IhanJuniori
Junioripelaaja
Ihan tälläin kanssakeskustelijana pakko kysyä @RaipenLätty että ootko nyt saanut oksennettua kaiken pahan olon pihalle?
Joopa joo, mitähän tähän nyt vastaisi.Ihan tälläin kanssakeskustelijana pakko kysyä @RaipenLätty että ootko nyt saanut oksennettua kaiken pahan olon pihalle?
Juuh, en minäkään tässä mitään kerkeä tehdä että kai sitten mennään vaan otteluketjulla ilman ennakkoa, ellei @Tupsukorva35 kerk tekemään.No niin, @Riksu Ja @Tupsukorva35. Nyt kävi niin, että en kerkeä kirjoittamaan tuota KooKoo-pelin ennakkoa.
Mää en puhu nyt katsomoväkivallasta, enkä lapsellisesta huutelusta.Joopa joo, mitähän tähän nyt vastaisi.
Onhan se kummallista että ei saa keskustella ja kritisoida. Välittömästi on ylläpito paikalla. Mutta katsomoväkivaltaa ja lapsellisia huutoja sopii ihannoida.
Kukas sieltä tulee vastaan kolmospaikalta? Siltä paikalta me aloitetaan pleijarikevät.
Joo kaippa se sopii, vaikka tuli muutama viikko sitten Sportista kirjoiteltua.
Pahoittelut sivusta huutelusta, mutta Sport-peli on ilmeisesti keskiviikkona 1.3.
Joo kaippa se sopii, vaikka tuli muutama viikko sitten Sportista kirjoiteltua.
Joo ei siinä, kyllä mulle se Sportti kelpaa.Ymmärrän. Jos ei yhtään tuo kiinnosta, niin voi mäkin tuon yrittää väsäillä.
Ja kiitos @harkkapilli pelipäivän korjauksesta.
Runkosarjan viimeisestä viikosta. Mä voisin tehdä otteluketjun runkosarjan viimeiseen HPK-peliin. Puolestaan Tappara-pelin voi toinen teistä ottaa haltuunsa, kun itse olen tainnut kaikki tähän asti tehdä. Kärpät-ottelusta en vielä osaa, että palaan siihen ensi viikon aikana. Toki jos toisella teistä on selkeää halukkuutta tuo tehdä, niin voi sen napata itselleen. @Bure10
En ehtinyt tähän vielä vastata. Kyllä me voidaan veto ottaa. En nyt sanoisi että olen luovuttanut mutta koitan olla realisti jäljellä olevien otteluiden suhteen. Lisäksi kun nämä keskinäiset naapurin ja Lukon kanssa pitäisi kyllä hoitaa jos kärkeen halutaan.@RaipenLätty kun nyt ymmärsin ton mun ensimmäisen viestin selvästi väärin ja jätit vastaamatta mun vastaukseen onko turvallista olettaa, että me ei saada vetoa aikaiseksi hyvässä hengessä?
Joo siis oletit, että kommentoin niitä viestejä siellä Osaston ketjussa vaikka asia näin ei ollut. Itseasiassa mää aamusta hylkäsin ne muutamat raportit mitä sun viesteistä oli tullut.En ehtinyt tähän vielä vastata. Kyllä me voidaan veto ottaa. En nyt sanoisi että olen luovuttanut mutta koitan olla realisti jäljellä olevien otteluiden suhteen. Lisäksi kun nämä keskinäiset naapurin ja Lukon kanssa pitäisi kyllä hoitaa jos kärkeen halutaan.
Eilen ei hävitty suoraan naapurin hyvyyteen vaan omaan henkisen tilan huonouteen.
Juu tuo merkintäjuttu on hakannut punaista niin osa mennyt ohi Luulin tosiaan että niistä oli puhe, hyvä että jotkut ymmärtävät että mistä puhun ja että kritiikille on paikkansa myös. Myönnän, varmasti omass tekstissä parannettavan varaa mutta melkoista puolustelua paikoin oli.Joo siis oletit, että kommentoin niitä viestejä siellä Osaston ketjussa vaikka asia näin ei ollut. Itseasiassa mää aamusta hylkäsin ne muutamat raportit mitä sun viesteistä oli tullut.
Otetaanko puolivälierä sarjan hiljaisuudesta vetoa runkosarja sijoituksen mukaan? Mää sanon Ilves on 1 tai 2.
@RaipenLätty @IhanJuniori
Ette kyllä paljon tasaisempaa vedonlyöntiä olisi voineet kehittää. Tässä tuon yhden naapuripalstan käyttäjän kattavan simulaation tämänhetkiset todennäköisyydet.
Ilves 1-2: 51,5%
Ilves jotain muuta: 48,5%
katso liitettä 4343
En jaksa mennä naapuripalstalle mahdollista tietoa etsimään, niin onko tietoa, miten tuossa simulaatiossa on otettu huomioon loppujen runkosarjapelien otteluparit ja otteluiden pisteodottamat?
Esim. Sport-Ilves pelin pisteodottama on varmastikin reilusti kallellaan Ilveksen suuntaan, kun taas Ilves-Lukko pelin odottama on hyvin tasainen näin ennakkoon ajatellen.