PE 20.12.2024 | Ilves - HIFK

FightBackIpa

Luottopelaaja
Komarovista alkaa kyllä huomaamaan, että muutama isku kuulaan on tullut. Tietysti tuo Borgin teloitusyritys yhtenä, mutta kun Heikkiä muisteltiin ja koko yleisö oli hienosti seisoin , samaten pelaajat olivat tahdikkaasti rivissä, niin tää punapaitainen ääliö veti jotain luisteluharjoitustaan rivissä. Miten voi olla käyttäytymistavat noin nolla. No simpanssi on simpanssi (anteeksi simpanssit)..

Kaukofani

Luottopelaaja
Komarovista alkaa kyllä huomaamaan, että muutama isku kuulaan on tullut. Tietysti tuo Borgin teloitusyritys yhtenä, mutta kun Heikkiä muisteltiin ja koko yleisö oli hienosti seisoin , samaten pelaajat olivat tahdikkaasti rivissä, niin tää punapaitainen ääliö veti jotain luisteluharjoitustaan rivissä. Miten voi olla käyttäytymistavat noin nolla. No simpanssi on simpanssi (anteeksi simpanssit)..
Eihän sillä enään päässä liiku kuin silmät ja aika rajallisesti nekin… on se säälittävä kaveri. Onneks ei meillä ole tuollaista apinaa joukkueessa…

Hawk22

Vakiokokoonpanossa
Mun mielestä olisi pitänyt, olisi ollut paljon kunnioittavampaa ja arvokkaapaa kuin hätäset aplodit.
En voi tietää miksi Antilalle ei pidetty mitään.
Silvennoisen oli taiteilija, joka on koko elämänsä yrittänyt saada ihmiset nauramaan, laulamaan ja pitämään muuten hauskaa. Siksi mielestäni hiljainen hetki olisi ollut huonompi tapa osoittaa kunnioitusta vaan siihen sopivat paremmin aplodit ja kimara vanhoja huumori juttuja. Niin ja tietenkin se, että suurin osa ottelun musiikista oli Silvennoisen biisejä (tai ainakin sellaisia joissa oli mukana).

Isäni tunsi Silvennoisen hyvin ja hänen mielestään myös aplodit sopivat paljon paremmin tällaiseen tilaisuuteen kun hiljainen hetki, koska ei Silvennoisen kanssa koskaan ollut hiljaisia hetkiä muutenkaan.

Edit: Antilasta toki samaa mieltä, olisi hyvä ollut muistaa edes jotenkin.

Forzarossoneri

Vakiokokoonpanossa
Paha pettymys IFK:n esitys minulle tänään. Olen aina pitänyt kundeja kovaa, mutta rehellisesti pelaavana joukkueena. Stadin kingien ei tarvitse lyödä yli!

Tänään näköjään täytyi. Kysymys kuuluukin, onko tällaisten ”mestareiden” paikka Liigassa? Anteeksi, jos olen sitä mieltä, ettei ole! Valitettavasti leimaa koko joukkueen!

Olen ihmeissäni! Varmaan syykin löytyy?

• Tykkää
Reactions: CTS

mestari.

Vakiokokoonpanossa
On siinäkin aikuinen mies.. Siitä vaan esimerkkiä nuorisolle miten käyttäydytään. Varmasti vituttaa peli ja mielentila on mitä on, mutta jotakin käytöstapoja ja arvosta voisi olla haastattelijaa kohtaan.

Oli varmaan kiire koppiin hakemaan tuttipulloa ja tuttia?
Jep.. olis todennu, että vahinko oli ja onneks ei sattunut mitään. Tolla käytöksellään saa vielä enempi porukkaa uskomaan teon tahalliseksi.

Suikula

Vakiokokoonpanossa
Onneksi Hifkin "ulkomaalaiset" papat Melart (swe) ja Komarov (NL) tarjosivat pisteitä, jotka sitten saatiin Pavlatin avustuksella kuitattua.

edit; Melart asui lapsena perheineen monta vuotta Ruotsissa.

Taukki Melartille pitää tuomita tästä kakkua, ei vääryys vaikka "oikeaa " kakkua, ja lähettää katajanokalle hoonattavaksi.

Turvallisuussyistä pitäisi ruudinkeksijä Komarov lähettää kotimaahansa Neuvostoliittoon kiekkoilemaan ikäistensä huru-ukko sarjoihin.

Viimeksi muokattu:

IhanJuniori

Junioripelaaja
Tämä Ilves - HIFK peli ei jää historian kirjoihin minään kamalan laadukkaana pelinä, mutta pakko se on silti repiä kaikki mahdollinen ilo irti tästä.

HIFK hävisi ottelun "edari jätkien" takia ja se jos jokin lämmittää :)
HIFK:n junnut taisteli ja antoi kaiken logolle, mutta sitten päätti edarit ottaa vähän roolia ja kusta junnujen päälle hölmöilyillään ja tuloksena Ilvekselle 3pts.

Kiitos HIFK älä koskaan ikinä muutu :)

IhanJuniori

Junioripelaaja
On siinäkin aikuinen mies.. Siitä vaan esimerkkiä nuorisolle miten käyttäydytään. Varmasti vituttaa peli ja mielentila on mitä on, mutta jotakin käytöstapoja ja arvosta voisi olla haastattelijaa kohtaan.

Oli varmaan kiire koppiin hakemaan tuttipulloa ja tuttia?
Tässä olis ollut Leonidillä paikka antaa todellinen pr-puheenvuoro ihan vaikka peliä seuraaville juniori kiekkoilijoille vaikkapa jotenkin näin:
"Todella ikävä tilanne se oli enkä tietenkään yrittänyt ampua vastustajaa koska sellainen ei kuulu tähän peliin. Todella hyvä asia, että veto ei osunut Borgiin koska siinä olisi voinut käydä huonosti"

No ei voi kauhalla vaatia kun on... pillillä? annettu.

Fleda

Luonteeltani olen optimisti.
Paha pettymys IFK:n esitys minulle tänään. Olen aina pitänyt kundeja kovaa, mutta rehellisesti pelaavana joukkueena. Stadin kingien ei tarvitse lyödä yli!

Tänään näköjään täytyi. Kysymys kuuluukin, onko tällaisten ”mestareiden” paikka Liigassa? Anteeksi, jos olen sitä mieltä, ettei ole! Valitettavasti leimaa koko joukkueen!

Olen ihmeissäni! Varmaan syykin löytyy?

Boldaus oma ja siihen helppo vastaus:

Ei, vaan Korkeasaaressa.

Don Corleone

Luottopelaaja
Onko tästä jotain klippiä, yms? Uskon kyllä, että tuo koppakuoriainen sen teki.

toskala

Luottopelaaja
HIFK hävisi ottelun "edari jätkien" takia ja se jos jokin lämmittää :)
HIFK:n junnut taisteli ja antoi kaiken logolle, mutta sitten päätti edarit ottaa vähän roolia ja kusta junnujen päälle hölmöilyillään ja tuloksena Ilvekselle 3pts.

Kiitos HIFK älä koskaan ikinä muutu :)

En itse pidä näistä edes kuin Melartia varsinaisena edarina. Komarovhan kiekkoili ennen maailmalle lähtöään Ässissä ja Pelicansissa. Rask taas on ihan puhdas edari nykyään.

Leksa on nykyään surullinen esimerkki kuinka oman perintönsä kiekkoilijana voi liata jos ei vaan osaa lopettaa ajoissa. Hyöty IFK:lle on ollut täysin mitätön kun jätkä on koko ajan saikulla tai pelikiellossa.