#13 sanoi:Oon digannu Kantolasta koko ajan, toivottavasti sais vielä potkua lisää luisteluun.
Ikurin Vire sanoi:#13 sanoi:Oon digannu Kantolasta koko ajan, toivottavasti sais vielä potkua lisää luisteluun.
Itse fanittanu Kaitsua kans aina, kun on Ilveksessä pelannut, mutta tällä hetkellä tuo liike on tahmeaa, kaksin kamppailuissa tämä on järjestäen ollut vahva. Ens kaudelle rouhiin kolmoseen?
Masce sanoi:Ikurin Vire sanoi:#13 sanoi:Oon digannu Kantolasta koko ajan, toivottavasti sais vielä potkua lisää luisteluun.
Itse fanittanu Kaitsua kans aina, kun on Ilveksessä pelannut, mutta tällä hetkellä tuo liike on tahmeaa, kaksin kamppailuissa tämä on järjestäen ollut vahva. Ens kaudelle rouhiin kolmoseen?
Kyllä kiitos. Ja eiköhän tuo vauhtikin siitä lisäänny, kun saa ehjän kesän alle.
jurgen sanoi:Kantola on hyvä vääntäjä, mutta auttamattoman hidas. Sitten kun mailalla ronkkii takaapäin niin jäähypenkki saattaa kutsua. Tehokuuttakin on ollut, mutta saisi olla vielä röyhkeämpi. Ehkä Kiven opissa voisi murtautua todelliseen eliittiin. Saas nähdä, mitä hänen kanssaan tehdään.
HeGe41 sanoi:jurgen sanoi:Kantola on hyvä vääntäjä, mutta auttamattoman hidas. Sitten kun mailalla ronkkii takaapäin niin jäähypenkki saattaa kutsua. Tehokuuttakin on ollut, mutta saisi olla vielä röyhkeämpi. Ehkä Kiven opissa voisi murtautua todelliseen eliittiin. Saas nähdä, mitä hänen kanssaan tehdään.
Kyllä minä Kantolan pitäisin. Syy huonoon liikkeeseen on tiedossa. Jos ja kun jalassa ei ole mitään rikki, lähtisin rakentamaan ehjän kesän kautta uutta nousua uralle. Kantolahan on pelaaja, joka mahtuisi kunnossa ollessaan mestaruutta tavoittelevan joukkueen kolmosketjuun.