Esa Toskanen
Vakiokokoonpanossa
Pienessä vappusimassa tuli kuningasidea mieleenFucking legend!![]()
Pienessä vappusimassa tuli kuningasidea mieleenFucking legend!![]()
Kiitos @Pok kun jaksoit pitää sitä "Loukkaantumistilanne ja poissaolot-kaudella-2022-23" ketjua!
Vaikka saitkin joltain nimimerkeiltä ihan suoraa vittuilua siitä ketjusta niin oli kyllä omasta mielestä erittäin tervetullut homma.
Jos Ilves jatkaa valitulla tiedottamis linjalla niin olisi kyllä käyttöä myös ensi kaudella sellaiselle ketjulle.
Eli internet on sinulle selvästi tuttu paikkaEi naarmuta minun nahkaani tällaiset "etkö sä nyt pälli tiedä että Lancaster on pelikunnossa, vaikkei pelaa, sillä mä tiedän" -viestit.
Pitäskö vähän ottaa happea? Jos opettelisit vaikka jonkun uuden taidon viikossa ja olisit sen ajan pois täältä? Esim jonglööraus viidellä pallolla.Taitaapi olla kuitenkin niin, että herrasta kaavaillaan 1. senaa. Se on siinä tapauksessa välikausi.
Mauton ja älytön teksti.Pitäskö vähän ottaa happea? Jos opettelisit vaikka jonkun uuden taidon viikossa ja olisit sen ajan pois täältä? Esim jonglööraus viidellä pallolla.
Alan olemaan huolissani sun henkisestä tilastasi, kun niin moni ketju täyttyy vastaavan arvon pessimismistä.
Juu, tulee heti kun viralliset matskut tulee ulos.
Nyppitäs olla.Juu, tulee heti kun viralliset matskut tulee ulos.
Ei ollut 8 tsekkiä launchissaJaa tuleekos @Blegifan itse selittämään, että miten tämän listan kanssa osuikaan.
Muurarin ja Toporowskyn veto taitaa vielä olla auki syksyyn.
Mikä ei osunut?Ensi kautta koskevista pelaajakohtaisista huhuketjuista näytti osuneen 11/12. Hyvää työtä!
Kysymys ei tullut minulle, mutta väittäisin olevan sellainen, että kyllä maailmaan puhetta mahtuu.@Blegifan haluatko avata hieman tuota Vitekiä mikä oli siinä sun launch listassa.
Niinkun kuka/mikä kaveri tää ylipäätään on?
Mikä ei osunut?
EDIT: Zohorna tai olla se huti?
Itse en ainakaan laske Kunykia/Ruohomaata huhuihin. Taisivat olla enemmän näitä fantasia puolen juttuja.
Eikun niin joo! Erosta tosiaan huhuiltiin jonkin verran Ilvekseen. Tais loppua huhut Lancasterin jatkosopimukseen.Teemu Eronen. Tämä tosin taidettiin hyljätä jo aikaa sitten.
Seuraavalla kerralla sitten”yhtään mistään yhtään mitään” Laita vielä pari kertaa ”yhtään mitään” niin sanomasi tulee varmasti perille