mutta on sakeeta vaatia häneltä itseltään sitten niitä faktoja jos kerran pystyi muiden puheet paskapuheiksi teilaamaan?
Mielestäni siinä tolpat vaan siirtyy molempiin suuntiin. Ipaa syytetään vaikka ja mistä ja itse ”syyllistytään” samaan.

”Tiedän tasan sen kuin muutkin, eli en mitään”

Eteenpäin.

Teme-74

Luottopelaaja
@Eetu Fucking Mäkiniemi
Nyt kaivattais pikkusen tämmöselle keskiverto kannattajalle liian kryptisiin vihjeisiin selityksiä. Millä lailla osuu antamas vihjeet Learyyn ?

Toutain

Luottopelaaja
@Eetu Fucking Mäkiniemi
Nyt kaivattais pikkusen tämmöselle keskiverto kannattajalle liian kryptisiin vihjeisiin selityksiä. Millä lailla osuu antamas vihjeet Learyyn ?

No tuskin tätä tarvitsee selitellä. Tämä ei ollut EFM:n vihjaama pelaaja ja sillä selvä. Toivottavasti ei sitä sellaiseksi yritä kääntääkään :)

Eli EFM:n huhu pysyy voimassa aivan kuten ennenkin O'Learya ja jatketaan odottelua, että osuuko se. (Itse en usko lainkaan, että osuisi, mutta se ei tässä nyt ole pointtina).

Teme-74

Luottopelaaja
No tuskin tätä tarvitsee selitellä. Tämä ei ollut EFM:n vihjaama pelaaja ja sillä selvä. Toivottavasti ei sitä sellaiseksi yritä kääntääkään :)

Eli EFM:n huhu pysyy voimassa aivan kuten ennenkin O'Learya ja jatketaan odottelua, että osuuko se. (Itse en usko lainkaan, että osuisi, mutta se ei tässä nyt ole pointtina).
No en tiedä mihin koittaa kääntää ja mihin ei, mutta kyllä hiukan selitystä haluan silti kuulla. Vihjeistä ainaki rokulipäivä sopii yleensä maanantaille, mutta kai se tällekki päivälle sopii pitkän vkl jälkeen. Osuma tai huti tulee, ja sen jälkeen sitte tuomiot sen mukaan.

Nailon

Vakiokokoonpanossa
@Eetu Fucking Mäkiniemi
Toivon samaa. Nuo kipinäketjut menee aina hassuttelun puolelle (mikä on hyvä asia), mutta itsellä ei ole aina aikaa selata sivutolkulla viestejä, jossa on jotain lisätietoja annettu huhuihin ehkä kerran päivässä noin 20 sivua sitten.

Tuonne O'Leary ketjuun laittamani kysymys, siitä oliko EFM:llä mitään todisteita olisi siis ihan oikea viaton kysymys. Pahoittelut moderaattoreille, jos he kokivat sen siirtävän keskustelun raiteiltaan.

EFM:n historian perusteella hän haluaa olla @Haikuri2 , mutta eihän sitä tiedä vaikka hän olisi mennyt kesällä naimisiin Tillun siskon kanssa, joka vuotaa kaiken Ilveksen sisältä hänelle.

VärienTunnustaja

Divarijyrä
Ylläpidon jäsen
Tää on jotenkin koomista, kun huudeltu sentteriä kokoajan varsinkin Najmanin tilanteen jälkeen: Tillu hankkii jo tasonsa todistaneen puhtaan sentterin, joskin ei mikään pistenikkari

Nyt huudellaan, että meillä oli näitä jo kaksi entuudestaan kokoonpanossa.

Jos on noin helppoa hankkia kakkosen sentteri, joka tekee sen yli 40 pistettä kauteen, niin foorumistit on väärällä alalla todennäköisesti :D

Toivoisin vain, että nähtäis tämä hyvänä asiana sen suhteen, että nyt sentään saatiin puhdas sentteri auttamaan mm. aloituksissa, eikä tarvitsisi Rautasen, Könösen, Björkqvistin, Ratisen jne vuorollaan koittaa selvityä sentteriroolissa.

yellowgreen

Luottopelaaja
Toivon samaa. Nuo kipinäketjut menee aina hassuttelun puolelle (mikä on hyvä asia), mutta itsellä ei ole aina aikaa selata sivutolkulla viestejä, jossa on jotain lisätietoja annettu huhuihin ehkä kerran päivässä noin 20 sivua sitten.

Tuonne O'Leary ketjuun laittamani kysymys, siitä oliko EFM:llä mitään todisteita olisi siis ihan oikea viaton kysymys. Pahoittelut moderaattoreille, jos he kokivat sen siirtävän keskustelun raiteiltaan.

EFM:n historian perusteella hän haluaa olla @Haikuri2 , mutta eihän sitä tiedä vaikka hän olisi mennyt kesällä naimisiin Tillun siskon kanssa, joka vuotaa kaiken Ilveksen sisältä hänelle.
EFM on langoilla ollut tässä juuri, niin kai hän olisi tullut jakamaan tietoutta ja viisautta, jos sellaista olisi jakaa tän asian tiimoilta.

VärienTunnustaja

Divarijyrä
Ylläpidon jäsen
Keväällä suihkulähteeseen viilentymään, kun Lieriö on ratkaissut mestaruuden.

Lähde sinne ulkoilemaan raikkaaseen talvisäähän. Sääliksi käy aikuinen mies joka ei mitään positiivista elämässään näe.

ko. käyttäjää, jota lainasitte varoitettiin asiasta ja sama toiseen suuntaan myös, eli ei provoilla enempää, jotta pelaajan ketju ei täyty turhasta.

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Hei vaan rakkaat palstatoverit.
Ei ole tarkoitus edelleenkään esittää mestaria tai tietäjää. En saa suoraa faksia toimistolta jossa lukee tuleva pelaaja. Tämän kauden tipsit on myös keslusteluista osin itse päättelemiäni ja muokkaamiani. Koska en tietenkään laita tänne suoraan mitään keskusteluja jotta jatkossakin voisi saada vähän huhuja itsellekkin. Nyt myös jälleen mainitsin jo etukäteen, että pelaajan nimeä en tiedä. Tällä kertaa myös huhut mitä sain oli hiukan ohkaisia, mutta kaveri ketä nykyään ajoittain pääsee "lypsämään" on osunut nyt näissä mun mittarilla 99%. On tiennyt Svejn, Kåsastulin, Stranskyn ja nyt Lieriön.

Tän kertaista huhua en nyt lähde vääntämään sen enempää oikeaksi ettei tule paskamyrsky, mutta jotain poimintoja

-legendaarinen pelipaikka oli Nelssonin Sena.
-Taskut ei ole tyhjät, meinasi että ei ole mikään erityisen kallis.
-pelinumero hommasta kuulin että kannattaa verrata viimevuoden nelosen senaan, en tajunnut että on sama kaveri mutta en muista juuri kovempaa nelosen senaa Ilvelsestä hetkeen.
-mailat pakattu ja ensi viikolla jäillä ei nyt tarvinneet selitystä.
-toimistolla hiottiin soppari kuntoon vaikka oli rokulipäiviä pitkä viikonloppu ja laitettiin eetteriin asap kun arki koitti.
-NHL kita tuli vihjeestä että elitestä löytyy kanukki jolla paidassa kita auki.
-Reissumies, kun on vaihdellut seuraa melko lyhyesti viimeaikoina.

Niin ja eihän sitä tiedä vaikka taskut ei ole tyhjät tän jälkeen meinasikin että joku tulee vielä ;) koska enhän mä tiedä itsekkään onko tämä osuma vai ei. Viesteistä päätellen noita on roviolla, tätä hieman pelkäsin kun yksin joutui kiväärien eteen.
Ne keitä nämä kryptiset heitot ja huhut vituuttaa, niin painakaa älä-seuraa listalle, meinaan saattaa olla yhdestä sopimuksen alaisesta heittää pikku täkyä:D. Älä seuraa nappulaa painaneet muuten kiitelleet valintaansa, on kuulemma palstan lukeminen aiheuttanut vähemmän verenpaineen nousua, onnea heille. @yellowgreen näytä mallia muille :)

Pena85

Vakiokokoonpanossa
On se kyllä kumma kun täällä on niin paljon asiantuntemusta ja tietoa. Ja kummallista on myös se, kun se Ilves ei nyt sitä tajua. Miksi hankkivat nelossentterin kun tarve oli kakkossentterille (tosin ennen kautta lähes kaikki olivat sitä mieltä, ettei Mäntykivestä ole ykkössentteriksi).
Kyllähän kakkossentterin tasoisia pelaajia on Eurooppa ja Amerikka väärällään ja Ilveksellä rahapussi on Sveitsin seurojen tasoa.
Miksi Tillu ei siis toimi niin kuin 50 prosenttia Foorumista vaatii

yellowgreen

Luottopelaaja
Hei vaan rakkaat palstatoverit.
Ei ole tarkoitus edelleenkään esittää mestaria tai tietäjää. En saa suoraa faksia toimistolta jossa lukee tuleva pelaaja. Tämän kauden tipsit on myös keslusteluista osin itse päättelemiäni ja muokkaamiani. Koska en tietenkään laita tänne suoraan mitään keskusteluja jotta jatkossakin voisi saada vähän huhuja itsellekkin. Nyt myös jälleen mainitsin jo etukäteen, että pelaajan nimeä en tiedä. Tällä kertaa myös huhut mitä sain oli hiukan ohkaisia, mutta kaveri ketä nykyään ajoittain pääsee "lypsämään" on osunut nyt näissä mun mittarilla 99%. On tiennyt Svejn, Kåsastulin, Stranskyn ja nyt Lieriön.

Tän kertaista huhua en nyt lähde vääntämään sen enempää oikeaksi ettei tule paskamyrsky, mutta jotain poimintoja

-legendaarinen pelipaikka oli Nelssonin Sena.
-Taskut ei ole tyhjät, meinasi että ei ole mikään erityisen kallis.
-pelinumero hommasta kuulin että kannattaa verrata viimevuoden nelosen senaan, en tajunnut että on sama kaveri mutta en muista juuri kovempaa nelosen senaa Ilvelsestä hetkeen.
-mailat pakattu ja ensi viikolla jäillä ei nyt tarvinneet selitystä.
-toimistolla hiottiin soppari kuntoon vaikka oli rokulipäiviä pitkä viikonloppu ja laitettiin eetteriin asap kun arki koitti.
-NHL kita tuli vihjeestä että elitestä löytyy kanukki jolla paidassa kita auki.
-Reissumies, kun on vaihdellut seuraa melko lyhyesti viimeaikoina.

Niin ja eihän sitä tiedä vaikka taskut ei ole tyhjät tän jälkeen meinasikin että joku tulee vielä ;) koska enhän mä tiedä itsekkään onko tämä osuma vai ei. Viesteistä päätellen noita on roviolla, tätä hieman pelkäsin kun yksin joutui kiväärien eteen.
Ne keitä nämä kryptiset heitot ja huhut vituuttaa, niin painakaa älä-seuraa listalle, meinaan saattaa olla yhdestä sopimuksen alaisesta heittää pikku täkyä:D. Älä seuraa nappulaa painaneet muuten kiitelleet valintaansa, on kuulemma palstan lukeminen aiheuttanut vähemmän verenpaineen nousua, onnea heille. @yellowgreen näytä mallia muille :)
Täähän meni just niinku arvelin. Jos jotain, niin tää vaan osotti, että jotain mä oon tienny. Että aivan tuulesta temmattua ja nyt on selitetty musta valkoseks, kuten ennustin. Nostan EFM hattua mielikuvitukselle ja paskanjauhamisen kyvylle.

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Täähän meni just niinku arvelin. Jos jotain, niin tää vaan osotti, että jotain mä oon tienny. Että aivan tuulesta temmattua ja nyt on selitetty musta valkoseks, juten ennustin. Nostan EFM hattua mielikuvitukselle ja paskanjauhamisen kyvylle.
Ja minä kiitän :)
Harvalla on moista ennaltanäkemisen kykyä kuin itse Gandalf the Grayyellowgreen:llä.

jäsenJ

Vakiokokoonpanossa
Tai jos oltaisiin myyty Najman hyvään rahaan Tshekkeihin, kun nähtiin ettei miehestä ole mitään iloa kentällä? Nyt maksellaan raasulle kotiin liksaa :) Kaikilla on kivaa!
Vuoden äyriäinen -kommentti.

Joo ollaan nettikeskustelussa, mutta joskus kyllä ihmetyttää ihmisten asenne ylipäätään kaikkeen. Kaikki paitsi pissa on kakkaa.

Viimeksi muokattu:

Peltipurkki

Vakiokokoonpanossa
Eemil Erholtzia voi alkaa kyllä hahmottelemaan kauden 25-26 kokoonpanoon yhdelle laiturin paikalle.

Lähteen taso huhulle - erittäin luotettava. Pelaajan lähipiiristä.

Haluan kiittää loistavasta tavasta tuoda huhu palstalaisten tietoisuuteen. Malliesimerkki: pelaajan nimi, milloin tulossa, oma arvio lähteen luotettavuudelle ja vieläpä tarkennusta lähteestä.

Olin jo unohtanut että huhuja voi tuoda esille näin aivan normaalisti, ainoana tavoitteena ilahduttaa muita. Tositietäjä toki haluaa luoda vain mainetta ja itselleen mystiikkaa heittämällä jotain todella puolivillaista ja sitten kiihkoa seuraten jatkaa puolivillaisia kommentteja tai heittää tykkäyksiä joihinkin kommentteihin omahyväisyydessään kylpien.

yellowgreen

Luottopelaaja
Haluan kiittää loistavasta tavasta tuoda huhu palstalaisten tietoisuuteen. Malliesimerkki: pelaajan nimi, milloin tulossa, oma arvio lähteen luotettavuudelle ja vieläpä tarkennusta lähteestä.

Olin jo unohtanut että huhuja voi tuoda esille näin aivan normaalisti, ainoana tavoitteena ilahduttaa muita. Tositietäjä toki haluaa luoda vain mainetta ja itselleen mystiikkaa heittämällä jotain todella puolivillaista ja sitten kiihkoa seuraten jatkaa puolivillaisia kommentteja tai heittää tykkäyksiä joihinkin kommentteihin omahyväisyydessään kylpien.
Tämä 100%. Mut mä oonki tällanen vanha tylsä käppänä ja kireesti vaan "dissaan" näitä tietäjiä.