*Nimimerkki Supin tukit kävelee virtuaalisen gaala-yleisön läpi, virtuaalisen aplodimyrskyn ympäröimänä, ansaiten virtuaalisia kättelyjä ja selkään taputuksia palstatovereilta*
Voi voi, en ole edes valmistellut puhetta. Haluan kiittää ex-muijaani, josta tuli mun jälkeeni tapparalainen, haluan kiittää faija-vainajaani, että kiros musta ilvesläisen (kiitti vitusti, hei), haluan kiittää kaikkia mua äänestäneitä foorumiveljiä- ja siskoja. Olette hienoa porukkaa. Mutta ennen kaikkea haluan kiittää eversti Sandelsia, jonka vaikutuksen alaisena tämä erittäin vitsikäs monikeri on keksitty, ja tietenkin meidän ex-kapun herkullisen mehukkaita, pullistelevia polkulihaksia. Kyllä kelpaa aina kirjautua foorumille ja nähdä noi herkkupalat näytön ylälaidassa ❤️
Nii juu, ja kiitos
@PUMPPU ja
@Rupture tän järkkäämisestä. Nostan virtuaalisen "Paras nimimerkki"-pystini teidän suuntaanne ilmaan. Mua ei olekaan tällä lailla huomioitu sitten sen jälkeen, kun tulin kutosluokan hymypoika-äänestyksessä sijalle 10. Ehdokkaita oli 11. Pitkälle ollaan tultu.