Grinder
Luottopelaaja
Sait jännitystä koko rahalla.
Sait jännitystä koko rahalla.
Ei vaan Ville Maskinen...ja mikä maski Meseltä!
"Maski Meskanen"
Ei se keihästänyt munille, nosti mailaa kuin naapuri meni mailan päälle seisomaan haarat auki. Tais olla puolin ja toisin härkkimistä ja ylikierroksia mutta kyllä tuosta se kakkonen toki kuuluu antaa. Periaatteessa turha viimeinen alle kahden sekunnin mahdollisuus Tapparalle, muttei Tappara ole mikään Sundinin aikainen Ruotsi ja nekin tais tarvita 5 sekuntia.olin paikan päällä mutta jotenkin meni lopun sähläily ohi eli mitä siinä oikeastaan tapahtui? Keihästikö Greggsi munille? Siitähän pitäis tulla kyllä heti 5min mutta sai 2min? Ja sitten mites se vihellys, saiko ilves kiakon haltuun jossain kohtaa? Ymmärtäisin jos se olis niin että tapahtui ennen aloitusta jolloin olis ollut aikaa jäljellä 2.7 sekunttia mutta eikös sinne rullattu joku 1.8 sekunttia niin sehän tarkoittaa että siellä oli siirretty rangaistus ja ipa sai kiakon haltuun, mutta sellasta tilannetta en kyllä pystynyt näkemään. Tappara voitti aloituksen ja vaikka siinä olis jossain kohtaa O'Leary lapa osunut kiakkoon niin ei se kyllä sillä hallussa ollut ja kun vihellys tuli kiakko oli tapparan pakilla. Joku varmaan osaa kertoa mulle paremmin miten nämä säännöt menee kun joskus tuntuu että pieni hipaisu kiakkoon riittää vihellykseen ja joskus ei?
Ihan näin Ilves-laseilla niin olihan Ratisen taklaus tosi tyhmä. Taklaa ekan kerran urallaan niin näkyi tuossa vähän paikallispelin tuoma extraboosti ja lataus. Juolevi irti laidasta ja Ratinen ylimääräisenä numeroihin. Ei mikään kammotaklaus mutta tarpeeton.Jumalauta miten saatanan katkeraa ulinaa Jaloselta ja Pesoselta pelin ratkettua
Ratinen tyhmä selkään taklaus, Gregs pihalle ja Halloranin tappoviikate normi pelitilanne.
Imekää sykkivää porkkanaa.
Ihan näin Ilves-laseilla niin olihan Ratisen taklaus tosi tyhmä. Taklaa ekan kerran urallaan niin näkyi tuossa vähän paikallispelin tuoma extraboosti ja lataus. Juolevi irti laidasta ja Ratinen ylimääräisenä numeroihin. Ei mikään kammotaklaus mutta tarpeeton.
Gregs keihästi, ainakin omasta mielestä on käsittämätöntä että videoidenkin jälkeen tuomio oli 2min. Noista pitäisi aina olla aikainen suihkuvuoro.
Halloranin tilanne oli normi pelitilanne, mutta luulen että näistä tuomioita on kovennettu kun niitä on sen verran paljon nyt nähty. Olisin myös hyväksynyt 2min.
Mielestäni tuossa Halloran kääntyy ja samalla yrittää perinteiseen tyyliin häiritä mailalla. Nyt osuu käsille. Mutta ei ollut sellainen raukkamainen isku takaa tms. Toki kun isku osuu suoraan käsille, näyttää pahalta ja en ole myöskään eri mieltä siitä että 5min ihan hyväksyn jäähynä myös.En ole kaiken kaikkiaan ainakaan täysin eri mieltä, mutta Halloraniin: mikä normaali pelitilanne? Kuulostaa pelkältä sanahelinältä. Mitä se tarkoittaa, kun isku suuntautuu ylös(käsille)? Mikä siitä tekee "normaalin pelitilanteen"?
2017, kun tasoitettiin 6. ottelu vikassa erässä. Silloin oli Hakametsässä ihan mieletön pauhu vähän aikaa.Joo, on kyllä yksi hienoimmista hetkistä. Vastaavia on ollut oikeastaan vain kaksi: HIFK:ta vastaan keväällä 2020 kun tuntui että nyt on vain taivas rajana, ja tietysti Kärpät-sarjan voittomaali.
Granath taklattiin nurin ja sen jälkeen Mäntykivi antoi aika railakkaasti poikkaria yläselän/niskan seudulle. En ole tuota uudestaan katsonut, mutta siitä olisi kuulunut Mäntykivelle vähintään 2min lisää jos ei isompaakin. Siitä Granath tulistui ja lähti painimaan. Ei jäänyt roikkumaan jalkaan vaan aloitti väännön vaan jo ennen kuin oli päässyt kunnolla ylös.Mikä Mäntykiven ja Granathin nuhjauksen synnytti?
Näytti siltä, että Granath taklattiin nurin ja sen jälkeen hän jäi roikkumaan Mäntykiven jalkaan bryggmanmaisesti. Sen jälkeen Mäntykivi istahti Granathin päälle.
Tuosta vuonojen mies sitten ilmeisesti veti niin kovat pultit, että koki sen johdosta ihme parantumisen ja ponkaisi maasta ylös vääntämään Mäntykiveä vastaan.
Olen katsonut monta kertaa lopun tilanteen enkä saa selvyyttä oliko Gregoiren teko tahallinen.
Ymmärrän, että pelaaja on vastuussa mailastaan ja jäähy oli oikein, mutta olisi mielenkiintoista tietää tekikö tahallaan vai vahingossa.
Täällä on varmasti ainakin muutama oikea pelimies joka voisi kokemuksellaan vastata tähän. Luulen, että jos on pelannut niin näkee sen heti tilanteesta.
Tämä myös oma päätelmä. Ja siis tyhmä temppu, mut jotenkin uskon ettei suunnitelmissa ollut vetää munilleEn ole oikea pelimies, mutta heitän silti oman tulkintani.
Kun tuota aloitustilannetta katselee, niin Gregoirehan pyrkii koko ajan saamaan mailansa Sompin jalkojen väliin estämistarkoituksessa, jotta tasurialoituksessa on paremmassa asemassa. Maila nousee ylös, mutta itse tulkitsen tuon pyrkimyksenä "kahvata", enkä niinkään munille lyömisenä.
Oli tarkoitus mikä tahansa, jäähy oli ihan oikea ratkaisu. Somppi pyrkii tehostamaan rikettä pienellä teatterillaan ja onnistuukin siinä, koska muutoin tuomarit eivät välttämättä olisi tätä havainneet.
Isoin moka oli siinä, ettei saanu malek mailalla poikki kiekkoa. Sehä meni siitä malekin mailan alta aika helposti.Tapparan ekassa maalissa Málek oli pakotettu jäihin, kun Baptiste kuskasi kiekon poikittain läpi maalivahdin alueen. Liike ei riittänyt aivan peittämään takatolppaa. Vaikeaahan tuo on spagaatissa, mutta hieman jäi rakoa maalintekoon. Toki Frimankin oli tuossa jäljessä, kun ei odottanut Clendeningin menettävän kiekkoa maalin takana.
Kun tuota aloitustilannetta katselee, niin Gregoirehan pyrkii koko ajan saamaan mailansa Sompin jalkojen väliin estämistarkoituksessa, jotta tasurialoituksessa on paremmassa asemassa. Maila nousee ylös, mutta itse tulkitsen tuon pyrkimyksenä "kahvata", enkä niinkään munille lyömisenä.
Oli tarkoitus mikä tahansa, jäähy oli ihan oikea ratkaisu. Somppi pyrkii tehostamaan rikettä pienellä teatterillaan ja onnistuukin siinä, koska muutoin tuomarit eivät välttämättä olisi tätä havainneet.
Oon samoilla linjoilla näistä. Ei olisi ollut mikään oikeusmurha, jos Gregoiren ja Halloranin tuomiot olisivat menneet toisinpäin. Ratisella semisti liikaa intoa ja liian vähän harkintaa omassa tilanteessaan.Ihan näin Ilves-laseilla niin olihan Ratisen taklaus tosi tyhmä. Taklaa ekan kerran urallaan niin näkyi tuossa vähän paikallispelin tuoma extraboosti ja lataus. Juolevi irti laidasta ja Ratinen ylimääräisenä numeroihin. Ei mikään kammotaklaus mutta tarpeeton.
Gregs keihästi, ainakin omasta mielestä on käsittämätöntä että videoidenkin jälkeen tuomio oli 2min. Noista pitäisi aina olla aikainen suihkuvuoro.
Halloranin tilanne oli normi pelitilanne, mutta luulen että näistä tuomioita on kovennettu kun niitä on sen verran paljon nyt nähty. Olisin myös hyväksynyt 2min.