Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olisi kyllä mielenkiintoista päästä keskustelemaan ihmisen kanssa joka luulee ymmärtävänsä jääkiekosta jotain, mutta ei ymmärrä mitään.Lol. Harvoin koko viesti saa joka sanalla toteemaan että "ok, ymmärrys kiekosta 0".
Jaaaa "älä huomioi" naps. Kas näin.Olisi kyllä mielenkiintoista päästä keskustelemaan ihmisen kanssa joka luulee ymmärtävänsä jääkiekosta jotain, mutta ei ymmärrä mitään.
Kirjoita tälle foorumille ensin jotain jonka voi edes pienemmässä määrin noteerata, niin katsotaan viitsiikö vaivautua vastaamaan.
Kolmas erä oli olosuhteisiin nähden hyvä. Luulisi tuosta saavan itseluottamusta huomiseen.Taistelupiste. Olen tyytyväinen siihen, mutta toi 3 erän meno pitää saada huomiselle mukaan jos haluaa pisteitä.
40 minuuttia oli kyllä tylyä Kärppien hallintaa ja meillä ei ollu mitään palaa siinä ja liian isoja yksilövirheitä tuli.
Huomiselle täys hööki päälle!
Ei ollut helppoa ei, eikä tuomarit auttaneet Kunpaakaan joukkuetta. Jäi älytön määrä puhaltamatta vääryyksiä.
Alkoi jo ärsyttämään. Parempi voitti eteenpäin
Sääkö et siis muista kuinka Kärpät otti maalivahdin pois 2-3 johdossa pari minuuttia ennen loppua?katso liitettä 7780
Ai Ikonen teki tyhjiin. Ok. Ehkä IS muistaa paremmin. Itse olin kai sitten niin sekaisin, kun muistan ihan muuta.
Ikonen uskoi maalinsa niin paljon että ei edes nähnyt maalivahtia siinä ja kas, maalihan se oli. Vähän samaa koitetaan kipinäketjussa kun koitetaan loitsia Arttua Ilvekseen.katso liitettä 7780
Ai Ikonen teki tyhjiin. Ok. Ehkä IS muistaa paremmin. Itse olin kai sitten niin sekaisin, kun muistan ihan muuta.