harkkapilli
Luottopelaaja
Minulle näkyy ainakin tällaiset vaihtoehdot perjantaille Lippupisteen verkkokaupassa.Niin lukee tuollakin, mutta hinta 10e, vaikka pitäisi olla 20e se päivän lippu.
Minulle näkyy ainakin tällaiset vaihtoehdot perjantaille Lippupisteen verkkokaupassa.Niin lukee tuollakin, mutta hinta 10e, vaikka pitäisi olla 20e se päivän lippu.
Sovelluksella jotain herjasi, menin verkkosivujen kautta. Nyt on lippu.Minulle näkyy ainakin tällaiset vaihtoehdot perjantaille Lippupisteen verkkokaupassa.
katso liitettä 9666
Kyllä !Noviisilta kysymys, eli kun ostin kahden päivän lipun, oikeuttaako se kaikkiin peleihin (4)?
Ei sisälly Tampere cupin lippuihin.Sisältyykö lippuun Nysse ?
Noviisilta kysymys, eli kun ostin kahden päivän lipun, oikeuttaako se kaikkiin peleihin (4)?
Sehän alkaa sitten hyvin.Nättinen ja Björkqvist ilmeisesti loukissa?
Tämä siis ei ole mikään tieto. Lähinnä pelko, kun Ilves inside kokkareissa ei heidän nimeä ollut seinillä ja joidenkin spekulaatiota muissa ketjuissa.Sehän alkaa sitten hyvin.
Nättinen Kos ja Björqvist ollut ”vemppaketjuna” mutta nyt kaiketi ainakin Nättinen kunnossa. Pelannee Eemelin vierellä.Tämä siis ei ole mikään tieto. Lähinnä pelko, kun Ilves inside kokkareissa ei heidän nimeä ollut seinillä ja joidenkin spekulaatiota muissa ketjuissa.
Tieto tai ei, niin varmaa on että tammelantorin kahvipöydissä on jo kuulutettu Nättisen ja Björkqvistin käyneen leikkauksessa, potevansa long covidia ja kärsivän ylisuuria suorituspaineita Toronton kirkkaissa valoissa.Tämä siis ei ole mikään tieto. Lähinnä pelko, kun Ilves inside kokkareissa ei heidän nimeä ollut seinillä ja joidenkin spekulaatiota muissa ketjuissa.
On edelleen tietääkseni . X määrä(vissiin 8) saa pelejä olla mukaan lukien chl pelit ennen kauden alkua.Olikos vielä se jokin rajoitus liigan puolelta, ettei pelaajat saa pelata "valmistavia" pelejä x-määrää enempää? Valmistaviin laskettiin viime kaudella myös CHL-pelit, joten pelaajia täytyi joka tapauksessa kierrättää.
Ei ole tietoa, mutta itse aion tankata ympäristön ravintoloissa ennen peliä. Vahva epäilys on ettei siellä juuri mitään enää ole.Onkos Hakametsässä nykyään minkä sortin ruoka ja juomatarjonta? Sitä, kun ei mistään selville.
Ei ole tietoa, mutta itse aion tankata ympäristön ravintoloissa ennen peliä. Vahva epäilys on ettei siellä juuri mitään enää ole.