Edmund Kemper
Vakiokokoonpanossa
Hyi helvetti toi kolmonen ja nelonen 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei se oo toiminut ainakaan kyllä yhtään sen paremmin, että sitä talenttia on ripoteltu moneen eri kenttään. Jos saatas nyt alkuun kaksi kenttää toimimaan ja tekemään tulosta niin se olisi jo yksi kenttä enemmän kuin aiemmin.Itse en tykkää tuosta kakkosketjusta. Enkä tykkää muutenkaan siitä, että ketjurakenne on terävällä kärjellä. Katsotaan kuitenkin, mitä tällä saadaan aikaiseksi.
Itse vähän luulen, että nelosesta löytyy varmuudella yritystä ja energiaa, muista ei ole varmuutta.Hyi helvetti toi kolmonen ja nelonen![]()
Kesken töissä en ees huomannu, että kello lähempänä jo 12Ei malta 13min odottaa?
Oikeassa olet. My bad.Ei ole englanti vaan italia
Hölö aloitti kauden nimenomaan sillä, että ripotteli ”tähdet” pitkin ketjuja. Klingberg oli nelosessa ja Svejkovsky kolmosessa. Ei se kausi kyllä hyvin käyntiin lähtenyt ja aikalailla 3/4 ketjua paskaa per peli.Itse en täysin syty ketjuista. Hölö koittaa edelleen mennä kahdella kovalla ketjulla vaikka helposti saataisiin myös kolme hyökkäykseen pystyvää kenttää.
Tässä on ollut niin paljon pelejä mitkä olis ”pitänyt” voittaa ja ollaan alisuoritettu. Nyt on aika sitten ylisuorittaa. Hankala Ässät ja Kalpa koti+lepoedulla olisi hyvä alku.Veikkaan Callen heräävän kauteen tänään. Tietää, että nyt häntä tarvitaan isosti ja roolia tulee.
En usko tänään voittoa tulevan. Vastassa on äärimmäisen vittumainen Pikkaraisen Ässät. Ässät puolustaa tiiviisti ja malttavat kytätä Ilveksen PAPP:n virheitä rauhassa. Molempien maalien edessä kova porukka.
Pelaavat simppeliä, mutta äärimmäisen sitoutunutta kiekkoa hyvällä itseluottamuksella. Yksi pahimpia vastustajia Ilvekselle tähän haavoittuneeseen vaiheeseen syksyä.
Mielestäni pitäisi olla se ykkösjätkä, joka herättää joukkueen kun on vaikeaa, niinkuin nyt. En vaadi mitään supersankarisuorituksia, mutta maali+helvetisti fyysisyyttä tilauksessa. Calle kun on viimeinen pelaaja, joka saisi nukkua tälläisissa tilanteissaVeikkaan Callen heräävän kauteen tänään. Tietää, että nyt häntä tarvitaan isosti ja roolia tulee.
Hyi helvetti toi kolmonen ja nelonen![]()