toskala
Tähtipelaaja
Ei pitäisi olla liian negatiivinen mutta... niin oli kyllä AnkeuttajakinHölö on sarjoja kääntänyt....
Ei pitäisi olla liian negatiivinen mutta... niin oli kyllä AnkeuttajakinHölö on sarjoja kääntänyt....
Ässien trappi toimi paremmin kun Ilveksellä, mutta toki vasta sarjan edetessä. Siinä varmaan isoin ero miksi KalPa sai pelin virtauksesta paremmin kiinni ja Ilves ei päässyt paineistamaan, koska usein jouduttiin vaihtamaan ilman kiekkoa. Mutta pointtina lähinnä ettei pelitapa sinänsä ole ongelma vaan suorittamisen taso kiekollisena. Itse uskon, että kun se kiekollinen peli paineen alla paranee, muutkin osa-alueet paranevat napsun verran siinä samalla.Siinähän se lääke on! Miksi sitä ei tänään ees yritetty? Joka kerta kun se kiekko karvattiin ylhäältä ja annettiin painetta pakeille, niin Kalpan pakit oli helisemässä. Mut sit sitä ei ees kovin usein yritetty, tai sit pelattiin kahdella miehellä itsensä ulos vastustajan maalin takana.
Kyllähän tämän piti olla tiedossa jo ennen tämän päivän peliä.
Eikä siinä, että hävitään vaan se, että tässä vaiheessa pelin pitäisi olla jo lähellä sitä omaa huipputasoa. Tapparaa vastaan oltiin tehokkaita vaikka jäi tunne että kaveri hallitsi. Tästä sarjasta ei mennä jatkoon ellei oma peli parane.
Eilisestä olisi todennäkösesti se voitto tullut paremmalla ylivoimalla. Ei se Ilveksen peliä sinänsä paremmaksi olisi tehnyt, mutta voittoja haetaan eikä tyylipisteitä. Pelliä lykätään viivaan ku käärmettä pyssyyn jatkuvasti ensimmäisenä. Kerran tais olla alotuspakkeina yv,llä. Gazda ja Johansson. Gazda lämmäs mailan poikki ni oli vissiin siinä. Eh, voi mun muistiki tehdä tos pikku pätkimiset, menköön, eteenpäin.Ongelmaksi alkaa muodustua tehoton ylivoima, mikä ei ole missään vaiheessa toiminut.
Hyökkäys alueen pelaaminen. Ilveksen olis pitänyt hakea ja saada pitempiä hyökkäyksiä aikaan, ja näin väsyttää Kalpaa. Noh, loisti semmonen poissaolollansa.
Pelli on kyllä kysymysmerkki tuossa. Ei lauo ja syötöt Meselle ties missä.Eilisestä olisi todennäkösesti se voitto tullut paremmalla ylivoimalla. Ei se Ilveksen peliä sinänsä paremmaksi olisi tehnyt, mutta voittoja haetaan eikä tyylipisteitä. Pelliä lykätään viivaan ku käärmettä pyssyyn jatkuvasti ensimmäisenä. Kerran tais olla alotuspakkeina yv,llä. Gazda ja Johansson. Gazda lämmäs mailan poikki ni oli vissiin siinä. Eh, voi mun muistiki tehdä tos pikku pätkimiset, menköön, eteenpäin.
Jep, Johansson ihan LIigan kärkipuolustajia viivalla, ja silti tuntuu olevan kakkosmies Ilveksessäkin. Ei Gazdalla kovin paljo muuta ole ku laukaus, mutta kannattas tommosta vahvuutta käyttää. Luulen että ainaki jotkut käyttäisi.Pelli on kyllä kysymysmerkki tuossa. Ei lauo ja syötöt Meselle ties missä.
Tuskin tahallinen. Clippiä olemassa ?parempi joukkue voitti, mutta olisko siinä kalpan tokassa maalissa kuitenkin ollut käsiohjaus?
Hölö ei tosiaan hirveän halukas ole muutoksia tekemään. Melkein tuntuu siltä että mitään ei muuteta, meni syteen tai saveen. Kokoonpanomuutoksien lisäksi tarvittaisiin pelitavallisia viilauksia, sekä ylivoimaan uusia lääkkeitä.Niinpä. Siinä olisi kieltämättä mielenkiintoinen kokeilu. Hölö ei vaikuttanut siltä, että kovin oltais muuttelemassa. Svej Borgin ketjuun ja Meskanen Najmanin ja Nättisen kanssa ei mielestäni toimisi. Nyt vaan menee Klingi ja Svej vähän hukkaan, ja itse tykkäisin siitä että Najman ja Svej olisi yhdessä.
Jos ketjuja lähdetään muuttamaan,
Rati-Mänty-Svej
Kling-Borg-Jens
Supi/Najman-Näde-Mese
Björk-Bau-Väiski/Könö
olisi mun kokeilu.
Melkoinen taikuri jos tahallaan ainakaan niin teki. Turha näitä on veivata, olisi Nättisellekin varmaan kuulunut aikainen suihkuvuoro.parempi joukkue voitti, mutta olisko siinä kalpan tokassa maalissa kuitenkin ollut käsiohjaus?
Samaa olin näkevinäni kun maalikoosteen katselin.parempi joukkue voitti, mutta olisko siinä kalpan tokassa maalissa kuitenkin ollut käsiohjaus?
Haastohan toki oli käytettävissä, kun sen käyttö oli onnistunutta. Olisi ollut muutenkin:Hölö siellä taisi haluta videotarkistusta, haasto oli jo käytetty aiemmin..
Ok, tätä en tiennyt. Kiitos selvennyksestä.Haastohan toki oli käytettävissä, kun sen käyttö oli onnistunutta. Olisi ollut muutenkin:
”Jatkossa kaikki valmentajan haastot tehdään joukkuerangaistusta, ei aikalisää vastaan. Ensimmäisestä epäonnistuneesta haastosta tuomitaan 2 minuutin rangaistus. Seuraavista samassa ottelussa epäonnistuneista haastoista tulee aina 2+2 minuutin joukkuerangaistus”
![]()
SM-liigan sääntökirja vaihtuu – valmentajan haastoon merkittävä muutos
Jääkiekon SM-liiga päivittää sääntökokonaisuuttaan alkavan kauden kynnyksellä.www.mtvuutiset.fi