• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo yhdeksättä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Palautetta kanssakeskustelijoille

Suht hiljainen

Vakiokokoonpanossa
Puolin ja toisin tässä tulee tunteet olemaan ihan piripinnassa, niin hallissa kuin foorumeilla.
Minulla ei tule olemaan tunteet kiekon suhteen pinnassa. On minusta riippumattomista syistä ollut siviilipuolella jo hetken aikaa tunteet ihan oikeasti pinnassa, itku herkässä, ja humppa vaan jatkuu. Ei siis mitään parisuhdemelodiaa, vaan oikeasti scheibaa.

Mitä tulee tähän leikinomaiseen kisaan urheilun saralla, hermot ovat palaneet neljä kuukautta jo grillissä. Niitä ei enää ole. Entrecote on briketteinä. Makkaroista viimeiset rasvat tiristetty. Kaikki on jo pitkään ollut menetettyä. Kuraa. Kaikki tyynni kuraa.

Kiva, että saatiin jatkoaikaa. Ja hienoa, että päästään tarjoamaan tamperelaisten kesken sirkushuveja niitä kaipaavalle Suomen kansalle. Älkää neljän suoralla viekö. Ja jos viettekin, säästäkää pieni mahdollisuus itsekunnioitukseen.

Ei enää räystäiltä sulamisvesi roisku. Ilma on sakeana katu- ja siitepölyä. Nenä vuotaa. nastarenkaat ropisevat kuivalla asfaltilla. Aamulla kun avaat silmäsi, aurinko poraa pään läpi. Ja kello on jumangauta kuusi.

Kevät. On se.

VärienTunnustaja

Divarijyrä
Ylläpidon jäsen
Tämä vaan

Normaalisti en täälä vinoile tietystä syystä mutta voiton euforiassa nyt tämän kerran.

Jätän kuitenkin tähän. Ollaan niin räjähdysherkkää koko Tampere 2 viikkoa, että saan varmaan bannit jos jatkan. Ja minä en bannia halua. Mukava foorumi
Ei täällä banneja saa, jos osaa perustella vastauksia, jättää turhat provoilut sekä tunteenpurkaukset ja muistaa, että ollaan Ilvesfoorumilla, jossa on värilasit suurella osalla tiukasti silmillä.

Niin se toki kuuluukin olla. Kannattaa aina vaan miettiä pari kertaa jos on jotain harmaalla alueella olevaa laittamassa, koska se saattaa aiheuttaa aikamoisen sekasorron :D

SaviMatti

Vakiokokoonpanossa
Ei täällä banneja saa, jos osaa perustella vastauksia, jättää turhat provoilut sekä tunteenpurkaukset ja muistaa, että ollaan Ilvesfoorumilla, jossa on värilasit suurella osalla tiukasti silmillä.

Niin se toki kuuluukin olla. Kannattaa aina vaan miettiä pari kertaa jos on jotain harmaalla alueella olevaa laittamassa, koska se saattaa aiheuttaa aikamoisen sekasorron :D
Nyt tuon uskalsi heittää. Jos kuvitellaan et olisin heittäny saman viikkoa myöhemmin kun Tappara siirtyy 3-1 sarjajohtoon kyseenalaisen maalin kautta (koputan puuta. Sori) niin mut nirhattais :DDD.

Omasta mielestäni olen pysynyt ihan hyvän maun rajoissa, mutta en rajoja halua lähteä kokeilemaan. Niin julmetun punainen vaate Tappara tuntuu monelle olevan. Ja tosiaan täälä olis kiva pysyä

VärienTunnustaja

Divarijyrä
Ylläpidon jäsen
Nyt tuon uskalsi heittää. Jos kuvitellaan et olisin heittäny saman viikkoa myöhemmin kun Tappara siirtyy 3-1 sarjajohtoon kyseenalaisen maalin kautta (koputan puuta. Sori) niin mut nirhattais :DDD.

Omasta mielestäni olen pysynyt ihan hyvän maun rajoissa, mutta en rajoja halua lähteä kokeilemaan. Niin julmetun punainen vaate Tappara tuntuu monelle olevan. Ja tosiaan täälä olis kiva pysyä
Nyt kannattaa olla erityisen varovainen siinä mitä kirjoittaa sarjan aikana. Enkä sano tätä siis ylläpidon jäsenenä, vaan ihan yleisenä huomiona: tunnen myrskyn alkavan.

SaviMatti

Vakiokokoonpanossa
Nyt kannattaa olla erityisen varovainen siinä mitä kirjoittaa sarjan aikana. Enkä sano tätä siis ylläpidon jäsenenä, vaan ihan yleisenä huomiona: tunnen myrskyn alkavan.
Kuten ylempänä sanoin niin saatan sarjan ajaksi log outta ulos foorumilta. Olen temperamenttinen äijä joka provosoituu yllättävän helposti. Esim se, että kaikkia meikäläisiä leimataan glory Huntereiksi pistää vähän silmiä rypylle, kun olen itsekin sellainen joka juuri glory hunttaamista halveksii. Niinpä tulikuumassa paikallissarjassa todennäköisyys että provosoidun ja pilaan lopullisesti maineeni tällä forkalla on iso. Jätän suosiolla välistä

Suht hiljainen

Vakiokokoonpanossa
Minä sain sinulta ystävällismielisen yksityishuomautuksen. Ja, tuli ihan aiheesta. Nostin käden pystyyn. Heikkohermoisempi yp olisi nostanut mustaa lippua. Pisteet nostamatta jättämisestä.
(pidätän kuitenkin itselleni ainakin puoli pistettä rehellisestä ylilyönnin myöntämisestä).

Napakka huomauttaminen on siistiä.

SaviMatti

Vakiokokoonpanossa
Minä sain sinulta ystävällismielisen yksityishuomautuksen. Ja, tuli ihan aiheesta. Nostin käden pystyyn. Heikkohermoisempi yp olisi nostanut mustaa lippua. Pisteet nostamatta jättämisestä.
(pidätän kuitenkin itselleni ainakin puoli pistettä rehellisestä ylilyönnin myöntämisestä).

Kyllä Värientunnustaja on omissakin silmissä osoittautunut hyväksi ypksi

VärienTunnustaja

Divarijyrä
Ylläpidon jäsen

Pakko arvostaa korkealle virheiden myöntämistä! Me kaikki niitä tehdään kuitenkin niin siinäkään ei ole mitään väärää.

Joskus on hyvä puhaltaa pilliin ennen kuin se menee yli kunnolla kaikilla. Usein esimerkiksi provoava viesti, vaikka se ei sellaiseksi olisi edes tarkoitettu, aiheuttaa vastareaktioita ja se taas sitten vaikuttaa suoraan foorumin luettavuuteen.

ipe

Vakiokokoonpanossa

Kyllä Värientunnustaja on omissakin silmissä osoittautunut hyväksi ypksi
Mitä tää tämmönen happy family meininki on?! Saatana! Ja vielä tämmösenä iltana! Perkeleen kloorihantterit, lantakengät ja hassuhatut! Tulee hymyileen vielä tänne, saatana!

Noin, nyt on parempi.

IhanJuniori

Junioripelaaja
@IhanJuniori meillä kun on tuo betsi tästä puolivälieristä ja minä muistaakseni puhuin, että Ilves putoaa jonkun sympaattisen kyläseuran käsittelyssä tjsp, niin lasketaanko Tappara tämmöiseksi?

:D
Eikös Mouhijärvi nyt täytä ihan kaikki kylän kriteerit? :D
Olikos @IhanJuniori sinulla myös rakiticin kanssa joku veto? ;)
Oli ja sehän ratkeaa mukavasti sitten tässä sarjassa.
Maksetaanko veto lanttuina?
Toivottavasti.

yellowgreen

Luottopelaaja
#Freerakitic
Ei jumalauta. Eikö nää tulevat pari viikkoa oo tarpeeks rankkoja? Tappara altavastaajana Believe-paidoissa käärii rahaa, EFM analysoi Lööken pierutkin vääränlaiseksi, jokainen päästetty maali johtaa vähintään yksiin bänneihin kun kassareiden lempinimet kaivetaan esiin ja ipanumerotjotain rakentaa Joulupukista seuraavaa jeesusta kun Myrrä on lomilla jo.

Kyllähän sirkus tirehtööriä tarvitsee, muuten ei tätä rakitic-ikävää voi selittää.

Janko

Luottopelaaja
Ei jumalauta. Eikö nää tulevat pari viikkoa oo tarpeeks rankkoja? Tappara altavastaajana Believe-paidoissa käärii rahaa, EFM analysoi Lööken pierutkin vääränlaiseksi, jokainen päästetty maali johtaa vähintään yksiin bänneihin kun kassareiden lempinimet kaivetaan esiin ja ipanumerotjotain rakentaa Joulupukista seuraavaa jeesusta kun Myrrä on lomilla jo.

Kyllähän sirkus tirehtööriä tarvitsee, muuten ei tätä rakitic-ikävää voi selittää.
Jos ei kestä löylyä niin sit ei varmaan tarvi tulla saunaan ollenkaan.