Asylum
Luottopelaaja
Harvinaisen heikko peli tänään.
Ollut jo hetken aikaa heikompaa tekemistä. Toivottavasti parantaa pian.
Harvinaisen heikko peli tänään.
Kolmossentterinä ihan erinomainen. Eikä nyt kovin kaukana voi olla kakkosenkaan tasosta. Veto lähti niin nätisti alkukaudesta, että ei se nyt ihan sattumaakaan voinut olla.Kodytek on hyvä kolmossentteri liigaan, mutta alkukauden kuherruskuukauden jälkeen on alkanut pikkuhiljaa varmaan meno näyttää ”oikeammalta”. Kodytek on pelaaja jolla ei ole erityisiä vahvuuksia, ja pienen koon vuoksi ei millää pärjää omassa päässä pitkissä myllyissä.
Sähisee hyvin ja tsemppaa jatkuvasti. On silti omassa päässä heikko, joten toivottavasti alkaa jotain tuottamaan hyökkäyssuuntaan, itseluottamus selvästi ihan nollissa.
Aloituspisteellä parantanut!
Tänään auttamatta merkittävä tekijä TPS:n ensimmäisessä maalissa. Toki onhan tuo pieni miss-match Nurmea vastaan joutua vääntämään maalin edessä.
Mun mielestä Kodytek oli hyvällä pelipäällä tänään, mutta kärsi tolkuttoman paljon ketjukavereistaan. Ratinen ja Meskanen olivat (varsinkin kiekon kanssa) aivan luokattoman huonoja tänään.On hieman hävinnyt kuvasta alkukauden jälkeen. Tänään oli paikka mutta aika näkymätön ollut useampaan peliin.
On joo. Itse asiassa on jopa aika heikkoa tekemistä ollut. Yllättävän paljon harhasyöttöjä omalla alueella, eikä laukausuhka toimi enää ollenkaan. Saisi kaivaa itsensä nopeasti ulos tuolta kuopasta.On hieman hävinnyt kuvasta alkukauden jälkeen. Tänään oli paikka mutta aika näkymätön ollut useampaan peliin.
Se voi olla, että jatkuva ketjulotto vähän verottaa. Ei toki kovin silmäänpistävä ole ollut hyvässä eikä pahassa, mutta silti hieman varjojen mailla ui.Mun mielestä Kodytek oli hyvällä pelipäällä tänään, mutta kärsi tolkuttoman paljon ketjukavereistaan. Ratinen ja Meskanen olivat (varsinkin kiekon kanssa) aivan luokattoman huonoja tänään.
Ja yhtälailla Stranskylla olisi kasa syöttöpisteitä enemmän, jos Kodytek osuisi vielä edes välillä. Toivottavasti alkaa kohta taas uppoamaan.Mun mielestä Kodytek oli hyvällä pelipäällä tänään, mutta kärsi tolkuttoman paljon ketjukavereistaan. Ratinen ja Meskanen olivat (varsinkin kiekon kanssa) aivan luokattoman huonoja tänään.
Nyt myös Kodytek kans Sveitsin EHT-turnaukseen. Loukkaantumisia tullut ja siksi kutsu käynyt.