Itsellä tuo menee samaan kastiin kuin jurismia ja lääkärit tulessa, eli kummeleiden huonompaan osastoon. Mutta makuja on monia, enkä tarkoita sitä etteikö siitä joku voisi pitää, itselleni ei vain iske.Kyllä mun mielestä Kummelin Lihaksia ja luoteja, ainakin itse olen huonon jämähuumorin ystävä ja tämä sarja on jäänyt pysyvästi mieleen
Juu lääkärit tulessa ja jurismia on ihan paskaa, joku tuossa lihaksia ja luoteja sarjassa iskee . Kyllä isä osaa myös, ja Reinikainen, kyllähän näitä näköjään löytyy..Itsellä tuo menee samaan kastiin kuin jurismia ja lääkärit tulessa, eli kummeleiden huonompaan osastoon. Mutta makuja on monia, enkä tarkoita sitä etteikö siitä joku voisi pitää, itselleni ei vain iske.
Parasta kotimaista sarjaa on vaikea valita kun on niin monia hyviä. Laitetaan nyt jopet-show, kummeli, reinikainen, ketonen&myllyrinne ym.ym.
Valehtelet. Et kysynyt vaimolta neuvoa, siihen mitä mieltä sinun pitäisi olla.Minäkään en vastannut yhtä sarjaa, enkä nostanut mitään suosikiksi. Miksi? Ihan siitä syystä, että olen kova jätkä.
Arvostan erittäin hyvää makua.Koska tämä selkeästi painottuu komediaan niin nostettakoon mukaan Pasila ja Kimmo. Pasilan uudelle kaudelle olisi ehdottomasti nyt tilausta. Pöysti valvomassa Uudenmaan rajoja. Taattua tykitystä. Kimmo toki heikkeni kausi kaudelta, mutta varsinkin ykköskausi oli loistava ja kakkoskausikin vielä hyvä. Näiden kahden lisäksi mainittakoon tuoreemmista komediasarjoista Sunnuntailounas.
Kimmo oli timanttinen! Harmi, että Pamela Tola vaihtui pois ekan kauden jälkeen.
Pasila! "Jaa tykkäänkö lapsista? Joo tottakai, itsekin olin junnuna!". Tai se tyyppi, jolla on luokkansa paras hemoglobiini.
Koska tämä selkeästi painottuu komediaan niin nostettakoon mukaan Pasila ja Kimmo. Pasilan uudelle kaudelle olisi ehdottomasti nyt tilausta. Pöysti valvomassa Uudenmaan rajoja. Taattua tykitystä. Kimmo toki heikkeni kausi kaudelta, mutta varsinkin ykköskausi oli loistava ja kakkoskausikin vielä hyvä. Näiden kahden lisäksi mainittakoon tuoreemmista komediasarjoista Sunnuntailounas.