pelikirja
Luottopelaaja
Kuka niin on sanonut. Jokos Jämsen ja Jasek on saapunu?Mut ei täällä saa olla mistään eri mieltä pelikirjan kanssa.
Mutta saman olen kuullut, että Supia kyllä hierotaan eniten.
Kuka niin on sanonut. Jokos Jämsen ja Jasek on saapunu?Mut ei täällä saa olla mistään eri mieltä pelikirjan kanssa.
Könönen-Bau-Meskanen
Pelli-Gazda
Juu Malhoset on sanonut sen ihan haastattelussakin, että ei tämä mitään sisäpiiri tietoa edes ole.Mut ei täällä saa olla mistään eri mieltä pelikirjan kanssa.
Hyvä että tiedät paremmin kuin itse paikalla olleet...
Huvikseen tuo jätkä ei peleiltä poissa ole. Onhan se liike ollut heikkoa viimeiset pelit, että kai siellä sitten on vammaa. Ei Supia kannata peluuttaa, jos jalassa on jotain, pakko antaa parannella rauhassa.Pitänee kyllä paikkansa. Katsoin vielä ton pelin lopun pari pv sitten ja kieltämättä Eemelin liike oli hitaan oloista lopussa, vai tekikö mieli siinä kepposen, kun tiesi jotain kolhua tms. tapahtuneen.
Ois hauskoja nää sun herjat, ellei ne kuvastais vaan täyttä lukukyvyttömyyttä/-osaamattomuutta kaiken egoilun päälleKuka niin on sanonut. Jokos Jämsen ja Jasek on saapunu?
Yksi A4 saa riittää ja se olkoon työsuhteen purku.Ripa antakoon kunnon pinkan Tillulle matkaan.
Ajetaan Najmania laitaan sisään, koska Jasek tulee tuohon keskelle kohta.Voi olla joo, en ois kuvitellu, että ekana laitetaan, ja Bauta keskelle, kun ei toi keskusta oo Baulla hirveen hyvin kulkenu.
Onhan se liike ollut heikkoa viimeiset pelit, että kai siellä sitten on vammaa. Ei Supia kannata peluuttaa, jos jalassa on jotain, pakko antaa parannella rauhassa.
Ai että, oliskin näin. Vaan pelkäänpä pahoin. The Möyrijän tilalle laitettiin sitten vähiten fyysinen peluri jengistä. Jännittävää.Ajetaan Najmania laitaan sisään, koska Jasek tulee tuohon keskelle kohta.
Mikäs sinulle on tullut? Ihan järkeviä tekstejä ollut niin kauan kun muistan, nyt ipa1970 tai EFM hakkeroinut sun tilin?Kuka niin on sanonut. Jokos Jämsen ja Jasek on saapunu?
Mjaaaa. Kyllä mua on huolettanu Najmanin veto enemmän kuin pelinrakentelu. Että mielenkiinnolla odotan miten tämä vanhenee.Mitäs mun posipallosta löytyikään kun vähän ravisteli.
Najman roihahtaa aivan täyteen liekkiin tänään laidalla ja meidän laituri pula helpottaa kerta heitolla!
(toki sentteri pula pahenee)
Najman tänään 3+1
No mitäpä luulet miten se vanhenee?Mjaaaa. Kyllä mua on huolettanu Najmanin veto enemmän kuin pelinrakentelu. Että mielenkiinnolla odotan miten tämä vanhenee.
Aina voi toivoa. Teki Gregoireki Ilveksen paskan jakson jälkeen 2 maalia ja Meskanen teki sen pelin kolmannen. Ja Gregsu pelas ykkössentterinä. Että älä nyt vielä.No mitäpä luulet miten se vanhenee?
94% todennäköisyydellä 0+0 ja -3
Samat hyypiöt hyppii silmille ja ei sais mitään sanoa takas vaikka aihetta on..Mikäs sinulle on tullut? Ihan järkeviä tekstejä ollut niin kauan kun muistan, nyt ipa1970 tai EFM hakkeroinut sun tilin?
Mikäs sinulle on tullut? Ihan järkeviä tekstejä ollut niin kauan kun muistan, nyt ipa1970 tai EFM hakkeroinut sun tilin?
Määhän pahoitan mieleni tollaisestaSamat hyypiöt hyppii silmille ja ei sais mitään sanoa takas vaikka aihetta on..