Reborn Lynx
Luottopelaaja
Aika pikkusieluinen pitää olla, jos tuollaisesta suuttuu.Tähänkin asiaan olisi kiva tietää totuus, että suuttuko Perttu, kun hade pani pertun puolisioa
Aika pikkusieluinen pitää olla, jos tuollaisesta suuttuu.Tähänkin asiaan olisi kiva tietää totuus, että suuttuko Perttu, kun hade pani pertun puolisioa
Pelisuoritukset eivät miellyttäneet – suomalaishyökkääjä sivuun sveitsiläisseurasta
Suomalaishyökkääjä Perttu Lindgren ei jatka Sveitsin pääsarjassa pelaavan Davosin riveissä.www.mtvuutiset.fi
Oisko aika haudata menneet ja palata kotiin.
Tuntematon huoltaja- kirjassa syyksi Lukkoon menoon kuitattiin, että Lukko maksoi 100 000 euroa enemmän.
Olisi ehkä toivonut syvempää avaamista tälle, koska oli iso kohu aikanaan.
Perttu Lindgrenin vaimo avautui aikoinaan siitä kohtelusta, jota pari sai Ilves-fanien osalta: "Sen syksyn ryöpytys oli kova koulu. On käsittämätöntä, miten paljon ihmisillä keittää yli jääkiekkoon liittyvissä asioissa. Se on aivan uskomatonta ja kohtuutonta! Tuiki tuntemattomat ihmiset lähettivät meille viestejä, joissa toivottiin lapsemme, minun ja Pertun kuolemaa, pysyvää loukkaantumista, vammautumista tai halvaantumista. Tätä puolta fanikulttuurista en ymmärrä, mutta minulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin sulkea siltä silmäni ja korvani."
Mitä luulette, mahtavatko olla palaamassa Tampereelle?
Perttu Lindgrenin vaimo avautui aikoinaan siitä kohtelusta, jota pari sai Ilves-fanien osalta: "Sen syksyn ryöpytys oli kova koulu. On käsittämätöntä, miten paljon ihmisillä keittää yli jääkiekkoon liittyvissä asioissa. Se on aivan uskomatonta ja kohtuutonta! Tuiki tuntemattomat ihmiset lähettivät meille viestejä, joissa toivottiin lapsemme, minun ja Pertun kuolemaa, pysyvää loukkaantumista, vammautumista tai halvaantumista. Tätä puolta fanikulttuurista en ymmärrä, mutta minulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin sulkea siltä silmäni ja korvani."
Mitä luulette, mahtavatko olla palaamassa Tampereelle?
Kaikkien joukkueiden kannattajista löytyy samanlaisia tapauksia, joten eihän sitten voisi pelata missään joukkueessa.
Kaikkien joukkueiden kannattajissa on myös ihan rikollisia, jopa murhaajia ja raiskaajia.
Ne tekstit on kirjoitettu vuosia vuosia sitten. Mutta joo, en uskoa hetkeäkään, että palaisi Ilvekseen. Toivon kyllä.Jotenkin rouva Lindgrenin tekstistä kyllä huokuu, ettei kyllä Tampereelle ole mies tulossa pelaamaan koskaan.
Voin toki olla väärässäkin.
Eiköhän piakkoin uusi seura löydy Sveitsistä.
Niinhän se varmaan on. Olisi vaan niin upea tarina, että huippusuositusta ihmepojasta vihollisen sotisopaan vaihtamalla halveksituksi hylkiöksi muuttunut soturi palaisi vuosien jälkeen kotiin ja nousisi takaisin juhlituksi sankariksi uudessa palatsissa johtaen joukkoja kuninkaan, eli Eemeli Ensimmäisen rinnalla kohti suurta unelmaa.