Jälkimmäisessä olis pitänyt nähdä. Me viedään maaliodottama, hallinta, laukaukset jne. Muttei me saada sisään mistään. Vastustaja vetelee ranteella viivasta ja menee pari joka peliin helpolla. Tilastot ei valehtele. Veskat ollu paskoja. Puolustus myös.
Ollu niin tahmeeta ja vaikeaa, että Näppilää olen taas miettinyt. Vois vaihtaa sen johonkin jolla ei ole ilvestaustaa. Ihan päin seiniä se oman urankin aikana reenas. Ylikunnon kanssa paini pitkään. Vastustaja terävämpi ja sähäkämpi joka pelissä.
Poimin tästä sen, että myös minä olen miettinyt Näppilän metodien toimivuutta aina kun on liikkeessä jääty pahasti vastustajille. Lähestyn asiaa myös niin, että mitä kilpailuetua Näppilä meille on tarjonnut? Varmaan ainakin pitkän ajan tarkasteluna suhteellisen maltilliset loukkaantumismäärät, mutta mitä muuta? Huonompia suhteessa vastustajaan ollaan oltu uuden Ilveksen aikaan säännöllisesti liikkeen suhteen, mutta kevään ratkaisupeleissä ei toistaiseksi ainakaan merkittävästi parempia, jos edes samalla tasolla. Sairasteluille (viime kausi) ei tietenkään mitään voi. Joka kausi nähtävä treenijumi on kyllä käynyt turhankin tutuksi. Viime kaudella se oli alun voittoputken jälkeen ja nyt heti kauden alusta. Jokaiselle joukkueelle näitä heikkoja jaksoja tulee, mutta kerrottaisiin edes suoraan, että nyt on vedetty ihan s**tanan kovaa ja se näkyy varmasti peleissä. Täällä rankimmat sohvaperunat (kuva) heittää tässä tilanteessa bussin alle syyttein ”ei kiinnosta”. Ihan oikeasti, ette te nyt kukaan voi olla sellaisia typeryksiä, että luulisitte pelaajien pelaavan huonosti laiskuuttaan tai tahallaan? Haloo nyt oikeasti.
Jos olisitte kilpaurheilleet elämässänne edes joskus, tietäisitte kyllä, että jos ei lähde, niin ei lähde, eikä se ole siitä kiinni ettei huvittaisi tai ei haluaisi! Jos ilme näyttää siltä, ettei vähempää voisi kiinnostaa, on se aivan varmasti vain pelkkää turhautumista, kun ei kulje vaikka haluaisi!
Alkuperäiseen asiaan. Saattaisin olla taipuvainen ainakin perkaamaan perinpohjin Näppilän metodeja mikäli tämä onnistuisi sujuvasti. Henkilövaihdos tarvittaessa, kunhan ei oteta ketä tahansa esim.IFK:sta.
Aiemminkin Näppilä on ollut tapetilla ihan aiheesta. Paljon tekee varmasti hyviä juttuja, mutta onko jokin sokea piste?