Ikurin Vire
Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Ja parhaan pelin pelaskin.. nyt taas aivan huumorilaiturit
Mun silmään se oli aivan samanlaista hiihtelyä, kuin aiemminkin. Tänään on taas uus tsäänssi.
Ja parhaan pelin pelaskin.. nyt taas aivan huumorilaiturit
Voisikohan olla et lääkäri ei anna lupaa pelata peräkkäisinä päivinä rasituksen takia.. Jos siis korona ollut.Eli meillä palasivat tasan ne neljä jätkää, jotka putosivat TPS-pelin jälkeen pois KooKoo-pelistä. Edelleen raskaita poissaoloja, mutta Tepsiä vastaan näillä pystyi ainakin alkua lukuunottamatta vääntämään tasaisesti.
Mikäköhän se Parikan cameo tiistain pelin kokoonpanossa oli?
Juu aina mahdollisuus on. Omaan silmään Päkkilä ei vaan tuo tohon 1.kenttää mitään sellasta, että ainakaan huonommin vois mennä. Mut kahtotaan..Mun silmään se oli aivan samanlaista hiihtelyä, kuin aiemminkin. Tänään on taas uus tsäänssi.
Se alkaa näyttää hiihtelyltä kun laiturit on mitä on. Ovela ja hieno syöttö näyttää todella typerältä jos laiturin pelinluku ei riitä samalle tasolle ja koohottaa menemään missä sattuu. Kyllä Iivana pelimies on, ja sen kevät tulee todistamaan.Mun silmään se oli aivan samanlaista hiihtelyä, kuin aiemminkin. Tänään on taas uus tsäänssi.
Kyllä Iivana pelimies on, ja sen kevät tulee todistamaan.
Itse luulen että hänet on enemmän laituriksi hommattu kuin sentteriksi. Koska meillä on tosiaan senttereitä joita vaan ei voi peluuttaa laidalla.Tää olis helkatin hieno homma! Paljon täytyy tapahtua. Sentteriks tää ei kuitenkaan mun mielestä sovellu, laitaan sitten kun rosteri on täydessä tikissä.
Nikolishin 1.kenttään Päkkilän tilalle ja Iso-Mustajärvi 3.kentän sentteriks.. valmennus ei edes yritä saada onnistumisia Nikolishinille
Ja Eemelillä oli oma kiekko siinä pelissä ja ketjussaMitä nyt viime pelissä oli Suomen ja Odenin ketjussa.
Olisin myös vaihtanut bapin ja odenin paikat keskenään, kuten myös nallin ja mustajärven.Elorinteen, tai Parikan paluu olisi tehnyt terää. Onhan tuo kokoonpano muuten tasolla, taistellaan pisteistä.
Olisin itse melkein vispannut ketjuja vähän eri muotoon. Kontiola ja Baptiste eivät toimi yhdessä. Nikolishinille jää nyt todella tyhjää arpaa käteen.
Varmasti näin, mutta en nää että 3.kenttä on nyt vahvempi tai jotenki heikkenis jos Päkkilä siihen siirtyis, mutta hyvällä lykyllä 1.kenttä, vois olla todella tehokas jos Nikolishin siihen istuu. Tuskin ainakaan kamalasti sitä kenttää heikentäs suhteessa Eetuun.Valmennus haluaa varmasti saada onnistumisia joukkueelle, ei yksittäisille pelaajille. Tapparaa vastaan varsinkin pitäisi saada neljä tasavahvaa kenttää kasaan.
Mitä nyt viime pelissä oli Suomen ja Odenin ketjussa.
Että mää revin hiukset päästä jos Niko ei oo ykkös yv vetäjän paikalla.Oikein jännittää, että kuinka tehokasta meidän YV tulee olemaan, kun valmennus on varmasti korjannut viime pelissä ilmenneet ongelmat.
Joo kieltämättä tuntuu äärimmäisen tyhmältä, et kaiken järjen mukaan siihen Suomen (pelintekijä) paikalle hankittu 178cm Nikolishin on maskimiehenä.Että mää revin hiukset päästä jos Niko ei oo ykkös yv vetäjän paikalla.
Nikolishin pelasi sitten joidenkin muiden kanssa. En nyt muista kenen kanssa, mutta vähän heikompien, kun Suomi ja Oden.
Kiitos tästä piristyksestä synkkien sotauutisten keskelle, tuli kahvit nenästä kun lukasin.Oikein jännittää, että kuinka tehokasta meidän YV tulee olemaan, kun valmennus on varmasti korjannut viime pelissä ilmenneet ongelmat.