SaviMatti
Vakiokokoonpanossa
8.12.2023Liigapeleissä tais kyllä olla 2-8
18.10.2024
29.11.2024
3. Ellei mun matikka kuse ja tuo 8.12. on kympin ulkopuolella.
8.12.2023Liigapeleissä tais kyllä olla 2-8
18.10 Ilves-Tappara8.12.2023
18.10.2024
29.11.2024
3. Ellei mun matikka kuse ja tuo 8.12. on kympin ulkopuolella.
Mitä vittua . Ratisen poissaolo teki Nättisenkin vitjasta kirjaimellisesti jarrukentän. Iso poissaolo.Hyvä ratinen pois aivan paska muutenkin
Ja täälä mietitään yv koostumuksia.Kova-Brander viheltämässä
niin siis mitä siitä?18.10 Ilves-Tappara
Varmaan sitä, ettei se ole silloin Tappara-Ilves.niin siis mitä siitä?
Mun listassa siis Tappara-Ilves pelit vainniin siis mitä siitä?
Tuota...Tänään annetaan epäreilua etua naapurille kannustuksen puutteesta. Ilves-kannattajia ympäri hallia, mutta uskaltaako porukka lähteä edes yv/hyökkäysalue/yms rytmitaputuksiin? Joukkueen kanttia mitataan kun paikallisessa joukkue "jätetty yksin" ja katsomosta ei apuja herukkaan. Joukkue on selvästi pystynyt imemään energiaa yleisöstä mikä on ollut loistava asia.
Tuo oli heittomerkkien alla syystä. Niinkuin kirjoitin Ilves paitaa ja kannattajaa on ympäri hallia, mutta tällä kudella jokaisessa mainitsemassasi paikallisessa on ollut parin sadan faniryhmä johtamassa huutoa ja kannustusta. Toisin kuin tänään.Tuota...
Tällä kaudella pelattu kolme paikallista, jokaisessa "yksin jätetty joukkue" voittanut.
Onko sisäänpääsijämäärä rajattu? Voi itku, me istutaan vielä ratikassa ja aikaa kuluu ...Shootersissa vielä muutamalle tilaa
En missään tapauksessa koe, että asialla ei olisi merkitystä.Tuo oli heittomerkkien alla syystä. Niinkuin kirjoitin Ilves paitaa ja kannattajaa on ympäri hallia, mutta tällä kudella jokaisessa mainitsemassasi paikallisessa on ollut parin sadan faniryhmä johtamassa huutoa ja kannustusta. Toisin kuin tänään.
Tiukka ja vaikea kysymys johon toivon ei poliitikkomaista kiemurtelevaa vastausta:
Koetko, että on täysin merkityksetön asia?
No en itse huomannut Suomelta yhtään merkittävää suoritusta. Mäntykivi ja Lööke tuota ketjua kyllä kannattelee vaikka kaksistaan.HIFK-tuplassa Suomi oli 5v5 laukauksissa 16 plussalla, Lööke 12 ja Mänty 9. xG:tä näillä kolmella 1,95, vertailun vuoksi kaikilla HIFK:n hyökkääjillä yhteensä 2,49 ja koko HIFK:lla 3,46. Kamppailuita ketju voitti 85 joka oli 63%:a sen kamppailuista. Kuinka pesukoneessa tuo ketju olisi pitänyt HIFK:ta jos Suomi ei olisi vetänyt Björkqvist/Väisänen-tasolla?
Kyllä. Ei ole esiintynyt mitenkään edukseen ja taso on omaan silmään ollut täysin näkymätöntä, eli samaa kuin Björkqvist ja VäisänenIhanko tosissas oot sitä mieltä, että Suomen tämän hetken taso on Väisäsen ja Björkqvistin kanssa sama?
Sori, en tajunnut että olet tosissasi, vaikka niin sanoit. Vilpittömästi pidin vitsinä.Nauruhymiö tyypit varmaan voi perustella kantansa jollain suorituksilla vaikka pelikellosta?
Kai sen tajusit, että tarkoitin tätä nyky hetken loukkaantumisen jälkeistä tasoa, enkä mitään muuta? Suomi on tästä päästyään aivan eri tasolla ja sen luulisi olevan itsestäänselvää.Sori, en tajunnut että olet tosissasi, vaikka niin sanoit. Vilpittömästi pidin vitsinä.
Suomi vs Väisänen/Bjökqvist, ei en lähde perustelemaan.
Mun ei tarvitse kun asiakirjoittaja sen jo teki.Nauruhymiö tyypit varmaan voi perustella kantansa jollain suorituksilla vaikka pelikellosta?
HIFK-tuplassa Suomi oli 5v5 laukauksissa 16 plussalla, Lööke 12 ja Mänty 9. xG:tä näillä kolmella 1,95, vertailun vuoksi kaikilla HIFK:n hyökkääjillä yhteensä 2,49 ja koko HIFK:lla 3,46. Kamppailuita ketju voitti 85 joka oli 63%:a sen kamppailuista. Kuinka pesukoneessa tuo ketju olisi pitänyt HIFK:ta jos Suomi ei olisi vetänyt Björkqvist/Väisänen-tasolla?