Hyvä peli ainakin omaan makuun. Jukurit ei todellakaan ole mikään mestisjengi tällä hetkellä, vaan hyvää Liiga tasoa. Omaan silmään peli toimi kohtalaisen hyvin ja hyviäkin pyörityksiä Ilves sai järjestetyksi. Tilastot kertovat myös ottelun tasaisuudesta, lähes kaikki tilastot päätyivät tasalukemiin. Pistejako 1-2 Ilvekselle on ottelulle sopiva sillä Ilves loi hiukan parempia paikkoja kokonaisuudessaan.
Hattua täytyy nostaa Päällikkö Jokiselle, on saanut Jukurit oikeasti pelaamaan kiekkoa eikä pelkäämään. Saa nähdä miten vire kestää mutta minä ainakin olen tyytyväinen että eivät ole mikään heittopussi enää.
Hattua täytyy nostaa Päällikkö Jokiselle, on saanut Jukurit oikeasti pelaamaan kiekkoa eikä pelkäämään. Saa nähdä miten vire kestää mutta minä ainakin olen tyytyväinen että eivät ole mikään heittopussi enää.
Mitähän niiden pitäisi oikein tehdä että mikkeliläiset menisivät halliin? Tuo peli oikeasti ansaitsee enemmän katsojia.Alhaiseksi jäi illan yleisömäärä. Viiden ottelun voittoputki, perjantai ja pari viikkoa peleistä taukoa. Menkää siellä Mikkelissä halliin. Joukkue pelaa varsin hyvää kiekkoa