Zerofan
Luottopelaaja
Eikös sillä tullut kymppitili täyteen.Missäs Tuulola on? Vai oonko missannut jonkun viimeisimmän käänteen kurinpidon osalta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös sillä tullut kymppitili täyteen.Missäs Tuulola on? Vai oonko missannut jonkun viimeisimmän käänteen kurinpidon osalta?
Palstatiedon mukaan olisi kymppitili täynnä.
Oliko Tuulolan kymppitilin täyttyminen jo mainittu?![]()
Näkeekö jo jostain illan tuomarit?
Kova ja Kaukokari. Tottakai.
Ei saatana. Enää ei harmita etten pääse telsun ääreen.Kova ja Kaukokari. Tottakai.
Ei saatana. Enää ei harmita etten pääse telsun ääreen.
Jes! Mitä te oikein selitätte? Nämähän on parhaat mitä koko sarjasta löytyy! Minun lempparit ainakin!Kova ja Kaukokari. Tottakai.
Mun veikkaus on se, että pilli on piilossa ja vihellykset ei perustu pelitapahtumiin, eli 30 selkeää menee ohi ja sit joku niistä lopulta vihelletään ja kukaan ei vieläkään tiedä mitä sielä saa tehdä ja mitä ei. Sit auta armias jos joku vaikka kaadetaan aloitustilanteessa ja osuu kaatuessaan toiseen päätuomareista niin se on suihkussa ennen kun kukaan ehtii linkkaamaan Pennasen mielipidettä Rönnin pumpusta foorumille.Jes! Mitä te oikein selitätte? Nämähän on parhaat mitä koko sarjasta löytyy! Minun lempparit ainakin!
Jättävät varmaan selvän ulosajon viheltämättä tai sitten heittävät jonkun ulos ihan minimalistisesta rikkeestä.
Jes! Mitä te oikein selitätte? Nämähän on parhaat mitä koko sarjasta löytyy! Minun lempparit ainakin!
Jättävät varmaan selvän ulosajon viheltämättä tai sitten heittävät jonkun ulos ihan minimalistisesta rikkeestä.
Kova ja Kaukokari. Tottakai.