Neljätoista
Luottopelaaja
Muuten ei mitään negatiivista palautetta juuri nyt.
Eikös tämän pitäisi olla rakentavaa?
Muuten ei mitään negatiivista palautetta juuri nyt.
Totta. Pitäisi ehdottomasti.Eikös tämän pitäisi olla rakentavaa?
Saako täällä antaa palautetta jatkoajan Ilves-nimimerkeille?
Kunhan nyt vain kyselen...
(Voi luoja... )
No ihan rehellisesti mää olin kyllä sun kanssa samaa mieltä siitä skoda-cupista. Eikä siinä mitään kaikilla on mielipiteensä. Eteenpäin!Kiitos. Tällä kertaa tarkoituksena olla mukana taas astetta järkevämmällä linjalla. Viime keväänä meni hieman överiksi.
Niin en väitä olevani modernin kiekon super asiantuntija, mutta väitän ymmärtäväni pelistä silti keskiverto palstalaista enemmän.Mä olen pitkään katsellut näitä kirjoituksiasi ja jos sisältö ja ymmärrys pelistä on tuota luokkaa on varmasti kaikille parempi, että seurailet taustalla vain palstapolisiina ja koitat puuttua tarmokkaasti, jos joku kirjoittaa ohi otsikon.
Eikös viimeinen virke ole rangaistuksen arvoinen? Tälläistä ei pidä hyväksyä , edes vitsillä.Naurettavaa paskaa kaikin osin. Odenilla joku kiintiösuoja ku ei saa taklata. Maassa olevaa saa hakata ála Salmela ja Pennanen tapansa mukaan ristirunkannu molemmat tuomarit.
Ainii. Ja en tiedä kuka ajo Moilasen mutta vois kuolla
Okei joo bannia tulee ja meni tuo viimenen yli. Pahottelen, mutta eihä se mitää auta. Muun takana seisonEikös viimeinen virke ole rangaistuksen arvoinen? Tälläistä ei pidä hyväksyä , edes vitsillä.
Pahoittelujen ansiosta ei tuu bannia (jos ei joku kävele mun yli), sillä ehdolla että et taas vedä samalla lailla laukalle kun viimeks vaikka vituttaakin.Okei joo bannia tulee ja meni tuo viimenen yli. Pahottelen, mutta eihä se mitää auta. Muun takana seison
Joo ei kuoleman toivominen meni yli ja pahasti. En toivo mitään pahaa (paitsi pelikieltoa) taklanneellePahoittelujen ansiosta ei tuu bannia (jos ei joku kävele mun yli), sillä ehdolla että et taas vedä samalla lailla laukalle kun viimeks vaikka vituttaakin.
Mihin muuhun kuin etnisyyteen tuolla "kiintiösuojalla" voidaan viitata?Eikös viimeinen virke ole rangaistuksen arvoinen? Tälläistä ei pidä hyväksyä , edes vitsillä.
Pahoittelujen ansiosta ei tuu bannia (jos ei joku kävele mun yli), sillä ehdolla että et taas vedä samalla lailla laukalle kun viimeks vaikka vituttaakin.