931931
Luottopelaaja
Siitä Ilves ja Media ketjusta ei olla poistettu viestejä. Jotkin viestit siirrettiin toiseen ketjuun.
No sitähän se poistaminen ketjusta tarkoittaa Varsinaiseen kysymykseen et näköjään halunnut vastata.
Siitä Ilves ja Media ketjusta ei olla poistettu viestejä. Jotkin viestit siirrettiin toiseen ketjuun.
Ei kun yritän edelleenkin etsiä mitä viestejä mitä sieltä ollaan siirretty ja mihin ketjuihin. Itse en ole siirtoja tehnyt ja olen itseasiassa sinun kanssa tässä asiassa samaa mieltä vaikka sillä ei nyt mitään väliä ole.No sitähän se poistaminen ketjusta tarkoittaa Varsinaiseen kysymykseen et näköjään halunnut vastata.
Ei kun yritän edelleenkin etsiä mitä viestejä mitä sieltä ollaan siirretty ja mihin ketjuihin. Itse en ole siirtoja tehnyt ja olen itseasiassa sinun kanssa tässä asiassa samaa mieltä vaikka sillä ei nyt mitään väliä ole.
Olet kyllä oikeassa tässä. Siivoillaan jahka keritään. Muutenkin nämä aiheet pitäisi pitää poissa täältä foorumeilta.Minusta on ainakin selvää, että kyseisestä ketjusta edelleen löytyvät yleismaailmalliset miljoona kertaa iltapäivälehtien kommenttipalstoilla kuullut nollatason "woke on mennyt liian pitkälle"-, "mitään ei saa sanoa" -ja "heti leimataan rasistiksi" onelinerit eivät ainakaan liity Ilvekseen ja mediaan, ja ihmettelen niiden pysyvyyttä ketjussa.
Voin hoitaa tuon Ässät-pelin.Jos tosiaan haluat niin voit tuon SaiPa-ottelun ennakon tehdä.
Itse voin puolestaan tehdä ainakin perjantain paikalliseen ennakon. Mites onko @Bure10 :lla kiinnostusta tehdä ennakko lauantain Ässät-otteluun? Jos on huono ajankohta, niin itsekin tuon voin tehdä. Ei ongelmaa tuon suhteen.
Ja tosiaankin jos muitakin innokkaita löytyy, joilla saattaisi olla kiinnostusta otteluketjuja perustaa, niin saa ilmoittautua.
Täytyypä muuten kehaista @kirvesrinnassa, juttu pysyy asiallisena vaikka paikallistappio alla.
Hyvä sisääntulo muuten ja hyvä lisä meidän foorumille!
Voisin lisätä myös, että ei provosoidu vaikka osaston ketjussa saa myös ala-arvoisia vastauksia.Täytyypä muuten kehaista @kirvesrinnassa, juttu pysyy asiallisena vaikka paikallistappio alla.
Voisin lisätä myös, että ei provosoidu vaikka osaston ketjussa saa myös ala-arvoisia vastauksia.
Tuossa ketjussa puitava aihe on vähintään polarisoiva, mutta voitais silti tälläkin puolella pysyä asiallisena.
Hyvä jos olet tuota mieltä, itse pidän ketjun viimeistä n. 7 sivua lähes lukukelvottomana.Ymmärrän kyllä että tämänkin päiväinen aihe noista lipuista ja touhusta ylipäänsä nostattaa vahvojakin tunteita niin rapatessa roiskuu aina välillä eikä tuossa olla mitenkään sen enempää henkilöön menty vaan keskustelu pääosin pysynyt itse asiassa. Hyvähän se vaan on että tunteella suhtaudutaan kannattamiseen ja kiakkoon.
Voin hoitaa tuon keskiviikon. Minunkin puolesta @Bure10 voi tuohon Kärpät-otteluun tehdä ennakon.@Riksu @Bure10
Ensi viikon otteluketjuista.
Kumpi tahansa teistä voi ottaa keskiviikon TPS-pelin. Itse samasta otteluparista kirjoitin viimeksi kaksi viikkoa sitten, niin voin jättää tuon välistä.
Viikonlopun molemmat pelit puolestaan voin näin alustavasti itse tehdä.
Jos katsoo vähän pidemmälle kahden viikon päähän, niin ainakin Kärpät-ottelu sitten voisi olla taas sellainen, että sen voi toinen teistä ottaa. Olisiko @Bure10 :lle mieluinen, kun Kärpät vaikuttaa olevan lähellä sydäntä?
Komppaan täältä kyseisen nimimerkin kehumista. Harvinaista herkkua, että toisen seuran kannattaja saapuu Ilvesfoorumille aidosti keskustelemaan. Hienoa @kirvesrinnassa!Täytyypä muuten kehaista @kirvesrinnassa, juttu pysyy asiallisena vaikka paikallistappio alla.
En tiedä mihin sää tällä viestillä nyt pyrit kun se täytyy moneen eri ketjuun kirjoittaa.Onhan tuo täysin varma että levtchi palaa tapparaan. Aivan sama kun aikanaan perttu lindgren palasi rapakon takaa ilvesnuttuun…
Poistin sen tuolta väärästä ketjusta kun olin tänne siirtänyt.En tiedä mihin sää tällä viestillä nyt pyrit kun se täytyy moneen eri ketjuun kirjoittaa.
Tosiaan jos yhtään on perillä asioista niin ei todellakaan ollut mikään yllätys, että Perttu ei Ilvekseen tullut.
Siis meinasin sitä, että kyllä ainakin minä ja kaikki minun tutut tiedettiin, että Perttu ei ole todellakaan palaamassa Ilvekseen.Poistin sen tuolta väärästä ketjusta kun olin tänne siirtänyt.
Pointti oli juurikin että levcthin kohdallakaan mikään ei ole varmaa ennen julkistamista.
Oliko tämä jokin ongelma??
Siis tästä viestistä on erittäin helppo olla samaa mieltä!Vaikka foorumin peukuttaja-aktiivit eivät liiemmin suosi ja vaikka itse sisältökin harhailee joskus mielenkiintoisissa ulottuvuuksissa, niin onhan nämä EFM ulostulot aina jotain joihin jo valmiiksi asennoituu sisältörikkaana viihteenä.
Jatka linjaasi, katkeruutesi on useimmiten hyvin ja värikkäästi perusteltua, ja siitä ei enemmistön tarvitsekaan olla samaa mieltä.
Mää ihan oikeesti hetken toivoin, että eilinen peli olisi päättynyt 2-0. Toi viesti olisi ollut siis vieläkin hauskempi siinä kohtaa!Ei riitä. Perstuntuma on kuitenkin semmoinen että hävitään turhan paljon pelejä missä hän on maalissa.
Ei ole huono, mutta ei silti riitä noin tärkeällä paikalla ihan hyvä molari.
Voidaan sanoa, että ei hävitä Marekiin, mutta ei myöskään voiteta Marekin takia koskaan.
Marek ei ole vielä voittava maalivahti, sellainen, joka kannattelisi joukkuetta nihkeinä iltoina. Ei hävitty Marekiin tänään, mutta ei hän kyllä esittänyt yhtään mitään sen kummempaa kuin muukaan joukkue.