Rauman Kukko sanoi:
No sitä puhuttiin kovista kanukeista, Truhnosta, kassakaapista ja Moranista. Kovia huhuja liikkui, mutta julkaistut sopimukset olivat aika paljon heikompia. Onhan tässä vielä aikaa ja vaikka mitä voi tapahtua. Mutta oletus on ainakin omalla kohdallani se, että todellista ykkössentteriä ei ainakaan ennen kauden alkua nähdä Ilveksessä.
Mihin asti olet itse valmis odottamaan?
Olikos noista kovista kanukeista, kassakaapeista sun muista puhuttu muualla kuin palstalla? Ei ole ensimmäinen eikä viimeinen kerta, kun palstahuhut ovat ihan puutaheinää. Sekään ei kuitenkaan millään muotoa tarkoita sitä, etteikö Ilvekseen olisi kärkipelaajia vielä tulossa - varsinkin, kun tiedotteessa valmentaja totesi niitä olevan vielä tulollaan. Niiden kanssa ei nyt vaan olla päästy tiedotettavan sopimuksen asteelle. "On sitä ennenkin lupailtu, mutta ei oo mitään tullu ja Hiiteläkin etsi koko kauden löytämättä, NII!" Juu, juu eikä sieltä ennenkään ole junaa tullut, joten ei muuta kuin tasoristeyksen yli vaan silmät kiinni.
No muotoillaan nyt vaikka näin, että en ole erityisen huolissani, jos huhtikuussa julkaistavassa ensimmäisessä uusia pelaajasopimuksia koskevassa tiedotteessa ei ole vielä niitä kaikkein kovimpia tulijoita mukana. Minä en ymmärrä mitä hyötyä kenellekään tästä palstalla vallitsevasta yltiönegailusta on. Minä toivon Ilvekselle hyvää ja luotan siihen, että asioita on mahdollista muuttaa, on päätetty muuttaa ja myös muutetaan - ja ainakin osittain onkin jo muutettu.