Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Hyvä idea. Tarkennetaan nyt kuitenkin vielä, että todella toivon ja "rukoilen", ettei maalailemani, inhorealismiin perustuva "syväanalyysini" ottelusarjan lopputulemasta toteutuisi.Otetaan tämä tänne talteen.
Itse julkeasti kopioin @IhanJuniori heti kun hän vaihtoi omansa. Eli mukana oltu jo ennakkoon.Senkin proffakuvan kopioijat, olin varmasti eka!
Mitäs mitäs?!Olihan tuo nyt vähintään 100-kertaisesti parempi kuin ne aiemmat kötöstykset.
Mitäs mitäs?!
Kuvassa oleva kötöstys ei liity juttuun, eikä sitä epäillä mistään?Yhtäkään kötöstystä ei vahingoitettu postausta kirjoitettaessa.![]()
Liity Pokin Full tosikot jaostoon niin voin arpoa osastollenne yhden Wildz-pipon Valan nimmarilla. Ehkä se saa sydämesi vähän lämpiämään.
Mä olin Toutain profiloinut sut ihan fiksuksi joka näkisi ton julkisuuden Valavuoren läpi. Pok ista en yllättynyt, mutta sinäkin Brutukseni ?![]()
En lähde väittelemään.Kyllä mä ymmärrän tasan tarkkaan, mitä Valavuori julkisesti touhuaa ja mistä naruista vetelee ja mitä sillä tavoittelee, mutta ei se, että mies on valmis kärjistämään jo valmiiksi olemassaolevia "arvojaan" julkisuuden ja rahan nimissä tee hänestä mun silmissäni yhtään parempaa ihmistä, vaan melkeinpä päinvastoin. Vastaavista tyypeistä löytyy isommassa mittakaavassa lukuisia esimerkkejä maailmalta ja nämä ovat mulle - jos nyt vakavimpien rikosten tekijät jätetään pois laskuista - kaikista vastenmielisimpiä tapauksia.
Lisäksi taustalta löytyy ihan julkisestikin niin paljon kyseenalaista touhuilua, ettei sitä kaikkea tässä jaksa toistella.
Se, millä adjektiiveilla kuvailit miestä sai ihan oikeasti repeämään, mikä taas ei liity pelkästään miehen julkisiin esiintymisiin.
En lähde väittelemään.
Kysyn silti oletko ikinä tavnnut jotain josta olet luonut jotenkin ihan väärän ennakon?
Valavuori on elämässään hölmöillyt eikä kiellä sitä. On myös entisestään lietsonut ihmiset vielä enemmän vihaamaan itseään koska hyötyy siitä ja kestää sen.
En lähde avaamaan suhdettani kaveriin, mutta pidän kiinni niistä adjektiiveistä jotka heitin, niitä mies on tällä hetkellä.
(Ota silti se pääsiäismunasta tullut yllätys kohteliaisuutena, mä uskon että olet oikeasti fiksu tyyppi kirjoitusten takanakin. Hyvää pääsiäistä)
näkemään punaista ja näin mies pysyy pinnalla ja menestyy.
Nämä on helkkarin mielenkiintoisia, eli EFM profiloinut aiemmin Toutaimen fiksuksi, mutta ei enää, kun ei arvosta Valavuorta. Tässä varmaan käytetään jotain sellaista arvosteluasteikkoa, johon itse en ole törmännyt.Mä olin Toutain profiloinut sut ihan fiksuksi joka näkisi ton julkisuuden Valavuoren läpi.