IlveksenKevät
Rivipelaaja
3/12
Ai että,muuten meni kaikki suunnitelmien mukaan mutta "pelin jälkeinen konjakki" muuttunut 6 konjakkiinRyöstö, Isomäki hiljaiseksi ja voittopelin jälkeinen konjakki.Siinä on meikäläisen hyvän perjantai-illan ainekset!
Jarno Koskiranta tuli ja näki. Ylikylän mies oli tänään onneksi meidän leivissä. Huikee esitys nelosketjun sentteriltä!
Ei meillä ole ollut tällaista täsmäasetta alaketjuissa tyyliin ikinä. Voisiko Jarno jatkaa myös ensi kauden, kun kerrankin on löydetty tällainen monsteri? Luxury-hankinta nelosen keskelle!
Eiköhän se lähinnä kysyny, et mitä vittua mä täällä teen?Tuulettiko Rubiini pelin lopussa kun otti Ilveksen purun omasta päästä kiinni, on kyllä veijari
Juu ei ihme kun näki että katsojatkin häipyy.Eiköhän se lähinnä kysyny, et mitä vittua mä täällä teen?
Ne säästelee Tapua vastaanVielä kun saadaan meidän ykköskenttä hereille niin hyvä tulloo.
Ei aina negaa kannata kaivaa.Sanokaas milloin on ollut meillä tämmönen neloskenttä??!!
Ei mikään telaketjuosasto vaan löytyy oikeasti ihan kaikkea mahdollista!
Päkkilä on liekeissä, hirvee lento jaloissa.
Virtanen pelaa satavarmasti 110 joka tilanteen, röyhii ja raastaa sontaset työhaalarit päällä.
Ja sitten Jarno, olen jo runkosarjankin lopussa ylistänyt. Ei tee oikeastaan koskaan hölmöjä ratkaisuja vaan pelaa fiksusti aina joukkueen etu edellä.
Tänään oli The Man of The Game.
Tämän ketjun kemiat toimii ihan nappiin!
Sen sijaan nyt on Konnan ketjun herättävä. Tänään oli hitusen parempaa mitä kotona viimeksi mutta edelleen heikohkoa. Näköjään Konnan uuvahtamisen myötä tuntuu että koko kenttä vaipuu...
Eniten tässä ihmetyttää se, että siinä missä ed. Porin pelissä liike oli Konnalla pirteää, pärjäsi väännöissäkin ja oli tunnetta niin nyt seuraavissa peleissä (etenkin kotona) todella vaisua hiihtelyä.
Mikä on?
No ei tässä kannata synkkyyteen vaipua, loistava vieraspelikokonaisuus mutta nälkää kasvaa syödessä ja Konnan kenttää me tarvitsemme vielä jatkossa tehoiluun!