raipe jyrää
Vakiokokoonpanossa
Ottelun ratkaisu, järjen jättiläiset Melart & Komarov, Ilves kiittää.
Eihän sillä enään päässä liiku kuin silmät ja aika rajallisesti nekin… on se säälittävä kaveri. Onneks ei meillä ole tuollaista apinaa joukkueessa…Komarovista alkaa kyllä huomaamaan, että muutama isku kuulaan on tullut. Tietysti tuo Borgin teloitusyritys yhtenä, mutta kun Heikkiä muisteltiin ja koko yleisö oli hienosti seisoin , samaten pelaajat olivat tahdikkaasti rivissä, niin tää punapaitainen ääliö veti jotain luisteluharjoitustaan rivissä. Miten voi olla käyttäytymistavat noin nolla. No simpanssi on simpanssi (anteeksi simpanssit)..
Silvennoisen oli taiteilija, joka on koko elämänsä yrittänyt saada ihmiset nauramaan, laulamaan ja pitämään muuten hauskaa. Siksi mielestäni hiljainen hetki olisi ollut huonompi tapa osoittaa kunnioitusta vaan siihen sopivat paremmin aplodit ja kimara vanhoja huumori juttuja. Niin ja tietenkin se, että suurin osa ottelun musiikista oli Silvennoisen biisejä (tai ainakin sellaisia joissa oli mukana).Mun mielestä olisi pitänyt, olisi ollut paljon kunnioittavampaa ja arvokkaapaa kuin hätäset aplodit.
En voi tietää miksi Antilalle ei pidetty mitään.
Jep.. olis todennu, että vahinko oli ja onneks ei sattunut mitään. Tolla käytöksellään saa vielä enempi porukkaa uskomaan teon tahalliseksi.On siinäkin aikuinen mies.. Siitä vaan esimerkkiä nuorisolle miten käyttäydytään. Varmasti vituttaa peli ja mielentila on mitä on, mutta jotakin käytöstapoja ja arvosta voisi olla haastattelijaa kohtaan.
Oli varmaan kiire koppiin hakemaan tuttipulloa ja tuttia?
Tässä olis ollut Leonidillä paikka antaa todellinen pr-puheenvuoro ihan vaikka peliä seuraaville juniori kiekkoilijoille vaikkapa jotenkin näin:On siinäkin aikuinen mies.. Siitä vaan esimerkkiä nuorisolle miten käyttäydytään. Varmasti vituttaa peli ja mielentila on mitä on, mutta jotakin käytöstapoja ja arvosta voisi olla haastattelijaa kohtaan.
Oli varmaan kiire koppiin hakemaan tuttipulloa ja tuttia?
Paha pettymys IFK:n esitys minulle tänään. Olen aina pitänyt kundeja kovaa, mutta rehellisesti pelaavana joukkueena. Stadin kingien ei tarvitse lyödä yli!
Tänään näköjään täytyi. Kysymys kuuluukin, onko tällaisten ”mestareiden” paikka Liigassa? Anteeksi, jos olen sitä mieltä, ettei ole! Valitettavasti leimaa koko joukkueen!
Olen ihmeissäni! Varmaan syykin löytyy?
Onko tästä jotain klippiä, yms? Uskon kyllä, että tuo koppakuoriainen sen teki.Komarovista alkaa kyllä huomaamaan, että muutama isku kuulaan on tullut. Tietysti tuo Borgin teloitusyritys yhtenä, mutta kun Heikkiä muisteltiin ja koko yleisö oli hienosti seisoin , samaten pelaajat olivat tahdikkaasti rivissä, niin tää punapaitainen ääliö veti jotain luisteluharjoitustaan rivissä. Miten voi olla käyttäytymistavat noin nolla. No simpanssi on simpanssi (anteeksi simpanssit)..
HIFK hävisi ottelun "edari jätkien" takia ja se jos jokin lämmittää
HIFK:n junnut taisteli ja antoi kaiken logolle, mutta sitten päätti edarit ottaa vähän roolia ja kusta junnujen päälle hölmöilyillään ja tuloksena Ilvekselle 3pts.
Kiitos HIFK älä koskaan ikinä muutu