Kertoimet Veikkauksella nyt kokoonpanojen tultua tietoon:
2.60 - 3.75 - 2.50
Ilveksen kerroin noussut, Tapparan laskenut.
Mielenkiintoista, olisikohan Tapparaa pelattu sen verran paljon, että kertoimia laskettu? Yhden pelaajan (Suomi) poissaolo pl. maalivahdit vaikuttaa voimasuhteisiin lähes olemattomasti ja tästä on ihan dataakin saatavilla. Varsinkin nykyvireinen Suomi huomioituna, ja se että naapurilta puuttuu Savinainen ja Rauhala.Kertoimet Veikkauksella nyt kokoonpanojen tultua tietoon:
2.60 - 3.75 - 2.50
Ilveksen kerroin noussut, Tapparan laskenut.
Pakkiseitsikko taitaa nyt olla tuo sitten kun pudotuspeleihin lähdetään vai olikos Horse vielä loukissa?
Kas kun ei Kova ole vielä kolmantena päätuomarina.Kaukokari ja Rantala viheltämässä
Poru on täysin aiheellista tietäen näiden "ammattituomareiden" tason.On ne tuomarit mitkä tahansa niin aina poru kuuluu
Oon miettiny ihan samaa, oli pari mikä tahansa niin aina löytyy viesti "jaha tuomareina X ja Y, mitä tahansa voi siis odottaa"On ne tuomarit mitkä tahansa niin aina poru kuuluu
Kertonee lähinnä yleisestä tuomariston tasosta kun ihan sama mikä kombo on kentällä, lähtökohtaisesti paskaa on luvassa. Yhden kerran muistan tässä kevätkaudella, kun aika lailla koko pelin linja pysyi samana ja myös estämiset ja muut "pikkusiat" otettiin tarkasti pois. Oli todella hyvä linja ja peliä oli mukava katsella ja varmasti myös pelata. Sitä toivoi lisää, mutta turhaan.Oon miettiny ihan samaa, oli pari mikä tahansa niin aina löytyy viesti "jaha tuomareina X ja Y, mitä tahansa voi siis odottaa"
Sehän se onkin, kun Ilveksen peleissä viheltää pääosin samat naamat. Jossakin vaiheessa noita laskinkin. Ilveksen pelejä oli viheltänyt tuolloin helmikuun puolivälissä viisitoista tuomaria, mutta osa heistä oli tuominnut vain yhdessä tai yksittäisissä otteluissa kun taas Kova, Kaukokari ja Heikkinen olivat viheltäneet ylivoimaisesti eniten. Siinäkin oli eroa, sattumaa tai, miten paljon eri tuomareiden viheltämissä otteluissa tuomari vihelsi jäähyjä Ilvekselle suhteessa vastustajaan.Oon miettiny ihan samaa, oli pari mikä tahansa niin aina löytyy viesti "jaha tuomareina X ja Y, mitä tahansa voi siis odottaa"
Eikö se ollut joku Pelicans(?)-peli, ekassa erässä vihellettiin kaikki aivan oppikirjan mukaan ja sitten pilli meni taskuun? Jotain tälläistä muistelisin.Kertonee lähinnä yleisestä tuomariston tasosta kun ihan sama mikä kombo on kentällä, lähtökohtaisesti paskaa on luvassa. Yhden kerran muistan tässä kevätkaudella, kun aika lailla koko pelin linja pysyi samana ja myös estämiset ja muut "pikkusiat" otettiin tarkasti pois. Oli todella hyvä linja ja peliä oli mukava katsella ja varmasti myös pelata. Sitä toivoi lisää, mutta turhaan.
Eikö se ollut joku Pelicans(?)-peli, ekassa erässä vihellettiin kaikki aivan oppikirjan mukaan ja sitten pilli meni taskuun? Jotain tälläistä muistelisin.
Mä oon varmaan vähemmistössä, mutta mun mielestä tuomarit vetää liigassa pääsääntöisesti hyvin ja mä pidän meidän tuomarien tasoa korkeana. Mä oon sitä mieltä, että Pohjois-Amerikasta tulee paremmat ja Ruotsin kanssa mennään samoissa, mutta meillä paremmat kuin missään Keski-Euroopan maista.Kertonee lähinnä yleisestä tuomariston tasosta kun ihan sama mikä kombo on kentällä, lähtökohtaisesti paskaa on luvassa. Yhden kerran muistan tässä kevätkaudella, kun aika lailla koko pelin linja pysyi samana ja myös estämiset ja muut "pikkusiat" otettiin tarkasti pois. Oli todella hyvä linja ja peliä oli mukava katsella ja varmasti myös pelata. Sitä toivoi lisää, mutta turhaan.