Reborn Lynx
Luottopelaaja
On kyllä niin hyvä kokoonpano, että oikein pelottaa lopputulos.
Miksi Blood ei ole Pelsujen kokoonpanossa?
Olisi toisaalta tyylikästä jos miehellä olisi kypärän alla vielä foliohattu suojaamassa. Laittoivathan Hansonitkin foliota nyrkkeihinsä lämärissä niin Ben voisi laittaa sitten päähänsäTerveydelliset syyt varmaan:
Elisa ja Nokia rakentavat Nokia Arenalle 5G-verkon, joka luo pohjan tapahtumaelämyksen kehittämiselle ja kattaa sekä tapahtumatuottajille että yleisölle suunnattuja Nokian uusimpaan teknologiaan pohjautuvia 5G-palveluja. 5G-teknologian pienempi viive ja kasvanut verkon kapasiteetti tuovat uusia mahdollisuuksia katsojakokemuksen kehittämiseen.
Oli varmaan parasta ylivoimaa mitä olen 10 vuoteen nähnyt. Varmaan ylikin. Herranjestas mikä tehokkuus ja paikkojen teko. Silkkaa seksiä.
Alun kappaleella siis pohjustettiin illan ratkaisu, joka oli ylivoiman tehokkuus verrattuna vastukseen. Aivan eri planeetalta olivat nämä. Ja vaikka maalidottamat oli tasan, oli tämä oman silmän mukaan Ilveksen peli jotakuinkin alusta loppuun. En minä nyt kauheasti valitettavaa löydä tästä pelistä. Jokipakka nyt välillä söhläs, mutta teki hyvät pisteet myös. Kyllä minä pidän tätä ihan kokonaisvaltaisena onnistumisena.
Tästä on hyvä jatkaa sunnuntaihin ja SaiPa peliin.
Ai niin. Niemelä ei virnuillut kameroissa kun pelin aikan näytettiiin. Plussa merkataan vihkoon.
Pressissä virnuili sitten senkin edestä.Ai niin. Niemelä ei virnuillut kameroissa kun pelin aikan näytettiiin. Plussa merkataan vihkoon.