perusjeppe
Tulokas
paljonkohan tänään on suurinpiirtein porukkaa hallilla?
Muutama tuhat, oma veikkauspaljonkohan tänään on suurinpiirtein porukkaa hallilla?
Onkos mitään muistikuvia viime vuodesta? Olin itse kyllä paikalla, mutta en kyllä muista ollenkaan paljon pelissä oli väkeä... Olisko ollut jotain 4-5 tuhatta?Muutama tuhat, oma veikkaus
Googlesta löysin, itsellä ei muistikuvia.Onkos mitään muistikuvia viime vuodesta? Olin itse kyllä paikalla, mutta en kyllä muista ollenkaan paljon pelissä oli väkeä... Olisko ollut jotain 4-5 tuhatta?
Näyttää kyllä hyvältä, mutta hiukan toi kakkoskenttä ihmetyttää.ILVES TÄNÄÄN (lähde Liiga.fi):
Suomi - Palve - Ikonen
Ratinen - Mäntykivi - Päkkilä
Stransky - Kodytek - Meskanen
Könönen - Gregoire - Virtanen
Friman - Lancaster
Parikka - Latvala
Masin - Pelli
Jurmo
Malek
(Gunnarsson)
Terveenä ollaan ja ykkösillä mennään, kuten kuuluukin.
Ohhoh, Malek ryöstänyt ykkösvahdin paikan Mutta siis, omaan silmään hyvät kentät. Suomi ja Ikonen jatkavat parivaljakkona ja Stranskyn ja Meskasen toivotaan löytävän toisensa samalla kun Kodytek varmistaa. Ja bromance rikottu, oivoi.ILVES TÄNÄÄN (lähde Liiga.fi):
Suomi - Palve - Ikonen
Ratinen - Mäntykivi - Päkkilä
Stransky - Kodytek - Meskanen
Könönen - Gregoire - Virtanen
Friman - Lancaster
Parikka - Latvala
Masin - Pelli
Jurmo
Malek
(Gunnarsson)
Terveenä ollaan ja ykkösillä mennään, kuten kuuluukin.
Miksi? Nyman ottaa paikkansa siitä kun saapuu vahvuuteenNäyttää kyllä hyvältä, mutta hiukan toi kakkoskenttä ihmetyttää.
Miksi? Nyman ottaa paikkansa siitä kun saapuu vahvuuteen
Juu, mutta siihen pelaavaan vahvuuteen.Jamppa on jo vahvuudessa, oli mm. eilen valokuvauksissa.
Annetaanko vielä huilia, voihan olla että on tullut jotain osumaa tuola nuorten peleissä?Juu, mutta siihen pelaavaan vahvuuteen.
Onkos kenelläkään muuten mitään tietoa miksi Nyman ei ole peleillä tänään?
En oikeastaan itsekkään tiedä Mutta nytkun miettii nii onhan tuossa kentässä paljon hyvää: Nopeita kavereita ja Mänty tuo paljon kiekonkäsittelytaitoa tuohon. Ehkä odotin että juuri Jamppa olisi ollut tuossa, mutta eiköhän hän huomenna ole kehissä!Miksi? Nyman ottaa paikkansa siitä kun saapuu vahvuuteen
Oisko taustalla se, että tähän peliin otetaan ne ketkä on ollut alusta asti mukana + Nymanille lepoa. Olisiko huomenna rosterissa?Juu, mutta siihen pelaavaan vahvuuteen.
Onkos kenelläkään muuten mitään tietoa miksi Nyman ei ole peleillä tänään?
Onko siis niin että Malek on se ykkösheppa kauteen?