Palautetta kanssakeskustelijoille

Itse näin joku kuukausi sitten kun Mouhijärven läpi ajelin että eräästä uudemmasta asuinkeskittymästä kirkonkylän vierestä ajoi pois auto jossa oli sellainen pieni Ilves-tarra. Liekö vain eksynyt :)
Ohoh, eikä ollu haulit lävistäny auton peltejä ?

Kyllä se ihan ehjältä näytti jos oikein muistan. Taidettiin Tampereelle mennä yhtä matkaa
Mulla ny on mielikuva Mouhijärveläisestä Ilves kannattajasta

"ei o kauaa"

Niemelän potkut olisi ratkaisu joka veisi pelin tasoa vain alaspäin, tämä on oma veikkaus. Jotenkin nään, että toi olisi todella lyhytnäköistä toimintaa mitä Ilveksessä on harrastettu jo ihan tarpeeksi.
Tämä ei ole eritoten tarkoitettu sulle @Meklari ja toki ymmärrän, että saatetaan viitata muihinkin päätöksiin, kuin päävalmentajan asemaa koskeviin. Ja varmasti edelleen monella siihen ajatukseen vaikuttaa Myrrän jossain mielessä yllättävät potkut.
Melko usein kutenkin tätä tempoilevuutta, lyhytnäköisyyttä ja vastaavia termejä käytetään puhuttaessa Ilveksen päävalmentajasta.
Itseä tämä ihmetyttää aika tavalla, onko kukaan laskenut, että montako päävalmentajaa muilla liigajoukkueilla on ollut lähtien syksystä 2016, kun Karri aloitti Ilveksessä? Jos en ihan väärin katsonut, niin ainoastaan Tapparalla ollut sinä aikana vähemmän, eli 3. Kaikissa muissa sama määrä tai enemmän, osassa huomattavastikin, joissakin kymmenkunta.
Ja ei, en missään tapauksessa halua, että Tommi Niemelä vaihdettaisiin, kunhan ihmettelen.

Täähän o kunnon pohjois-korea tää mesta. Kuka päättää mikä on mukahauskaa ja mikä ei?

Aiemmin en oo sanonu mittään mut mistä nään kuka ylläpidosta poistaa viestejä?

Vastaan nyt tähän viestiin koska oletettavasti minun raportoinnin takia viesti poistettu. En puhu moderaattoreiden puolesta, vaan vain avatakseni mikä oletettavasti viestissäsi on ollut mielestäni vikana.

Ilvesfoorumi on, tai mielestäni pitäisi olla, keskustelufoorumi eikä mikään chätti. Yhden lauseen tai hauskan meemin sisältävät viestit, mitkä eivät tuo keskusteluun mitään lisäarvoa vaan kalastelevat vain reaktioita, eivät kuulu mielestäni keskustelufoorumille. Tätä varten käsittääkseni löytyy esim. discordista joku chättihuone missä voi spämmätä yhden sanan viestejä tai pelkkiä hymiötä sisältäviä tekstejä.

Korostan, että tämä on vain minun mielipiteeni ja voin olla tämän kanssa täysin yksin. Toivoisin kuitenkin että ennen kuin viestin lähettää, mietittäisiin että tuoko tämä viesti jotain lisäarvoa keskustelulle, vai onko tämä vain chättiviesti missä ei todellisuudessa ole mitään sisältöä?

Vastaan nyt tähän viestiin koska oletettavasti minun raportoinnin takia viesti poistettu. En puhu moderaattoreiden puolesta, vaan vain avatakseni mikä oletettavasti viestissäsi on ollut mielestäni vikana.

Ilvesfoorumi on, tai mielestäni pitäisi olla, keskustelufoorumi eikä mikään chätti. Yhden lauseen tai hauskan meemin sisältävät viestit, mitkä eivät tuo keskusteluun mitään lisäarvoa vaan kalastelevat vain reaktioita, eivät kuulu mielestäni keskustelufoorumille. Tätä varten käsittääkseni löytyy esim. discordista joku chättihuone missä voi spämmätä yhden sanan viestejä tai pelkkiä hymiötä sisältäviä tekstejä.

Korostan, että tämä on vain minun mielipiteeni ja voin olla tämän kanssa täysin yksin. Toivoisin kuitenkin että ennen kuin viestin lähettää, mietittäisiin että tuoko tämä viesti jotain lisäarvoa keskustelulle, vai onko tämä vain chättiviesti missä ei todellisuudessa ole mitään sisältöä?

Sinulla saa olla mielipiteesi enkä kanna mitään kaunoja siis. Mutta minulle tämä on paikka missä heittää juttua laidasta laitaan.

Tuntuu vaan, että täällä vaan tiettyjen kirjoittajien hommiin puututaan ja osan suosiossa olevien nimimerkkien käytökseen tai kielenkäyttöön ei.

Mutta se siitä. Aion jatkaa omalla tyylillä :D

Suosittelen kaikille tutustumaan: Käyttöehdot ja säännöt

Meillä on tällä foorumilla tietyt säännöt, joita tulisi noudattaa. Otteluseurantaketjussa esimerkiksi on huomattavasti sallivampi linja, kuin muissa ketjuissa.

Tavoitteena on pitää foorumi lukukelvollisena ja omasta mielestäni (henkilökohtainen) meillä on muutenkin hyvin salliva linja erilaisille viesteille ja viestisisällöille, varsinkin jos vertaa muihin saman kaltaisiin keskustelufoorumeihin.

Takaisin