ipa1970
Luottopelaaja
Oikeesti?Joo jipii toivotaan niin, mut hei sanokko viä kuka toi myrrä tai myrrämäinen on?
Hitto ku on kaikki päässy unohtuun.
Se on se kaikkien aikojen tapparan kaataja.
Oikeesti?Joo jipii toivotaan niin, mut hei sanokko viä kuka toi myrrä tai myrrämäinen on?
Hitto ku on kaikki päässy unohtuun.
Jotenkin vain vaikea uskoa, että tapparalainen nimeäisi Liigan parhaaksi maalilauluksi Ilveksen biisin.
Ja mitä maalibiiseihin tulee, niin ainakaan minä en arvota niiden paremmuutta sen mukaan, mikä on minkäkin joukkueen maalilaulu. Biisit biiseinä ja tiimit tiimeinä.
Alkion kohdalla mennään hataran muistikuvan varassa; muistaakseni on jossain maininnut, että Tappara ja HIFK ovat hänen suosikkiseuransa, mutta enpä sano varmaksi.
Ja mitä maalibiiseihin tulee, niin ainakaan minä en arvota niiden paremmuutta sen mukaan, mikä on minkäkin joukkueen maalilaulu. Biisit biiseinä ja tiimit tiimeinä.
Tulihan se sieltä!Eiköhän tämä myrrämäisesti hoideta.
Niin siellä on Tapparan nelosen keskellä Geof "The Rocket" Platt, että eiköhän meidän nelonen nyt ainakin Tapparan nelosen peliin pysty vastaan.
(1+1+1)x2 = No ei ainakaan 4Tehnyt yksin tuplasti enemmän maaleja kun meidän koko neloskenttä yhteensä.
Tehnyt yksin tuplasti enemmän maaleja kun meidän koko neloskenttä yhteensä.
Onpa jotenkin poikkeuksellisen kutkuttavat lähtökohdat otteluun, jopa paikallisten mittakaavalla. Kevät alkaa lähestyä ja tässä tapellaan kumpikin runkosarjan voitosta. Ainakin itse on myönnettävä että vaikka nämä ottelut tottakai aina halutaan voittaa, niin meidän muutaman vuoden dominointi alkoi kääntymään jopa hieman itseään vastaan. Itseä edellisen paikallisen tappio harmitti yllättävän vähän, koska takaraivossa pyöri looginen ajatus "ei Tapparaakaan voida aina voittaa". Nyt kun on tappio taustalla niin kiima voiton tavoittelemiseksi on kasvanut todella suureksi.
Lähtö-/ragointinopeus se oleellinen. Tuon naapurin nelonen taitaa saavuttaa tuon huipun reilusti nopeammmin.Käsittääkseni tuossa puhuttiin luisteluvoimasta eikä maaleista? Tapparan nelosen pelaajien huippunopeuksien keskinopeus ollut 35.53 meidän nelosen 35.00. Ei nyt ihan jalkoihin pitäisi siis jäädä. Fyysisyydessä pitäisi ottaa se etu (oletuksella, että neloset pelaavat paljon toisiaan vastaan) Tapparan nelosen keskimitat on 173.7cm/79.3kg, meidän vastaavat 191.0/95.7.