kirvesrinnassa
Luottopelaaja
Sen verran mää voisin tänne kirjoittaa että näillä foorumeilla, sekä meidän että täällä, kun näitä ikäviä välikohtauksia pyritään selvittelemään ja setvimään niin homma menee usein todella vaikeaselkoiseksi seurata kun aletaan pohtimaan eri ryhmien ja kokonaisten kannattajakulttuurien osuutta asiaan sen sijaan että jauhettaisiin itse tapahtumasta ja havainnoista jos alunperinkin oli tiedossa että kyse ei ollut mistään ryhmien välisestä myllystä vaan yksittäisten kannattajien yhteenotosta.
Polarisoi myös keskustelua mukavasti jos lähdetään liikaa laukalle kun ymmärrettävästi kukaan ei halua että heille tärkeää kulttuuria tai muuta vedetään lokaan, nyt kun olisin halunnut lukea tapahtumasta itsessään niin sivutolkulla olen sen sijaan lukenut siitä että johtuiko tapahtuma jostakin ultras-lipusta tai minkälaista kannattamisen pitäisi olla ettei näitä kohtauksia nähtäisi.
Polarisoi myös keskustelua mukavasti jos lähdetään liikaa laukalle kun ymmärrettävästi kukaan ei halua että heille tärkeää kulttuuria tai muuta vedetään lokaan, nyt kun olisin halunnut lukea tapahtumasta itsessään niin sivutolkulla olen sen sijaan lukenut siitä että johtuiko tapahtuma jostakin ultras-lipusta tai minkälaista kannattamisen pitäisi olla ettei näitä kohtauksia nähtäisi.