Torski
Tähtipelaaja
Kannattaa käyttää raportointi nappia, sitä varten se onJa Moderaattorit voi jo pikkuhiljaa puuttua tuohon. Laskisin jo jonkinlaiseksi "uhkailuksi" kun pyydetään tapaamaan kasvotusten tms...
Kannattaa käyttää raportointi nappia, sitä varten se onJa Moderaattorit voi jo pikkuhiljaa puuttua tuohon. Laskisin jo jonkinlaiseksi "uhkailuksi" kun pyydetään tapaamaan kasvotusten tms...
Kääntele nyt asia omassa päässäsi miten lystäät. Minä olen antanut sen asian olla jo monta päivää, sinä olet jatkanut pelleilyäsi. Edelleen voidaan tavata kasvotustenkin jos sulla joku ongelma on ja keskustella asiat läpi eikä tarvi uhkailuiksi väittää. Voidaan jatkaa tätä myös yv:llä niin ei tarvi tässä muita häiritä.Niin ne asiat muuttuu... omassa päässäs. Sinä siellä pelleilit ja suutuit. Anna jo asian olla ja ole itse nauramatta niin ei sullekkaan naureta.
Harvoin mikään kommenttini typerä on. Jos ei ole samaa mieltä niin ei se tee kommentista typerää. Jaksuhaleja koulun penkille.
Kääntele nyt asia omassa päässäsi miten lystäät. Minä olen antanut sen asian olla jo monta päivää, sinä olet jatkanut pelleilyäsi. Edelleen voidaan tavata kasvotustenkin jos sulla joku ongelma on ja keskustella asiat läpi eikä tarvi uhkailuiksi väittää. Voidaan jatkaa tätä myös yv:llä niin ei tarvi tässä muita häiritä.
Eipäs onnistunut yv:n lähettäminen sinulle jostain kumman syystä.Juu ei tarvitse muita häiritä ja voidaan jatkaa yv:lläkin. Sen verran vielä sanon, että kyllä sinäkin jatkoit nauramista... mutta se siitä.
Itse en tätä ihan niin vakavasti ottanut.
Noniin, ja MOLEMMAT rauhoittuu, alkaa viettämään iltaa. Huomenna on taas peli!Eipäs onnistunut yv:n lähettäminen sinulle jostain kumman syystä.
Näinhän se on. Huvittaa vaan tämä henkilö ja hänen käytöksensä. Nyt on vähemmän yllättäen ne naureskelutkin poistanut. Ja sitten väittää muuta. Mutta antaa olla, kaikenlaisia suhareita tännekin mahtuu.Noniin, ja MOLEMMAT rauhoittuu, alkaa viettämään iltaa. Huomenna on taas peli!
Eipäs onnistunut yv:n lähettäminen sinulle jostain kumman syystä.
Näinhän se on. Huvittaa vaan tämä henkilö ja hänen käytöksensä. Nyt on vähemmän yllättäen ne naureskelutkin poistanut. Ja sitten väittää muuta. Mutta antaa olla, kaikenlaisia suhareita tännekin mahtuu.
Mielipiteet on ihan eri asia kuin typerä naureskelu kaikelle. Mutta joo, eiköhän tämä ollut tässä.Hmm, ja sun käytöksessä ei ole mitään omituista? Et kestä erilaisia mielipiteitä netissä. Kyllä, poistin, koska lopetin nyt sen nauramisen.
Että voisi antaa asian olla.
Mielipiteet on ihan eri asia kuin typerä naureskelu kaikelle. Mutta joo, eiköhän tämä ollut tässä.
Toivon uudelta vuodelta, että jengi kirjoittelisi tänne enemmän Ilveksen futisjengeistä, naisten ja junnujen peleistä ja muista lajeista ja vähemmän Tapparan kehäraakeista.
Joo totta. Ämmähän se on.Jos voitais jättää nämä neiti viittaukset pois kommenteista.