PE 15.11.2024 | Tappara - Ilves

Pena85

Vakiokokoonpanossa
No niin. Sehän meni juuri niin kuin pitikin. Aivan huikea ilta Pavlat, Lukas, Supi, Mänty, Ratinen, Lööke jne. Täydellistä Hölö-kiekkoa ja täydellinen voitto.

En tässä nyt yritä haastaa riitaa kenenkään kanssa, mutta sanon silti, että melkein hävettää niiden puolesta, jotka täällä julistivat varmaa tappiota. Jopa murskatappiota. On se nyt jumalauta saatana, jos ei kannattajat usko omiinsa!
Mouhot on AINA voitettavissa. Sitä ei ratkaise sarjataulukko, ei kuntopuntari, ei kokoonpanot, eikä varsinkaan edellinen paikallispeli. Mouhot on aina voitettavissa. Jos mouhot jotain pelkää, niin meitä vastaan pelaamista, ja taas kerran nähtiin minkä takia. Ei mitään vitun palaa.
Tämä

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
1731745929404.jpeg

Syy eilisen maalin hylkäämiselle on ilmeinen. Antilla on agenda.

• Tykkää
Reactions: Pok

Kodytek88

Luottopelaaja
Kokonaisuutena kauden tähän mennessä paras ottelu joukkueelta. Ensimmäistä viittä minuuttia ja sitä 5 vs 3 -ylivoimaa lukuun ottamatta Tapparalle ei annettu mitään muuta kuin yksittäisiä hyviä vaihtoja, jotka saatiin kuitenkin puolustettua vaarattomiksi pakottamalla Tappara lähinnä vääntämään laidoille.

Oikeastaan läpi koko ottelun Tappara antoi Ilvekselle eväät kääntää peliä nopeasti ja pelata omilla vahvuuksillaan. Suuri ero oli myös erikoistilanteissa, joissa Ilves pääsi ylivoimalla todella vaivattomasti alueelle sisään ja pyörittämään, kun taas isäntien vaarallinen ylivoima ei lähtenyt käyntiin oikein ollenkaan.

Taululle olisi ollut mahdollista lyödä todella rumat lukemat, jos oltaisiin hieman paremmalla prosentilla saati syötöt perille toiseen aaltoon. Joku 7 tai 8-0 olisi aivan hyvin voinut olla mahdollinen tulos.

Yksilöistä uudet ulkomaanvahvistukset onnistuivat ja toisaalta ykkönen nousi taas lähelle sitä tasoa, mihin on totuttu. Lisäksi on mainittava mm. Borg ja Pelli, jotka olivat täysin oikealla asenteella pelissä mukana. Ja olihan Pavlat todella paljon parempi kuin kertaakaan tällä kaudella, vaikka myös puolustus auttoi paljon nollapelissä.

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Tässä maalissa meidän Kädetön Möyrijä™ kyllä tekee ihan mitä huvittaa tuolla päädyssä :)

Ja sitten ihan oikea kysymys. Mattila hei mihin sää höntyilet?

Mä olen edelleen aidosti häkeltynyt tästä maalista. En vaan pysty käsittämään millä ihmeen perssilmällä Möyrijä ton Mäntykiven liikkeen ehtii tajuamaan ja syöttämään millisekunnilleen oikealla hetkellä. Koko halli, joka ikinen kotisohva mukaan lukien, seurasivat jo haamukiekkoa jonka piti lähteä kohti Najmanin lapaa, mutta olikin jo verkon perukoilla siinä kohdassa.

Mä nostan tämän maalin tän kauden hienoimmaksi Ilveksen maaliksi, reilulla erolla seuraavaan.

Lähetän Eemelille myös joukukortin tänä vuonna yksinään jo vain tämän maalin johdosta. Oli ns. kovapaketti meille kannattajille tämä suoritus.

Hašek27

Vakiokokoonpanossa
Mä olen edelleen aidosti häkeltynyt tästä maalista. En vaan pysty käsittämään millä ihmeen perssilmällä Möyrijä ton Mäntykiven liikkeen ehtii tajuamaan ja syöttämään millisekunnilleen oikealla hetkellä. Koko halli, joka ikinen kotisohva mukaan lukien, seurasivat jo haamukiekkoa jonka piti lähteä kohti Najmanin lapaa, mutta olikin jo verkon perukoilla siinä kohdassa.

Mä nostan tämän maalin tän kauden hienoimmaksi Ilveksen maaliksi, reilulla erolla seuraavaan.

Lähetän Eemelille myös joukukortin tänä vuonna yksinään jo vain tämän maalin johdosta. Oli ns. kovapaketti meille kannattajille tämä suoritus.
Omaan silmaan näytti ihan sovitulta variaatioilta yv:n maalintakuspeliin. Yleensä (kuten Metsola&co oletti) kiekolla möyrittävän takaa toiselle puolelle, mutta onkin yllätys variantilla mahdollisuus syöttää ennen takusta menopuolelta maalin eteen sitäkin ennakolta odottavalle hyökkääjälle :cool:

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Omaan silmaan näytti ihan sovitulta variaatioilta yv:n maalintakuspeliin. Yleensä (kuten Metsola&co oletti) kiekolla möyrittävän takaa toiselle puolelle, mutta onkin yllätys variantilla mahdollisuus syöttää ennen takusta menopuolelta maalin eteen sitäkin ennakolta odottavalle hyökkääjälle :cool:
Laitanko sittenkin kortin menenään Lauri Merikivelle? Vielä en ehtinyt nuolaisemaan kuorta.