Hei vaan rakkaat palstatoverit.
Ei ole tarkoitus edelleenkään esittää mestaria tai tietäjää. En saa suoraa faksia toimistolta jossa lukee tuleva pelaaja. Tämän kauden tipsit on myös keslusteluista osin itse päättelemiäni ja muokkaamiani. Koska en tietenkään laita tänne suoraan mitään keskusteluja jotta jatkossakin voisi saada vähän huhuja itsellekkin. Nyt myös jälleen mainitsin jo etukäteen, että pelaajan nimeä en tiedä. Tällä kertaa myös huhut mitä sain oli hiukan ohkaisia, mutta kaveri ketä nykyään ajoittain pääsee "lypsämään" on osunut nyt näissä mun mittarilla 99%. On tiennyt Svejn, Kåsastulin, Stranskyn ja nyt Lieriön.
Tän kertaista huhua en nyt lähde vääntämään sen enempää oikeaksi ettei tule paskamyrsky, mutta jotain poimintoja
-legendaarinen pelipaikka oli Nelssonin Sena.
-Taskut ei ole tyhjät, meinasi että ei ole mikään erityisen kallis.
-pelinumero hommasta kuulin että kannattaa verrata viimevuoden nelosen senaan, en tajunnut että on sama kaveri mutta en muista juuri kovempaa nelosen senaa Ilvelsestä hetkeen.
-mailat pakattu ja ensi viikolla jäillä ei nyt tarvinneet selitystä.
-toimistolla hiottiin soppari kuntoon vaikka oli rokulipäiviä pitkä viikonloppu ja laitettiin eetteriin asap kun arki koitti.
-NHL kita tuli vihjeestä että elitestä löytyy kanukki jolla paidassa kita auki.
-Reissumies, kun on vaihdellut seuraa melko lyhyesti viimeaikoina.
Niin ja eihän sitä tiedä vaikka taskut ei ole tyhjät tän jälkeen meinasikin että joku tulee vielä
koska enhän mä tiedä itsekkään onko tämä osuma vai ei. Viesteistä päätellen noita on roviolla, tätä hieman pelkäsin kun yksin joutui kiväärien eteen.
Ne keitä nämä kryptiset heitot ja huhut vituuttaa, niin painakaa älä-seuraa listalle, meinaan saattaa olla yhdestä sopimuksen alaisesta heittää pikku täkyä
. Älä seuraa nappulaa painaneet muuten kiitelleet valintaansa, on kuulemma palstan lukeminen aiheuttanut vähemmän verenpaineen nousua, onnea heille.
@yellowgreen näytä mallia muille