Palautetta kanssakeskustelijoille

Jos todella edelleen kuvittelet ongelman olleen se että osallistuit keskusteluun, niin se että suoraselkäisesti luovutit natsasi näyttää koko ajan paremmalta päätökseltä...

Tiedätkö, joskus on vain parempi sanoa että osui ja upposi.

Tällä puolella on itse asiassa ihan kivaa, join us.

Jos todella edelleen kuvittelet ongelman olleen se että osallistuit keskusteluun, niin se että suoraselkäisesti luovutit natsasi näyttää koko ajan paremmalta päätökseltä...
Melkoinen nepotismi-vetohan se koko mode homma olikin...

Niin no, "ei pidä paikkaansa" ilman perusteluja on hieman onttoa. Ja oikeastaan sen jälkeen sanomasi tavallaan todistaa minun aiemmin sanomani todeks.
Mä en näe kovin hedelmällisenä sitä että me alamme täälä anonyymiteetin takaa todistelemaan toisillemme sitä kumpi on oikeassa ja kumpi ei. Mikäli sulla on syntynyt meikäläisestä näiden keskustelujen perusteella jokin oletus niin en koe tarvetta lähteä muuttamaan sitä tuota "ei pidä paikkaansa" kommenttia enempää.

Vieläkö joku vastaa tuolle Lööken vihaajalle?
Sun ainoat viestit mun kanssa on enää kaikille muille itkemistä ettei kannata trollia yms huomioida. Tulisit pitkästä aikaa jonkun vastauksen kanssa julki. Aloita vaikka Lööken pistemäärän romahduksesta ja sen syistä. Jens Lööke pelaa pisteissä (ppg) uransa heikointa kautta Liigassa, fakta.

Sun ainoat viestit mun kanssa on enää kaikille muille itkemistä ettei kannata trollia yms huomioida. Tulisit pitkästä aikaa jonkun vastauksen kanssa julki. Aloita vaikka Lööken pistemäärän romahduksesta ja sen syistä. Jens Lööke pelaa pisteissä (ppg) uransa heikointa kautta Liigassa, fakta.
Miten ihmeessä tähänkin saatiin jo Lööke mukaan.

Kaveri tanssii veitsenterällä.

Kaveri tanssii veitsenterällä.
Otetaan varoitus vastaan ja annetaan pelaajan olla. En kuitenkaan näissä viesteissä ole kirjoittanut kenestäkään kirjoittajasta vittuillen kuten näissä minua vastaan kirjoitelleet. En myöskään kutsu pelaajaa mitenkään nimitellen tms. Kirjoittelin vastaukseksi kun mun viestit oli "suihin ottoa yms" naapuria kohtaan.

Mutta teen Hölöt ja seuraavaksi sanon, että en voi vastata tai tulee penaltyä :D

Toivon myös että ylläpitäjänä kerrot mikä nyt meni teksteissä osaltani pieleen että ollaan vetisen terällä?

Otetaan varoitus vastaan ja annetaan pelaajan olla. En kuitenkaan näissä viesteissä ole kirjoittanut kenestäkään kirjoittajasta vittuillen kuten näissä minua vastaan kirjoitelleet. En myöskään kutsu pelaajaa mitenkään nimitellen tms. Kirjoittelin vastaukseksi kun mun viestit oli "suihin ottoa yms" naapuria kohtaan.

Mutta teen Hölöt ja seuraavaksi sanon, että en voi vastata tai tulee penaltyä :D

Toivon myös että ylläpitäjänä kerrot mikä nyt meni teksteissä osaltani pieleen että ollaan vetisen terällä?
Pitkään vierestä seuranneena tuo sinun "Löökettäminen" vai miksi sitä voisi sanoa näyttäytyy liekittämisenä, ragebaittina, tarkoituksenmukaisena riidan haastona, rapalana tai jotain tältä väliltä. Vai väitätkö vastaan? :)

• Tykkää
Reactions: M22
Pitkään vierestä seuranneena tuo sinun "Löökettäminen" vai miksi sitä voisi sanoa näyttäytyy liekittämisenä, ragebaittina, tarkoituksenmukaisena riidan haastona, rapalana tai jotain tältä väliltä. Vai väitätkö vastaan? :)
No käsi sydämellä en hae riitaa tai heittele rapalaa.
Uskon silti, että allekirjoittaneessa ja tyylissäni on reilusti vikaa!
Koitan siis taas välttää jankutuksen ja käsitellä muita aiheita jatkossa rauhan osoituksena.

No käsi sydämellä en hae riitaa tai heittele rapalaa.
Uskon silti, että allekirjoittaneessa ja tyylissäni on reilusti vikaa!
Koitan siis taas välttää jankutuksen ja käsitellä muita aiheita jatkossa rauhan osoituksena.

No ei välttämättä sitäkään vaan että käsitellään Lööke sille sopivissa ketjuissa.

Tälleen sivusta seuraajana on jäänyt kuva että jos sinulle tulee ripuli, niin se on tavalla tai toisella Lööken ja hänen runkosarjapisteiden syy.

Takaisin