Juu..näin kaverin Sittarissa Turussa ja tolkuttoman näköinen oli kunnoltaan. Tyttöystävä oli ihan ok.Kulpertto sanoi:Nyt kannattaisi Ilveksen pukumiesten olla hereillä.
Nyt Moisioo loppukauden sopparilla + optiolla ja äkkiä. Toi kaveri on ihan tolkuttomassa kunnossa.
Meni vähän ohi miten tolkuton ja tajuton liittyy toisiinsa, mutta kiitos viestistäsi kuitenkin. Erittäin tärkeä ketjua eteenpäin vievä!Noma sanoi:
Jep. Mestiksen parhaita p/o ellei paras.VP sanoi:On se saatana kova sälli. Hittoku osais vielä pelata kiakkoo.
Ainakin on noilla ottelu- ja pistemäärillä helppo laskea. Sujuu tolkuttomammaltakin kaverilta.Kulpertto sanoi:Jep. Mestiksen parhaita p/o ellei paras.
Kulpertto sanoi:.... kaveri on ihan tolkuttomassa kunnossa.
Kulpertto sanoi:Kyllä mä sytyn näille pelaajille, jotka puolustelee omia ja näyttää ettei tyhmiä juttuja saa meitä vastaan tehdä. Tää kaveri ei kuitenkaan pysty PELILLISESTI samaan kuin Moisio tai Byers. Mitä tulee rouhijan viestiin, niin Jokerithan Moision valitsi ja hän siellä edelleen pelaisi jos A.Tyrväinen ei olisi treeneissä hänen polveaan rikkonut. Voisin lyödä vetoa, että vuoden-parin päästä Moisio pelaa noista kolmesta kovimmassa tiimissä. Kuten sanoit, pysytään aiheessa tästä eteenpäin. Laitoit vaan kysymyslauseen ni oli pakko vastata. Laitoin scouttausketjuun täydellisen "puuttuvan palasen" ensi kauden Ilvekseen.
Mitähä tääki foorumi menettää jos lähtisit. Yhtä paljon annettavaa tänne, kun mun ikkunalaudalla olevalla kaktuksella.AntiHero sanoi:Kulpertto sanoi:Kyllä mä sytyn näille pelaajille, jotka puolustelee omia ja näyttää ettei tyhmiä juttuja saa meitä vastaan tehdä. Tää kaveri ei kuitenkaan pysty PELILLISESTI samaan kuin Moisio tai Byers. Mitä tulee rouhijan viestiin, niin Jokerithan Moision valitsi ja hän siellä edelleen pelaisi jos A.Tyrväinen ei olisi treeneissä hänen polveaan rikkonut. Voisin lyödä vetoa, että vuoden-parin päästä Moisio pelaa noista kolmesta kovimmassa tiimissä. Kuten sanoit, pysytään aiheessa tästä eteenpäin. Laitoit vaan kysymyslauseen ni oli pakko vastata. Laitoin scouttausketjuun täydellisen "puuttuvan palasen" ensi kauden Ilvekseen.
No lyödään vetoa.
Se kumpi on väärässä lähtee helvettiin tältä foorumilta. Otetaan kausi 18-19. Eli ensi kauden jälkeinen kausi. Sen kauden jälkeen katsotaan kuka on pelannut missäkin joukkueissa, ja jos Moisio on huonoimmissa, niin sinä lähdet bitti-mustaanaukkoon. Jos Moisio on pelannut parhaissa joukkueissa, niin minä.
Kyseessä siis kolmikko Bulmer, Byers ja Moisio.
Kulpertto sanoi:Mitähä tääki foorumi menettää jos lähtisit. Yhtä paljon annettavaa tänne, kun mun ikkunalaudalla olevalla kaktuksella.
AntiHero sanoi:Miten on Moisiolla menny harrastesarja Mestiksessä?
Just näin. On todella naurettavaa, että Pati pelaa Mestiksessä, kun samaan aikaan kaiken maailman karviaisia ja pörriäisiä pelaa Liigaa. Tehopisteihin sen verran, että tätä nykyä 19peliä 4+5=9 ja +5.Åkerman sanoi:AntiHero sanoi:Miten on Moisiolla menny harrastesarja Mestiksessä?
En ole Kulpertto, mutta vastaan silti: Eliteprospectsin mukaan 13 pellä 4+2=6 31 minuuttia jäähyjä ja plusmiinus +3.
Kausi on pitkä ja kaikenlaisia tilanteita tulee vastaan. Tällä kaudella on ollut ainakin 5-6 peliä joissa olen huomannut kaipaavani Moision kaltaista hahmoa joukkueeseen, varsinkin Bulmerin lähdettyä. Voisihan tuo minun puolestani käydä muutaman kerran kaudessa riehumassa ja hääräämässä kentällä. Esimerkiksi jatkuvasti maaliverkkoja heiluttelevan Eemeli Suomen tilalla.
Muistin jotenkin että olisi Vantaalla pelannut..vissiin väärä muistikuva, ei ainakaan heidän ottelussaan joukkueen parhaisiin valittu.Kulpertto sanoi:Just näin. On todella naurettavaa, että Pati pelaa Mestiksessä, kun samaan aikaan kaiken maailman karviaisia ja pörriäisiä pelaa Liigaa. Tehopisteihin sen verran, että tätä nykyä 19peliä 4+5=9 ja +5.Åkerman sanoi:AntiHero sanoi:Miten on Moisiolla menny harrastesarja Mestiksessä?
En ole Kulpertto, mutta vastaan silti: Eliteprospectsin mukaan 13 pellä 4+2=6 31 minuuttia jäähyjä ja plusmiinus +3.
Kausi on pitkä ja kaikenlaisia tilanteita tulee vastaan. Tällä kaudella on ollut ainakin 5-6 peliä joissa olen huomannut kaipaavani Moision kaltaista hahmoa joukkueeseen, varsinkin Bulmerin lähdettyä. Voisihan tuo minun puolestani käydä muutaman kerran kaudessa riehumassa ja hääräämässä kentällä. Esimerkiksi jatkuvasti maaliverkkoja heiluttelevan Eemeli Suomen tilalla.
Ollut viimepeleissä joukkueen paras pelaaja, vaikka tehopisteitä ei ole ihan roppakaupalla tullut. Pelaa kylläkin 3. ketjussa ja oli pitkään ilman ylivoima aikaa, nykyään maskimiehenä siellä taas. Tämä on Patille vain "välikausi" hiukan kehitetään kiekollisia taitoja ja ensi kaudella bäck in business.