Carabasin Markiisi
Luottopelaaja
Ihan looginen huhu, jos Koovee-yhteistyö ei jatku. Todella kaukana liigatasosta ja jostain on peliaikaa saatava.
Tilastojen perusteella aivan täysi huti.Mitä itse olen muutaman KooVeen pelin tällä kaudella nähnyt, niin ollut niissä ainakin TODELLA HYVÄ! Voi toki olla sattumaa, että satuin vain osumaan hyvin pelien osuessa paikalle! Näiden muutaman pelin perusteella, mitä itse näin, antaisin ehdottomasti ainakin mahdollisuuden kokeilla liigassa ensi kaudella, jos jatkaa meillä!
Joo. Tosin täytyy muistaa, että Mestiksessä eivät välttämättä aina kovin uhrautuvasti puolusta, verrattuna vaikkapa Liigaan.Tilastojen perusteella aivan täysi huti.
Patrik Hamrlan sopimus purettu
Tšekkimaalivahti Patrik Hamrla, 20, ei jatka Ilveksessä. Seura ja Hamrla purkivat sopimuksensa yhteisymmärryksessä. Ilves kiittää häntä seuran eteen tehdystä työstä ja toivottaa onnea ja menestystä tulevaan.
No ei kyllä lähelläkään. Hamrlahan ihan puki meillä peleihinkin. Seppälä ei käynyt edes yksissäkään harjoituksissa.Ei ihan yhtä legendaarinen ex Ilves kuin Peetro Seppälä mutta ei nyt kauaksi jäänyt
Ilves purkaa sopimuksen = Tillu on paska.Tuleeko eräs herra taas raakkumaan, kun Koskelan aikana tuli jälleen yksi sopimuksen purku.
Tuleeko eräs herra taas raakkumaan, kun Koskelan aikana tuli jälleen yksi sopimuksen purku.