TaikuriLuttinen
Luottopelaaja
Peukkua ylläpidolle, hyvä uudistus tuo oma alue Osastolle (ja muulle kannattajatoiminalle)!
No tämähän on mulle kun syömään käskisi.Jos minä lupaan kadota foorumilta jos pelataan finaaleissa, niin ketkä kaikki lupaa vastavuoroisesti kadota jos ei siellä pelata?
Kiinni!!No tämähän on mulle kun syömään käskisi.
Otetaanko veto?
Jos Ilves pelaa finaaleissa sää et kirjoita foorumeille mitään enää vuonna 2024.
Jos Ilves ei pelaa finaaleissa mää en kirjoita foorumeille mitään enää vuonna 2024.
Tää on mulle TODELLA huono veto ihan vain todennäköisyyksien takia, mutta olen valmis tämän vedon vetään jos sulle maistuu.
Se on sitten näillä puheilla selväKiinni!!
Taidat olla ainoa joka tuohon uskoo kun ei muut näytä tähän vetoon tarttuvan?
@ipa1970 eli sää hyväksyt tämän pykälän meidän vetoon?Vielä se pakko kysyä, että sopiiko, että kirjoitus kielto koskee vaan jääkiekko osiota koska jalkapallo puolelle aktivoidun aina kesällä ja tää veto ei kosketa jalkapallo puolta ollenkaan.
Ei pahalla jurgenia kohtaa mutta tunteen skaalat menee kaverilla kyllä laidasta laitaan. Voittopelin jälkeen ollaan mestareita ja häviön jälkeen ”aivan paskoja”.@jurgen oletko sää kiivennyt mökömökö puuhun syömään känkkäränkkä puuroa vai mikäs nyt noin puristaa?
Juu, täytyy myöntää asian olevan juuri noin. Mutta, kun "sitä" on odottanut riittävän kauan ei jänne tahdo kestää alisuorittamista, pahoittelut siitä. Elän liiaksi tunteella.Ei pahalla jurgenia kohtaa mutta tunteen skaalat menee kaverilla kyllä laidasta laitaan. Voittopelin jälkeen ollaan mestareita ja häviön jälkeen ”aivan paskoja”.
Kyllä sitä itselläkin menee mutta laitan ittelleni jonkunäkösen foorumilukon tappioiden jälkeen varsinkin. Tosin en itsekkään siinä aina onnistu.Juu, täytyy myöntää asian olevan juuri noin. Mutta, kun "sitä" on odottanut riittävän kauan ei jänne tahdo kestää alisuorittamista, pahoittelut siitä. Elän liiaksi tunteella.
Toivottavasti tänään kuitenkin saisi olla iloinen.
Olen ainakin itse havainnut, että jos pysyttelee kirjautumattomana, niin se, että joutuu ensin kirjautumaan ennen kuin pääsee kirjoittamaan "tärkeää" vuodatusta, toimii tosi hyvin.Kyllä sitä itselläkin menee mutta laitan ittelleni jonkunäkösen foorumilukon tappioiden jälkeen varsinkin.
Harmittaako Ilveksen voitto noin pahasti?*** Malek
** Gregoire
* Masin
Porolla meni tunteisiin.Harmittaako Ilveksen voitto noin pahasti?
Harmittaako Ilveksen voitto noin pahasti?
Porolla meni tunteisiin.
Voihan sen tuollaiseksikin naamioidaIdioottimainen kommentti. Hanki huumorintaju.
Voihan sen tuollaiseksikin naamioida
Joo on varmaan hassunhauskaa huumoria, mutta joudun käymään nämä kaikki läpi tehdessä väliaikapäivityksiä niin onko ihan tarpeellista?Öö ei todellakaan!! Lauantain huumoria!![]()
Joo on varmaan hassunhauskaa huumoria, mutta joudun käymään nämä kaikki läpi tehdessä väliaikapäivityksiä niin onko ihan tarpeellista?