Ja meidän hyökkäys sattuukin olemaan kovimmassa tuloskunnossa sitten Arttu Ruotsalaisen.Tapparaa vastaan hyökkäys on ollut tänä vuonna paras puolustus. Sillä teemalla voidaan jatkaa huomisessakin pelissä.
Selittäkääs joku mulle, miksi Veikkauksen kertoimissa Tapparan voitolle on hitusen pienempi kerroin kuin Ilveksen voitolle?
Edit. Pistekeskiarvo?
Ei sitä semmosilla katsota. Tarkempaa tietoa ei ole miten kertoimien laskejat niitä laskee. Kyllä itsekin nostaisin Tapparan pieneksi ennakkosuosikiksi tähän ihan vain sillä, että tuskin jokaista paikallista tällä kaudella voitetaan.Selittäkääs joku mulle, miksi Veikkauksen kertoimissa Tapparan voitolle on hitusen pienempi kerroin kuin Ilveksen voitolle?
Edit. Pistekeskiarvo?
Paikallisten aiemmat tulokset varmasti huomioidaan. Muutenkin Ilves ollut muutaman edellisen vuoden osalta niskan päällä.
Mahtaako tuohon vaikuttaa myös pelaamisen määrä? Eli pelaajat laittaneet hieman Tapparalle enemmän. Seuraavaksi sitten huomenna 12.00 suurempi tarkistusSelittäkääs joku mulle, miksi Veikkauksen kertoimissa Tapparan voitolle on hitusen pienempi kerroin kuin Ilveksen voitolle?
Edit. Pistekeskiarvo?
Levtchille ei kannata antaa jäähyjen korostusmahdollisuuksia eli mailan kanssa tarkkana.
Silloin pitäisi olla just toisinpäinPaikallisten aiemmat tulokset varmasti huomioidaan. Muutenkin Ilves ollut muutaman edellisen vuoden osalta niskan päällä.
Sorry, lensi kahvit näppikselleLevtchille ei kannata antaa jäähyjen korostusmahdollisuuksia eli mailan kanssa tarkkana.
Silloin pitäisi olla just toisinpäin
Sorry, lensi kahvit näppikselle
Respect! Onko Areenalla tullut käytyä muissa merkeissä, ei varmaan?
Tulet karvaasti pettymään.Ei ole, innolla odotan Hakametsän seuraajaan tutustumista. Halu on kova.
Tulet karvaasti pettymään.
No tuskin. Ilveksen faneissa näitä ”vanhojen hyvien aikojen” muistelijoita löytyy, mutta muiden joukkueiden faneilta tippuu aina silmät päästä viimeistään alkushowssa. Samaa voi sanoa muistakin ensi kertaa tulijoista.Tulet karvaasti pettymään.
Menee nyt vähän off-topiciksi, mutta pakko listailla nyt omia syitä siitä, miksi en areenasta tykkää. Olen kuitenkin sen realiteetin hyväksynyt, että vanhaankaan ei ole paluuta.No tuskin. Ilveksen faneissa näitä ”vanhojen hyvien aikojen” muistelijoita löytyy, mutta muiden joukkueiden faneilta tippuu aina silmät päästä viimeistään alkushowssa. Samaa voi sanoa muistakin ensi kertaa tulijoista.
Hakametsä oli oikeasti lato areenaan verrattuna ja se on oikeasti käsittämätontä miten meidän omassa kausikortti porukassa tuntuu olevan eniten niitä jotka eivät arvosta tarpeeksi.
Toki, näistä on turha kiistellä.Makuasia, itse taas esimerkiksi pidän nykyisestä paljon enemmän verrattuna siihen aikaisempaan homeiseen latoon.
Koska Hakametsä oli jäähalli, ja sinne sai luotua helposti tunnelmaa. Arena on jokin monitoimihelvetti, jossa nyt satutaan lisäksi pelaamaan jääkiekkoa. Lisäksi itseä ainakin ottaa päähän olla esimerkiksi arkimatseissa, jotka ovat aina puolillaan, kun taas Hakametsässä samalla määrällä halli olisi lähes täynnä ja tunnelma sen mukainen.No tuskin. Ilveksen faneissa näitä ”vanhojen hyvien aikojen” muistelijoita löytyy, mutta muiden joukkueiden faneilta tippuu aina silmät päästä viimeistään alkushowssa. Samaa voi sanoa muistakin ensi kertaa tulijoista.
Hakametsä oli oikeasti lato areenaan verrattuna ja se on oikeasti käsittämätontä miten meidän omassa kausikortti porukassa tuntuu olevan eniten niitä jotka eivät arvosta tarpeeksi.
Selittäkääs joku mulle, miksi Veikkauksen kertoimissa Tapparan voitolle on hitusen pienempi kerroin kuin Ilveksen voitolle?
Edit. Pistekeskiarvo?
Ei sitä semmosilla katsota. Tarkempaa tietoa ei ole miten kertoimien laskejat niitä laskee. Kyllä itsekin nostaisin Tapparan pieneksi ennakkosuosikiksi tähän ihan vain sillä, että tuskin jokaista paikallista tällä kaudella voitetaan.
Aivan. Ehkä tässä on lähdetty katsomaan niin, että todennäköisyyksien mukaan on vuorossa Tapparan voitto, kun pari on kuitenkin tasainen.