Pasi Saarinen at eliteprospects.com
Eliteprospects.com staff profile of Pasi Saarinen, 1977-04-17 Hyvinkää, FIN Finland.

Saariselle oma ketju auki
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Myös minulle se on hämärän peitossa. Tosin en tiedä mikä Joken ja Ojasen tehtävä tarkkaan ottaen on.Mikä on tämän kaverin funktio tuossa valmennusryhmässä?
Taitaa Ilveksen strategiakeskus elää omassa kuplassa irti todellisuudesta. Kuka näitä haastatteli työhaastattelussa?Tämä pään pyörittelijä oli sitä mieltä, että Ilves olisi pelitapahtumien perusteella ansainnut voiton tänään.
"Kyllä nyt koetellaan, huhhuh."
Voittaja.
Taitaa Ilveksen strategiakeskus elää omassa kuplassa irti todellisuudesta. Kuka näitä haastatteli työhaastattelussa?
Aikansa kutakin kuitenkin. En yllättyisi siis lähdöstä.Huhua liikkeellä Pasi Saarisen viimeisestä kaudesta Ilves valmennuksessa. Onko joku muu kuullut.
En oo kyllä itse kuullut mitään.Huhua liikkeellä Pasi Saarisen viimeisestä kaudesta Ilves valmennuksessa. Onko joku muu kuullut.
Mäntymaa korvaa nää kaikki lähtevät heittämällä.......Meneeki sitte valmennus uusiks oikee urakalla.
Miksi minä muistelisin että Saarinen sanoi ilvestyskirjassa ettei nappaa päävalmentajuus vaan tykkäisi ennemmin apuvalkun hommista.Omaa spekulointia, mutta kiinnostaisiko Saarista päävalmentajan tehtävät jossain.
Ollut kuitenkin Ilveksen B-junnuissa pääkoutsi ja Nokialla Pyryssä Suomi-Sarjassa pääkoutsi. Ehkä sinne vetämään Mestis-projektia?
Minulla ei ole muistikuvia ollenkaan, että ihan mahdollista sekin.Miksi minä muistelisin että Saarinen sanoi ilvestyskirjassa ettei nappaa päävalmentajuus vaan tykkäisi ennemmin apuvalkun hommista.
Voin muistaa väärinkin
Juu ei jatka täällä enää.Huhua liikkeellä Pasi Saarisen viimeisestä kaudesta Ilves valmennuksessa. Onko joku muu kuullut.
"puolustus on helpoin saada kuntoon..." vai miten se menikään....?Mäntymaa korvaa nää kaikki lähtevät heittämällä.......
Tilalle Mäntymaa ja Yli-JunnilaJoku sitä höpisi, että kaksi apuvalmentajaa lähtee. Eli Merikivi ja Saarinen vissiin.
Tilalle Mäntymaa ja Yli-Junnila