Supin tukit
Luottopelaaja
Kunhan nyt se yks voitetaan nii sitten vaikka seuraavana vuonna voidaan pelata niitä vastaan. Ja sillonkin korkeintaan välierissä. Paikallisfinaalit tuottais mulle hermoromahduksen Sen takia mua ei rehellisesti se viime kevään välieräsulaminenkaan vituttanu läheskään niin paljon kun ilmeisesti kaikkia muita. Viime kauden tapsua vastaan ei meinaan kenelläkään Suomessa olis ollut mitään saumaa ja säästyttiin siltä nöyryytykseltä. Parempi hävitä välierissä Lahille kun finaaleissa Mouhijärvelle.Ei sekään tietty pahaa tekisi näin 40 vuoden mestaruustauon jälkeen, mutta mulla on kivikova luotto siihen, että tapsukka sopisi nimenomaan meille. Samalla saataisiin kertalaakilla hyvitys kaikkeen paskaan parilta viime vuosikymmeneltä. Kyllä mä haluaisin nähdä ja kokea sen. En ehkä paikallisfinaalia uskaltaisi (juuri nyt) toivoa, mutta välierät sopisi hyvin.
Oikeassahan sää tietysti olet, voitettu paikallisfinaali olisi ihan pelkkää euforiaa. MUTTA se vaihtoehto on niin kauhea ettei sitä uskalla edes ajatella