Panu Mieho

Blackhawk

Luottopelaaja
Pantteri oli just niitä logolle pelaavia joukkueen ilopillereitä. Loukkaantumiset vaivas pelityylin myötä paljon, mutta hänen kaltaisista persoonista pitää Ilveksen olla aina kiinnostunut.

Meklari

Luottopelaaja
On siellä seassa varovaista toiveikkuuttakin, mutta vähemmistössä ovat.

Miehohan ei ihan vielä ole ylittänyt kolmenkympin rajaa, mutta melkoinen rollaattorien kokoontumisajo on Helsingissä kehitteillä.
Ja kyllähän tuossa täälläkin nähdyssä sentteri hahmotelmassa Lehterä-Kodytek-Hartikainen-Jasu niin Mieho on kyllä Hartikaiseen verrattuna aika iso päivitys. Itse olen silti ihan tyytyväinen Nättiseen verrattuna Miehoon. Hieman korkeammalla tasolla urallaan pelannut.

Miika Lundin

Luottopelaaja
Ja kyllähän tuossa täälläkin nähdyssä sentteri hahmotelmassa Lehterä-Kodytek-Hartikainen-Jasu niin Mieho on kyllä Hartikaiseen verrattuna aika iso päivitys. Itse olen silti ihan tyytyväinen Nättiseen verrattuna Miehoon. Hieman korkeammalla tasolla urallaan pelannut.
Mulla on (HIFK:n avokämmenet muistissa) sellainen tutina, että Näde ja Panumies pelaavat tulevat kaudet about samalla korvauksella. Siitä referenssiä pohdinnalle...

Saattaa toki olla tutinan syy tänään alkaneet työtkin, koska TIETOa ei ole.

Ilves fan

Luottopelaaja
Sanotaan nyt näin että Miehosta ja Nättisestä ei voi puhua edes samassa lauseessa.
Nättinen on kunnossa pysyessään iso iso pelaaja Ilvekselle ensi vuonna ja tulee yllättämään monet.
Nättisen siirron ainut huonopuoli oli video joka sai odotukset liian korkealle.
Mutta Panu Mieholla ei ole mitään pelillistä apua mikä olisi parempaa kuin Joonas Nättisellä.

Pok

Tähtipelaaja
Sanotaan nyt näin että Miehosta ja Nättisestä ei voi puhua edes samassa lauseessa.
Nättinen on kunnossa pysyessään iso iso pelaaja Ilvekselle ensi vuonna ja tulee yllättämään monet.
Nättisen siirron ainut huonopuoli oli video joka sai odotukset liian korkealle.
Mutta Panu Mieholla ei ole mitään pelillistä apua mikä olisi parempaa kuin Joonas Nättisellä.

Nättinen voitti kaksi vuotta sitten kultaa olympiakisoissa. Miehoa tuskin on koskaan harkittu Leijoniin edes mihinkään harjoituspeleihin.